Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:21

Maar wat ik me dan wel afvraag...
Hebben jullie dan een studenten OV kaart of betalen jullie alles zelf?
Want ik heb eens zitten rekenen en zo heel goedkoop ik OV nou ook weer niet.

Ik zou zelfs meer kwijt zijn per maand aan het OV als wat ik nu aan mijn auto kwijt ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:22

Ik heb studenten ov en ben dan ook gek op reizen met het openbaar vervoer. Ik woon in de Randstad (Utrecht) en het is hier absoluut 100% sneller om met het OV te gaan ipv met de auto :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:22

Ik heb studenten ov ja, anders zou het waarschijnlijk niet zoveel uitmaken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:24

Ik woon ook in de Randstad, bij Utrecht, maar voor mij gaat het echt sneller met de auto :D
Komt nog bij dat ik de studentenleeftijd al euh... laten we het op even houden... gepasseerd ben en dus niet gratis meer kan reizen.

Toen ik nog wel een OV kaart had, had ik ook absoluut geen auto.
Zonde van mijn geld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:29

Ik heb ook een studenten ov, maar heb ook zitten rekenen hoeveel ik kwijt zou zijn aan ov zonder mijn studentenvoordeel en dan ben ik wel goedkoper uit dan met een auto. Ligt ook weer aan hoe veel en hoe ver je reist natuurlijk. Dan heb je nog heel veel abonnementen waardoor je goedkoper kan reizen wat het vaak voordeliger maakt. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:29

Hmm, apart. Ik woon net buiten Utrecht (Overvecht) en als ik met de auto naar Amsterdam zou moeten zou ik minstens even lang onderweg zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:30

Ik woon in Ijsselstein, aan de A2, maar met echt de meest kloten busverbinding ever!
En niet naast de tramhalte...

Maar ach, als ik een gratis OV zou hebben, zou ik het wel weten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:31

IJsselstein is inderdaad alleen handig als je tegen de tramverbinding aan woont ja, maar zelfs dan is het inderdaad nog een behoorlijk stukje van Utrecht..

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:36

Tazzey schreef:
en aan de computer om te zien waar dat maffe ding last van heeft. #ietsmetitaliaanseautos

Kunnen jullie WP-meiden mij wellicht een goede pagina geven voor themes? Ik wilde er zelf een maken maar heb daar momenteel echt even geen puf voor. Het hoeft niet direct een gratis theme te zijn, als het een goede is ben ik best bereid daarvoor te betalen.

Themeforest! Ik heb daar een betaalde thema vandaan en nog geen dag spijt gehad. Na het installeren had ik een paar vragen en had een mailtje gestuurd naar de maker, welke binnen een uur antwoord stuurde. Echt een super service. :)

Ik heb ook weer een nieuwe post: FOTOGRAFIE: RE-EDIT

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:38

Ik ben de studenten OV tijd iets ontgroeid, laten we het daar maar op ho... ah what the hell ik ben gewoon een oud wijf, and proud of it. :D
Dat ik mijn OV nog wel had ging ik alsnog vaak met de auto richting mijn studie. Ik had zo'n hekel aan het OV. Het reed nooit op tijd, klein boemeltreintje terwijl ze op dat traject 4 dubbeldekkers hadden kunnen vullen, en daar komt bij dat ik 2 uur onderweg was terwijl ik praktisch om de hoek de snelweg op draaide en binnen 15 minuten op plaats van bestemming was.

Alleen naar de VU ging ik met de bus dat was om de hoek opstappen en na 2 haltes eruit. Dat was gewoon sneller dan met de auto, een stuk goedkoper ook.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:43

Wat en levendigheid hier. Leuke blogs, ik ben weer helemaal bij. Ook weer een video zag ik over een makupe bakje. Goh ik mis de action soms!
Posten de meesten van jullie standaard op maandag? Ik ben van plan de maandag en de vrijdag als vaste dagen te nemen voor mijn blog. Ik heb gister een post gepubliceerd en een nieuw geschreven, ja al helemaal áf. :) Voelt goed om vooruit te werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:44

Ik probeer om op maandag, woensdag en vrijdag te posten.
Maar met het grauwe weer krijg ik het niet altijd voor elkaar om mooie foto's te schieten, dus dan switch ik wel eens naar dinsdag en donderdag.

Of ik sla een dag over.
Maar net hoe het uitkomt.

Ach, ik zou de action graag ruilen voor jullie drugstores...

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:46

Ik hou van de action. <3
Toevallig vandaag even snel een schriftje gehaald waar ik inspiratie voor posts en design opdrachten die ik krijg in schrijf, lekker goedkoop!

Ik zou willen dat ik op vaste dagen kon posten! Heb het nu nog heel erg druk met school en over twee weken begint mijn stage bij BR. Hopelijk heb ik dan wel wat meer tijd om te fotograferen, alhoewel het dan wel in de avond moet of in het weekend. Ook hoop ik binnenkort mijn eerste filmpje op te nemen!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:47

Ik post standaard op woensdag, vrijdag en zondag en soms een artikel op de maandag.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:53

Ik post eigenlijk vooral wanneer het mij uitkomt :+ Niet heel best, maar goed, maximaal 1 per dag en dat 2-3x in de week momenteel.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:54

Ik post standaard een fotodagboek op maandag en soms, zoals vandaag nog een Music Monday post. Op dinsdag soms een tag en verder eigenlijk gewoon wanneer ik tijd heb of als ik vooruit werk probeer ik alles een beetje te verdelen, dat ik niet 3 dagen achter elkaar post en dan een week niet

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:10

Ik ben bezig aan mijn eerste post: een dubbelreview van mascara's! :D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:11

Woepwoep, zometeen eindelijk weer een update voor de blogger fotomeeting! Inschrijvingen gaan open :D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:22

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:52

Ik vind het OV ook super handig, reis ook gratis. Maar ik vind het wel heel lekker dat je met de auto zelf weet wanneer je vertrekt, geen last van treinspringers of bomen op het spoor... Al heb je met de auto dan wel weer eens last van gekantelde vrachtwagens of spookrijders...
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:03

Chanelle super leuk, had al een reactie achtergelaten. Waar ergens midden NL had je in gedachten? Arnhem toevallig?? :+

BernetteO, Leuke stampingset zeg!! En lachen van het raadspelletje!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:06

Zat zelf meer aan Utrecht te denken, eigenlijk :) Is makkelijk te bereiken voor iedereen, met veel rechtstreekse verbindingen. Naar Arnhem moeten nog aardig wat mensen ergens overstappen.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:45

Leuk Chanelle! Ik stuur je een mailtje :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 02:14

Leuk die meeting. Ik kijk uit naar de foto's.

Ik ben vandaag aan het oefenen geweest om een trailer voor mijn nieuwe YT kanaal te maken. Ik had de tekst al geoefend maar met camera is het dan toch ineens anders. :) Ik heb in elk geval genoeg bloopers gefilmd: mijn zoontje van 4 die ineens naast me komt staan.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 10:20