Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Zit er hier toevallig iemand die verstand heeft van kristallen en edelstenen?
Vriendin heeft binnekort een extreem moeilijke situatie. Ik zoek een klein (zak)steentje wat staat voor geluk, acceptatie, voorspoed en liefde.
Iets meer dan de Rozenkwarts. Vooral het stukje acceptatie is belangrijk icm liefde.
Suzanne F. schreef:Nyaleti schreef:Zit er hier toevallig iemand die verstand heeft van kristallen en edelstenen?
Vriendin heeft binnekort een extreem moeilijke situatie. Ik zoek een klein (zak)steentje wat staat voor geluk, acceptatie, voorspoed en liefde.
Iets meer dan de Rozenkwarts. Vooral het stukje acceptatie is belangrijk icm liefde.
Dat zijn er meerdere. Is altijd moeilijk om een steen uit te zoeken voor iemand anders. Je moet ook een bepaald gevoel hebben bij een steen. Qua kleur, vorm maar ook gewoon omdat hij je aanspreekt. Wat is haar sterrenbeeld?
Farjen schreef:Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik zoek een cadeau voor een 7 jarig jongentje.
Hij vind zo goed als niets leuk, enkel Roblox en fortniteZijn kamer staat vol met lego en dergelijke maar daar kijkt hij niet naar om. Het liefste wilt hij een kaartje voor roblox maar ik wil liever iets geven waarbij hij geen tablet ofzo nodig heeft
Lizz schreef:Een roblox mystery box, zit een roblox poppetje in.
https://www.intertoys.nl/roblox-mystery ... n-serie-12
Of fortnite jenga
https://www.intertoys.nl/fortnite-jenga
Lalidan schreef:Ik zoek een leuk restaurant om morgenavond te eten, in Haarlem. We overnachten in het van der Valk, dus iets daar in de buurt is een pre. Of anders in elk geval met auto bereikbaar, in verband met iemand die moeilijk ter been is (invalide kaart is aanwezig, dat maakt parkeren wel iets makkelijker).
Geen fine dining, gewoon een leuke bistro ofzo.
Iemand ideeën?
Lalidan schreef:Hopelijk is de Appelaar op zich wel bereikbaarwe gaan 's avonds naar PHIL en zoals gezegd, 1 iemand is slecht ter been.
Vlees mag, maar dan liever wel iets minder vlees voor een goede prijs dan de simpele shoarma boer, zeg maar. Laatste heb ik ook geen bezwaar tegen, maar mijn moeder neemt me mee uit eten en wil eigenlijk wel graag iets leukers dan de simpele snack-zaken. Ecologisch biologisch is leuk, maar hoeft niet. Bistro is prima, van die deurmat schnitzel zaken hoeft dan weer niet. All you can eat wordt hem ook niet.
Franse keuken wordt hem niet, Italiaans is voor mij meestal minder praktisch omdat de keuze zonder kaas dan vaak erg beperkt is. Maar het is gewoon een leuk etentje op een doordeweekse dag, die geen bijzondere feestdag/jubileum/herdenking/eeetikwat, maar wel net wat specialer dan de snackbar. En in die zin, van der Valk kan een prima optie zijn, maar als we iets vinden dat net iets leuker/specialer is, dan hebben we dat liever.
Lalidan schreef:Hopelijk is de Appelaar op zich wel bereikbaarwe gaan 's avonds naar PHIL en zoals gezegd, 1 iemand is slecht ter been.
Vlees mag, maar dan liever wel iets minder vlees voor een goede prijs dan de simpele shoarma boer, zeg maar. Laatste heb ik ook geen bezwaar tegen, maar mijn moeder neemt me mee uit eten en wil eigenlijk wel graag iets leukers dan de simpele snack-zaken. Ecologisch biologisch is leuk, maar hoeft niet. Bistro is prima, van die deurmat schnitzel zaken hoeft dan weer niet. All you can eat wordt hem ook niet.
Franse keuken wordt hem niet, Italiaans is voor mij meestal minder praktisch omdat de keuze zonder kaas dan vaak erg beperkt is. Maar het is gewoon een leuk etentje op een doordeweekse dag, die geen bijzondere feestdag/jubileum/herdenking/eeetikwat, maar wel net wat specialer dan de snackbar. En in die zin, van der Valk kan een prima optie zijn, maar als we iets vinden dat net iets leuker/specialer is, dan hebben we dat liever.