Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Jongens, even gevalletje moraalridder maar laten we als we screenshots posten (waar we vooral mee door moeten gaan want het is hilarisch) wel ten aller tijden even zorgen dat iemands werk, naam en gezicht niet herkenbaar zijn op de foto. Ik zou het ook echt niet relaxed vinden als ik zomaar het internet op gesleurd word op die manier.
Farjen schreef:Ik heb toch zijn gezicht en naam gekleurd?
Emmaa_ schreef:Ja, maar dat betekent imo niet dat dat jou het recht geeft om iemand herkenbaar op het internet te zetten. En nogmaals, het was niet richting jou bedoeld maar het valt me best regelmatig op hier dat mensen screens plaatsen zonder er even bij stil te staan dat het ook om een mens gaat. Ook al is dat mens zo gek. Vind dat er ook nogal een verschil zit tussen iemand tegenkomen op Tinder en iemand belachelijk maken op een openbaar forum waar iedereen naar hartelust mee kan lezen.
UltimOo schreef:Nou nee.. een match die ik eigenlijk afgelopen nacht zou "meeten" in de stad.. vet lang staan wachten, kwam die niet opdagen. Kreeg ik vanmorgen excuusjes dat z'n batterij leeg was, en me daarom geen berichtje kon doen, want hij zei dat ie me niet kon vinden![]()
Maar vond het al wel iets te apart dat ie helemaal geen gemeenschappelijke connecties etc. Had op tinder.. dus ging zopas even in detective modus met Google image search, en bij z'n 4e foto had ik een hit, blijkt een 1 of ander niet zo'n bekend Amerikaans model te zijn.
Dus gaat me er meer om dat ik het nu dus weet, en eigenlijk niet wil dat anderen er in trappen.
Want misschien was hij (of zij) gisteren wel op de plak waar die zou komen, maar is het dus heel iemand anders dan de foto's..
Sorry lang verhaal
Jildau schreef:Ik heb dit weekend weer met Tinder date doorgebracht en het was weer:. Alleen ook een lastig gesprek gehad want we hebben elkaar eigenlijk beetje op een verkeerd moment in onze levens ontmoet. Lastig vind ik het om daarmee om te gaan! Hij heeft nauwelijks tijd om mij te zien dus wie weet hoeveel weken het nu weer gaat duren. Moeilijk moeilijk..