lin_ schreef:Gisteren mijn bestelde kaarsen van waxmeltsenzo ontvangen. Vandaag heb ik de pumpkin souffle opgezet. Wat een heerlijke geur. Net alsof je in een heerlijk geurende bakkerij loopt. De kaars heeft 2 houren lonten en knispert gezellig. Hij poolt ook erg snel. Verder ruikt binnen 5 minuten al de hele kamer. Ik heb bij de grote merken nog niet zo'n goede geurende kaars gevonden.
Deze kaarsen zijn voor mij echt een aanrader.
Ze is pas net begonnen met kaarsen maken maar ik weet zeker dat ik vaker kaarsen bij haar ga bestellen[ [url=m/MQ9EeS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijke geur hé! Ben er lichtjes aan verslaafd

Raja en Yv, beterschap! Iedereen lijkt hier wel ziek te zijn of wat te hebben

Goed. Ik heb mijn WME bestelling, maar volgens mij hebben ze mij vierkant staan uitlachen. Ach, een electrische brander, 30 melts en een kaars geraken toch wel in mijn rugzak, dacht ik. Toen ik er bijna was kwam opeens het besef dat dat natuurlijk ook nog ingepakt zit, maar ik was al te ver om terug naar huis te gaan en mijn tassen aan mijn motor te hangen.
Dus, pakketje op de grond gezet, alles eruit gehaald, bubbelfolie in rugzak gepropt. Kaars, meltjes en brander in rugzak. En toen? Ging het karton er niet meer bij. Heb het karton onder mijn jas gepropt, kreeg die nog nauwelijks toe. Leek zowaar 30 kilo zwaarder, ben met veel moeite nog op mijn motor geraakt. Maar goed, ik haat zwerfvuil en huishoudelijk vuil in openbare afvalbakken dus dat moest gewoon mee. Wat een gedoe zeg, volgende keer hang ik mijn tassen er wel aan.

Nou goed, mijn bestelling, met gratis testkaars, let niet op de rommel er rond:

Het valt me op dat cherry pie en black cherry droog helemaal hetzelfde ruiken. En aan de vriendjes die het geknisper van een houten lont storend vinden: Zo luid hoor je dat nou ook niet

Leuke bestelling Raja!