Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 10:59

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:37

Jongens, even gevalletje moraalridder maar laten we als we screenshots posten (waar we vooral mee door moeten gaan want het is hilarisch) wel ten aller tijden even zorgen dat iemands werk, naam en gezicht niet herkenbaar zijn op de foto. Ik zou het ook echt niet relaxed vinden als ik zomaar het internet op gesleurd word op die manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:01

Emmaa_ schreef:
Jongens, even gevalletje moraalridder maar laten we als we screenshots posten (waar we vooral mee door moeten gaan want het is hilarisch) wel ten aller tijden even zorgen dat iemands werk, naam en gezicht niet herkenbaar zijn op de foto. Ik zou het ook echt niet relaxed vinden als ik zomaar het internet op gesleurd word op die manier.

Eens :j

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:27

Ik heb toch zijn gezicht en naam gekleurd? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:33

Farjen schreef:
Ik heb toch zijn gezicht en naam gekleurd? :)

Bij het laatste screenshot op de vorige pagina kan je duidelijk werkgever en studie lezen, en een stukje naar boven is de naam e.d gewoon leesbaar. Niet om het een of ander hoor, maar ik zou zelf echt not amused zijn als ik een berichtje zou krijgen dat een screenshot van mijn Tinderprofiel op een forum/social media staat.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:45

whaa hilarisch!! :D

Emmaa, je hebt gelijk hoor!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:58

Ben ik het mee eens :j Maar... Moet 'ie ook maar niet zo dom doen om zo op een foto te staan :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:35

De foto is verwijderd hoor..
Maar als je halfnaakte/belachelijke foto's online zet op iets dat voor iedereen toegankelijk is.. De kans is toch ook groot dat collega's, kennissen dit zien van hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:52

Ja, maar dat betekent imo niet dat dat jou het recht geeft om iemand herkenbaar op het internet te zetten. En nogmaals, het was niet richting jou bedoeld maar het valt me best regelmatig op hier dat mensen screens plaatsen zonder er even bij stil te staan dat het ook om een mens gaat. Ook al is dat mens zo gek. Vind dat er ook nogal een verschil zit tussen iemand tegenkomen op Tinder en iemand belachelijk maken op een openbaar forum waar iedereen naar hartelust mee kan lezen.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:11

Ik heb een catfish op tinder.. heb even hulp nodig met een tactiekje om die gast even goed voor banketstaaf te zetten :')
Heb hem iig al gerapporteerd bij tinder haha :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:18

Waarom zou je daar tijd aan verspillen?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:19

Omdat hij gisteren mijn tijd verspilt heeft.. en ik nu ontdek waarom

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:27

Emmaa_ schreef:
Ja, maar dat betekent imo niet dat dat jou het recht geeft om iemand herkenbaar op het internet te zetten. En nogmaals, het was niet richting jou bedoeld maar het valt me best regelmatig op hier dat mensen screens plaatsen zonder er even bij stil te staan dat het ook om een mens gaat. Ook al is dat mens zo gek. Vind dat er ook nogal een verschil zit tussen iemand tegenkomen op Tinder en iemand belachelijk maken op een openbaar forum waar iedereen naar hartelust mee kan lezen.

Oh ok, want ik had zijn naam, leeftijd en gezicht zwart gemaakt, lijkt me niet dat hij dan herkenbaar is voor iedereen :)

Ultimo, is het een bekende dan van je?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:34

Nou nee.. een match die ik eigenlijk afgelopen nacht zou "meeten" in de stad.. vet lang staan wachten, kwam die niet opdagen. Kreeg ik vanmorgen excuusjes dat z'n batterij leeg was, en me daarom geen berichtje kon doen, want hij zei dat ie me niet kon vinden >;)
Maar vond het al wel iets te apart dat ie helemaal geen gemeenschappelijke connecties etc. Had op tinder.. dus ging zopas even in detective modus met Google image search, en bij z'n 4e foto had ik een hit, blijkt een 1 of ander niet zo'n bekend Amerikaans model te zijn.
Dus gaat me er meer om dat ik het nu dus weet, en eigenlijk niet wil dat anderen er in trappen.
Want misschien was hij (of zij :') ) gisteren wel op de plak waar die zou komen, maar is het dus heel iemand anders dan de foto's..

