Fair schreef:Weet iemand of Arnhem een leuke stad is om te shoppen? Welke winkels zitten er etc?
Is leuk. Bershka, h en m, Zara, Amerika today, primark, only, Vero moda etc. Leuke stad, maar niet heel erg groot. Ook leuk plein om wat te eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Ik kom ook even bij jullie om raad vragen, tegewoordig zie je veel see trough blouses en tops. Ik vind dit erg mooi, maar heeft dit eem bepaalde naam? Nu moeilijk zoeken bij online shops dit soort tops...
secricible schreef:secricible schreef:Ik kom ook even bij jullie om raad vragen, tegewoordig zie je veel see trough blouses en tops. Ik vind dit erg mooi, maar heeft dit eem bepaalde naam? Nu moeilijk zoeken bij online shops dit soort tops...
Ik gooi mijn vraag ban een paar bladzijdes terug nog ff er in. Nienand die me verder kan helpen?
eenitraM schreef:Nee, voor dat geld betaal ik liever mijn studieschuld af.
Tytonidae schreef:eenitraM schreef:Nee, voor dat geld betaal ik liever mijn studieschuld af.
Wat een zure reactie.Ga even lekker ergens anders zuur lopen wezen en gun deze meid een mooie nieuwe broek.
![]()
@Kaat, ik heb er geen ervaring ermee maar ik denk dat ik een mid rise in dit geval veel mooier zou vinden dan een high waisted!