Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:19

lin_ schreef:
Gisteren mijn bestelde kaarsen van waxmeltsenzo ontvangen. Vandaag heb ik de pumpkin souffle opgezet. Wat een heerlijke geur. Net alsof je in een heerlijk geurende bakkerij loopt. De kaars heeft 2 houren lonten en knispert gezellig. Hij poolt ook erg snel. Verder ruikt binnen 5 minuten al de hele kamer. Ik heb bij de grote merken nog niet zo'n goede geurende kaars gevonden.
Deze kaarsen zijn voor mij echt een aanrader.
Ze is pas net begonnen met kaarsen maken maar ik weet zeker dat ik vaker kaarsen bij haar ga bestellen :)[ [url=m/MQ9EeS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijke geur hé! Ben er lichtjes aan verslaafd :P

Raja en Yv, beterschap! Iedereen lijkt hier wel ziek te zijn of wat te hebben :(:)

Goed. Ik heb mijn WME bestelling, maar volgens mij hebben ze mij vierkant staan uitlachen. Ach, een electrische brander, 30 melts en een kaars geraken toch wel in mijn rugzak, dacht ik. Toen ik er bijna was kwam opeens het besef dat dat natuurlijk ook nog ingepakt zit, maar ik was al te ver om terug naar huis te gaan en mijn tassen aan mijn motor te hangen.

Dus, pakketje op de grond gezet, alles eruit gehaald, bubbelfolie in rugzak gepropt. Kaars, meltjes en brander in rugzak. En toen? Ging het karton er niet meer bij. Heb het karton onder mijn jas gepropt, kreeg die nog nauwelijks toe. Leek zowaar 30 kilo zwaarder, ben met veel moeite nog op mijn motor geraakt. Maar goed, ik haat zwerfvuil en huishoudelijk vuil in openbare afvalbakken dus dat moest gewoon mee. Wat een gedoe zeg, volgende keer hang ik mijn tassen er wel aan. :')

Nou goed, mijn bestelling, met gratis testkaars, let niet op de rommel er rond:

Afbeelding

Het valt me op dat cherry pie en black cherry droog helemaal hetzelfde ruiken. En aan de vriendjes die het geknisper van een houten lont storend vinden: Zo luid hoor je dat nou ook niet ;)

Leuke bestelling Raja!

Bella123

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:21

Je hebt een hoop dezelfde, klopt dat? Fan van die geurtjes? ;) Mooie bestelling!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:22

De black Cherry zit er ook zit er ook wel in bewerkt idd en meer black cherry dan kaneel bijvoorbeeld.

Enuh ik was er al een beetje bang voor wat het mee leuren betreft.
Ik heb toen met een doos op de scooter rond gereden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:26

Bella: Ja, heb een paar lievelingsgeurtjes, valt niet op hé. :P

Wme: Ik heb tassen voor aan de motor te hangen waar de doos in zijn geheel in kan. Maar iets met te lui om ze eraan te hangen... ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-01-16 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:26

Maaruh heb ik jou geen raad de geur gegeven? Ik had hem al klaar gezet toen wist ik niet of je hem nog zou krijgen en mee kon raden en toen kwam dat extra erbij en toen dacht ik wel van ik moet er een raad de geur bij doen? In mijn gedachte heb ik hem erbij gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:28

Nee, zit er niet bij, maar niet erg hoor, tegen dat ik hem echt kan uittesten als mijn neus weer volledig vrij is is de datum om te antwoorden toch verlopen :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:32

En nu zit ik een mandje te vullen bij de 1000poot :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:39

Spijtig dat er niet bij staat hoe groot ze zijn. Vind ze nogal prijzig.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:44

Ze Schijnen wel echt de moeite waard te zijn.
En haar service ook.

Het zijn bars net als de breekblokken van ps en de prijs is in dollars.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:47

Oh juist, was even mis met de uk. Ziet er wel allemaal heel leuk uit!

Wme: Nog 2 mm en het is gepoolt ;)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:50

waxmeltsenzo schreef:
Even iets nieuws die kwam ineens weer bij mij boven net, kennen jullie deze
http://www.thebathinggarden.com/

Schijnen hele lekkere waxbars te hebben.