Sorry lang verhaal :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:38

Bah, ik vraag me dan af of die persoon er dan thuis om zit te lachen of er ook ergens in de buurt je zit te begluren..
Wat nut heeft dat nu 8)7

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:40

Ja nou precies dat dus.. vandaar dat ik ook hem even in de zeik wil nemen.. :')

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:51

UltimOo schreef:
Nou nee.. een match die ik eigenlijk afgelopen nacht zou "meeten" in de stad.. vet lang staan wachten, kwam die niet opdagen. Kreeg ik vanmorgen excuusjes dat z'n batterij leeg was, en me daarom geen berichtje kon doen, want hij zei dat ie me niet kon vinden >;)
Maar vond het al wel iets te apart dat ie helemaal geen gemeenschappelijke connecties etc. Had op tinder.. dus ging zopas even in detective modus met Google image search, en bij z'n 4e foto had ik een hit, blijkt een 1 of ander niet zo'n bekend Amerikaans model te zijn.
Dus gaat me er meer om dat ik het nu dus weet, en eigenlijk niet wil dat anderen er in trappen.
Want misschien was hij (of zij :') ) gisteren wel op de plak waar die zou komen, maar is het dus heel iemand anders dan de foto's..

Sorry lang verhaal :')

Paar weken geleden in dit topic ook wat over gezegd. Zou zomaar dezelfde kunnen zijn.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:03

Heb even gezocht in dit topic, maar gaat zo ver ik kan zien niet over dezelfde.
Is ook wel echt iemand hier uit de stad, qua afstand klopte dat en hij wist een aantal kroegjes te noemen die totaal niet heel bekend zijn qua naam..
Beetje sneu wel zo'n "dubbelleven" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:14

O ja, dan snap ik idd dat je hem terug wil pakken, zou alleen niet weten hoe..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:49

Hoe kun je fotos googlen?
En hoe werkt dat dan precies?

Is dat dan die man uit het wild ultimo, daar had je toch gister een date mee of snap ik er nu niks meer van??

Ben ook net terug van een date maar niet echt mijn type.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:42

Als je op Google zoekt om reverse image search dan kun je een foto uploaden, en die vergelijkt Google dan met andere bestaande foto's. Zo ben ik ook al meerdere nepperds tegen gekomen :))

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:46

Ik heb dit weekend weer met Tinder date doorgebracht en het was weer: <3. Alleen ook een lastig gesprek gehad want we hebben elkaar eigenlijk beetje op een verkeerd moment in onze levens ontmoet. Lastig vind ik het om daarmee om te gaan! Hij heeft nauwelijks tijd om mij te zien dus wie weet hoeveel weken het nu weer gaat duren. Moeilijk moeilijk..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:50

Jildau schreef:
Ik heb dit weekend weer met Tinder date doorgebracht en het was weer: <3. Alleen ook een lastig gesprek gehad want we hebben elkaar eigenlijk beetje op een verkeerd moment in onze levens ontmoet. Lastig vind ik het om daarmee om te gaan! Hij heeft nauwelijks tijd om mij te zien dus wie weet hoeveel weken het nu weer gaat duren. Moeilijk moeilijk..

Heeft hij een drukke job ofzo dan?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:04

Ja nieuwe job en daar onwijs druk mee.. Maakt gerust werkdagen van 12 uur. Daarnaast uiteraard maar 2 dagen weekend (waarin hij soms ook werkdingen moet doen) en wil z'n vrienden en familie ook niet verwaarlozen waar ik geheel achter sta want dat wil ik ook niet. Plus we wonen niet om de hoek, zo'n 80km van elkaar.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:11

Soms vraag ik mij af waarom je eigenlijk op tinder zit dan, als je weet dat je geen tijd kan vrijmaken.