Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:03

Waar heb je de trui vandaan, als ik vragen mag? Ben nu toch wel benieuwd.

Als ik naar lingerie opzoek ga ben ik ook echt een rib uit mn lijf kwijt.. Haat aan moeilijke maten, spul bij de hunkemoller begin ik niet eens aan want dat past nooit goed. Moet nog wel een nieuwe bikini, dag loon. :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:05

H&M is vaak te klein, zowel qua cup als omvang. Hunkemoller vind ik fijn & victoria secret op zich ook wel, maar die vind ik vaak een hele timide collectie hebben. Hunkemoller heeft over t algemeen mooiere stof en meer kant.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:09

Ik heb ze van prima donna. Heb een kleine omvang en in verhouding een grote cup. Zit als gegoten!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:11

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:11

H&M vind ik waardeloos, dat zit bij mij nooit goed. Hunkemoller dan weer wel heel fijn! :j
Heb er nu ook een van die Primark. Die zit opzich prima, maar merk echt wel dat de stof dunner is en dat 'ie minder ondersteunt. Scheelt dat ik niet zo'n enorme voorgevel heb, draag eigenlijk alleen een BH voor de vorm :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:08

Lingerie... als t allemaal wat goedkoper was dan kocht ik daar zo veel van haha. Zie elke keer weer leuke setjes hangen.

Ik heb niet echt een lastige maat, maar van die laag uitgesneden BHs zitten echt voor geen meter bij mij.
En daarnaast wil ik geen Push Up want dat vind ik verschrikkelijk zitten, en tegenwoordig is zo veel push up....

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:11

Hier gaat lingerie echt prima haha. Ik heb alleen maar t-shirt bh's in verschillende kleuren. Verder heb ik boxers van de hema in alle mogelijke prints die er zijn, pluk daar gewoon een van uit mijn kast.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:16

Sanne de Hunkemoller heeft (tegenwoordig?) een paar verschillende modellen in verschillende uitvoeringen (collecties). Ik vind een balconette het fijnste, die kom ik nu veel vaker tegen dan voorheen :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:18

Doubtless schreef:
Sanne de Hunkemoller heeft (tegenwoordig?) een paar verschillende modellen in verschillende uitvoeringen (collecties). Ik vind een balconette het fijnste, die kom ik nu veel vaker tegen dan voorheen :)

Ja klopt hier haal ik ook meestal mijn bh's, de balconette kan ik echter meestal laten hangen want die zitten bijna nooit goed haha.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:19

Ik bedoel alleen te zeggen dat als je weet welk type het beste bij je past, je best wat keus hebt als je de collecties in de gaten houdt :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:20

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:21

Mooi!

Toen ik in Amerika was, was ik echt verbaasd. Vrouwen hebben daar echt geen kaas gegeten van mooie lingerie, wordt zo weinig aandacht aan geschonken. Alleen maar praktisch spul (en dat heb ik dan weer niet).

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:22

Doubtless schreef:
Ik bedoel alleen te zeggen dat als je weet welk type het beste bij je past, je best wat keus hebt als je de collecties in de gaten houdt :D

Ha ja sorry dan begreep ik je even verkeerd :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:24

Doubtless schreef:
Mooi!

Toen ik in Amerika was, was ik echt verbaasd. Vrouwen hebben daar echt geen kaas gegeten van mooie lingerie, wordt zo weinig aandacht aan geschonken. Alleen maar praktisch spul (en dat heb ik dan weer niet).

Hahaha ik ook niet _O- Ik heb zoveel printjes, kantjes en echt geen basics :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:07

Jullie doen me er aan denken dat ik nog een BH moet gaan scoren bij Women's Secret. Dan heb ik een extra BH er gratis bij. To do voor aankomend weekend dus!
Voor mij passen hun bh's het beste die je vooraan open moet maken. Geen openstaande cups meer, terwijl de rugband knelt en dat soort zaken. En ze kruipen ook niet omhoog als ik een keer m'n armen in de lucht zwier.

Net een nieuwe jas gescoord, waterdichte wandelschoenen in sneakermodel en een shortje om te fietsen. Alles bij decathlon aan -50%.
De jas is zo'n 3 in 1-model, die mag dienst doen als nieuwe winterparka. De schoenen zijn ideaal om mee op mijn koerstfiets te stappen. Heb geen klikpedalen maar "korfjes" en mijn gewone sportschoenen zijn tikje te lomp om daar veilig in en uit te kunnen. Verder zijn de schoenen tot net boven de enkel :)
En het shortje, tjah, lekker kort en strak. Tegen de tijd dat het weer warm genoeg is om shorts t dragen wil ik genoeg gefietst hebben om me in dat exemplaar te kunnen vertonen :P
Maw, werk aan de (sport)winkel ~~}>

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:55

Dat heb ik ook altijd Sanne! Dat zit echt niet lekker haha
CCCC leuke trui!
Sommige BH's van de hema zijn ook leuk (had een wit met kant) en zitten ook goed (:

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:17

Afbeelding
outfitje van vandaag :) met het minst charmante hoofd van de dag, maar vooruit

Wat vinden jullie trouwens van zo'n kort jasje? Kan dat nog? (En zo ja, waar kan ik nog wat leuke vinden :P ) Vind het namelijk superlastig om iets langers te vinden dat ook mooi staat op zo'n jurkje. Vaak valt mijn taille dan helemaal weg...

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:22

Staat je goed, Marjolein. Heel leuk!

Lingerie.. Ik heb boxers van pieces, en bh's van Hunkenmoller en Livera. Koop gewoon wat lekker zit. Heb wel alleen voorgevormde/push up, niet alleen zo'n dun stofje. Dan steek ik iedereen zijn ogen uit. :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:24

Fee_ schreef:

Lingerie.. Ik heb boxers van pieces, en bh's van Hunkenmoller en Livera. Koop gewoon wat lekker zit. Heb wel alleen voorgevormde/push up, niet alleen zo'n dun stofje. Dan steek ik iedereen zijn ogen uit. :')

:') Dit dus, haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:25

Staat je prachtig Marjolein! _O_

Ik draag het liefst basic BH's van de hunkemoller, zonder push up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:32

Dat jurkje is leuk!

Kan je bij H&M geen leuke blazers vinden? Wat je er ook altijd op kan aantrekken is een bolero, zo'n heel kort vestje tot net aan je taille of onder je borst. Zet je taille helemaal inde spotlights :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:39

neeneeeneneneneneeee geen bolero's alsjeblieft.

Staat je goed zo Marjolein. Ik heb een kort jasje van Zara, misschien kan je ze daar ook vinden? :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:43

Bolero's zijn echt verboden, strafbaar, illegaal... :')

Vooral die versie waar je een strik in moet leggen. :') _O-

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:45

xSwanHeart schreef:
Fee_ schreef:

:') Dit dus, haha

Hahahaha RT :')

Leuke outfit Marjolein! :D

De bolero staat bij mij ook op de absolute zwarte not done lijst :o

Ik had vanochtend ook weer eens tijd om een outfit foto te maken. Had school, dus lekker makkelijk gegaan :D H&M broek, JoshV T-shirt en leren jasje van mode musthaves :)

Afbeelding

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:45

Leuk jurkje! Staat je goed :)

Super leuke outfit roos! Is dat zo'n broek met gaten op de knieën?