Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Kitty1985 schreef:Ik zou ook even langs een andere zadelmaker gaan. BV. Kootstra (Aweg Grunn).
Vind de zadelmakers van Divoza nou niet de meest kundige lui
Bedankt voor de tip! Heb je ervaringen met Kootstra en weet je wat het opvullen daar ongeveer kost?
Kan altijd vragen
Kentaro schreef:tyrcanol, niet toevallig een regendeken 175?
pmarena schreef:Nou ik heb ook weer wat
Heb gereageerd op een kussen van iemand dat ik graag over wil nemen, gewoon voor de vraagprijs.
Dus ik dat gemaild en gevraagd of het er nog was.
Krijg ik een berichtje dat het er nog is en de vraag wanneer ik het af wil komen halen.
Waarop ik dus reageer dat ik het graag verzonden wil hebben op mijn kosten uiteraard.
Krijg ik de reactie terug dat ze daar niet aan kunnen beginnen met alle spullen die ze te koop hebben staan.
Maarja, jammer dan, het is niet anders. Als even afgeven op het postkantoor geen optie is...voor mij is "even" heen en weer naar Noord-Limburg rijden ook geen optie....
DatBenIkNou schreef:Vorig jaar kocht ik een zadel van een particulier op proef voor 300 euro en liet v Rijs ernaar kijken op stal en die vond het goed passen. Zou alleen even opgevuld moeten worden maar verder was het prima volgens hem. Toen ik andere zadelmaker er naar liet kijken om op te vullen, bleek de boom toch erg scheef te zijn. Ik heb toen rechtsbijstand gebeld wat mijn rechten hierin waren en toen bleek dat je ook bij een particulier wel beschermd bent als koper. Voor dat geld mocht ik verwachten een bruikbaar zadel te hebben gekocht en niet om aan de muur te hangen. Verkoopster was boos maar heeft mij wel het geld teruggegeven en ik haar het zadel retourneert.
miss_lizje schreef:DatBenIkNou schreef:Vorig jaar kocht ik een zadel van een particulier op proef voor 300 euro en liet v Rijs ernaar kijken op stal en die vond het goed passen. Zou alleen even opgevuld moeten worden maar verder was het prima volgens hem. Toen ik andere zadelmaker er naar liet kijken om op te vullen, bleek de boom toch erg scheef te zijn. Ik heb toen rechtsbijstand gebeld wat mijn rechten hierin waren en toen bleek dat je ook bij een particulier wel beschermd bent als koper. Voor dat geld mocht ik verwachten een bruikbaar zadel te hebben gekocht en niet om aan de muur te hangen. Verkoopster was boos maar heeft mij wel het geld teruggegeven en ik haar het zadel retourneert.
Ben ik het persoonlijk niet heel erg mee eens. Als de verkoper niet wist dat het zadel scheef was heeft zij niet met opzet een slecht zadel verkocht.
Persoonlijk vind ik dit in een rijtje passen van "paard kopen zonder keuren".