Vandaag ga ik aan mijn familie vertellen dat we 13 weken zwanger zijn, kon er gewoon niet van slapen. Ik viel wel bijna in slaap alleen toen begon mijn man te snurken . Tja, dan ben ik wakker hè
Afijn. Om 5 uur begonnen met Netflix in bed, maar waarom in bed blijven als ik ook beneden choco ontbijt kan eten?!
Mag ik me ook melden? Zoonlief stond om half 4 te giechelen op ons bed en uiteindelijk heeft mn vriend m maar verteld dat ie echt even z'n eigen bed nog in moest. Vervolgens kon ik niet meer slapen door uwv perikelen en stress en wie ligt er dus al bijna 3 uur wakker.... ik
Choco ontbijt klinkt goed wiebke! Ik krijg sinds gisteren al geen hap meer door mn keel. Heel veel plezier vandaag!!
Haha leuk zo'n zo'n Rachelle. Hier begint dochter ook langzaam wakker te worden lekker aan het kreunen maar ik ben blij want ze heeft vanaf 12uur geslapen!!
Pff ik vind het echt een ramp maarja deur dicht doen heeft ook geen nut want die maakt ie open.
En uitgerekend vandaag slaapt ie uit. En ben ik dus wakker (triest genoeg is 7 uur uitslapen hier )
Smallheal
Geplaatst: 02-09-17 07:20
ik ben nu nog blij als ze wakker word dat betekend dat ze nog even hier in bed mag knuffelen . Maar ze is dan ook nog maar 14 weken dus nu is het nog leuk .
Ik ben ook vroeg wakker. 1e x sinds mn verlof word meestal 11 uur wakker en nu denk ik ik wil eruit. Komt vast omdat ik de hele nacht heb door geslapen
14 weken, wat knuffelig nog hier ligt ie inmiddels ook weer tussenin. Kwam 10 minuten na m'n berichtje hebben net al autofilmpjes gekeken en nu geef ik 'm telkens opdracht om z'n vader te kietelen (wat ie dan ook doet wahahaha)
Smallheal
Geplaatst: 02-09-17 08:05
Hahaha dat doe ik ook altijd met mn nichtje. Zeg om ga je oom maar de kieteldood geven
Ja. Geweldige fase. Vanmorgen was thee nee. Appelsap nee. Koekjes nee. Brood niet goed en broodje ook niet acceptabel. Heb 'm aan z'n vader overgedragen
Oja ik had een paar pagina's geleden verteld over introductie kamp, het was leuker als verwacht heb al enkele vrienden gemaakt.. *ik ben altijd super verlegen *