Daar kocht ik sinds 2011 al mijn wax (en scrubs). Maar sinds een paar maanden is ze gestopt met international shipping. Daarom ben ik zo blij met de tips hier van GC en Kringle

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:57

Pirouette66 schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Even iets nieuws die kwam ineens weer bij mij boven net, kennen jullie deze
http://www.thebathinggarden.com/

Schijnen hele lekkere waxbars te hebben.

Daar kocht ik sinds 2011 al mijn wax (en scrubs). Maar sinds een paar maanden is ze gestopt met international shipping. Daarom ben ik zo blij met de tips hier van GC en Kringle

Ja ik heb zo iets gehoord. Echter begreep ik dat als je haar prive benaderd dat ze nog wel eens een uitzondering maakt.
Haar rede om te stoppen was al sinds de enorme stijging in verzendkosten. En nog wat dingetjes jammer wel eigenlijk.

Volgens mij kunnen merken als sense en scentsy niet aan haar tippen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:05

Maar het gaat dus wel als je het naar een usa postbus stuurt en zo verder verzend?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:09

Ze had echt hele goede melts. Ze begon met het afschaffen van enveloppen, omdat die steeds vaker zoek raakten en ze dat niet vergoed kreeg. En later is ze ook gestopt met dozen, omdat ze zelf niet achter de prijsverhoging stond en liever had dat mensen op zoek gingen naar een zoiets als mymall of shipito. Maar ik denk ook dat ze het gewoon veel te druk kreeg. Ze deed echt heel veel moeite ook, al die versieringen en vaak thema's met hele leuke extra's, zoals deze met pasen;

Afbeelding

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:11

DeMolenhoek schreef:
Maar het gaat dus wel als je het naar een usa postbus stuurt en zo verder verzend?

Ja, dat kan wel

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:13

O wat gaaf die foto

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:17

Ik heb ook hier vaak besteld; http://www.frontporchcandleco.com
Hele sterke melts, vooral haar bakery- en laundry-melts zijn heel goed. Ik heb van haar wel eens melts gehad die ik kon proeven, zo sterk, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:27

Pirouette66 schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ja, dat kan wel

Misschien nog interessant om eens samen te bestellen dan :)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:38

DeMolenhoek schreef:
Misschien nog interessant om eens samen te bestellen dan :)

Ik heb geen ervaring met zo'n ship forwarder. Ben altijd voorzichtig met zoiets, je hoort wel vaker dat er allerlei kosten bij komen, waar ze niet op gerekend hadden. En de laatste 2 jaar was het toch al prijziger geworden door de 100% controle van de douane. Dus altijd administratiekosten (13 euro!!) en BTW

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:00

Oh wat zijn ze mooi Pirouette! Gewoon zowat zonde om aan te breken!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:07

Yv_ Bedankt voor je PB, wat een verhaal en wat een gedoe. Gelukkig ben je er nu vanaf maar kan me voorstellen dat je niet staat te springen om het een tweede kans te geven, pffff.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:15

Ik heb een oiwetje in de brander berries and spice was vergeten dat die zo lekker was,

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:22

Is dat wax van haarzelf WME? Of zit ik aan iets verkeerd te denken met die afkorting?

Zo, hier weer Holiday Heart op. Bevalt me nu een stuk beter dan vanmiddag :j, echt een avondgeurtje :D.

Oh Molenhoek, heb totaal over je bericht heen gelezen zie ik. Flink bestelling! Welke geurtjes zijn het allemaal? Welke geur kaars heb je? En welke brander?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:25

Yv_ schreef:
Oh wat zijn ze mooi Pirouette! Gewoon zowat zonde om aan te breken!

Ja hè? Ik bestelde ook altijd back-ups en die hield ik vaak tot ik weer dezelfde kon bestellen. Maar nu ben ik ze toch echt aan het opmaken. Het is ook wel weer fijn om in NL/BE te bestellen en het binnen een paar dagen binnen te hebben. Bij haar moest ik 6-8 weken wachten. Ik vond het vooral vervelend dat je nooit wist of en wanneer een geur weer terug kwam.

Is je lijstje voor morgen al klaar??? *\o/*