Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:@Suzanne F, interessante tip, dank je wel!
Hij geeft dan eerst ‘video niet beschikbaar’ aan maar met pijltje terug zie ik hem toch, in de -nocookies versie die ontstaat door jouw tip. Benieuwd of de reclames wegblijven, zou wel cool zijn!
Zebrastreep schreef:Mijn merrie moet nog een week of 2 voordat het veulen geboren gaat worden. Vandaag was ze wel een beetje anders dan normaal , met name heel druk en onrustig. Ik ging even voer halen en zag dat ze was gaan liggen , ze vloog snel weer in de benen toen ze mij zag en ging ook niet weer liggen. Rondje gelopen en in de wei druk proberen te bokken toen ze vond dat ik te snel van haar wegliepDaarna ging ze weer eten en was er niks aan de hand. Nog een tijdje gebleven maar het gras was weer belangrijker.
En uiteraard zou je geen paardenmens zijn als je je zomaar laat op de avond ineens zorgen gaat maken. Staleigenaar is nog op vakantie ( komt begin volgende week weer) en ik vind dat wel dat mijn paard even moet wachten![]()
Voor waken is het echt nog wel te vroeg. De uier is nog niet voldoende ontwikkeld en de banden staan nog strak dus ik verwacht niet nu al een veulen.
Alja schreef:Zebrastreep schreef:Mijn merrie moet nog een week of 2 voordat het veulen geboren gaat worden. Vandaag was ze wel een beetje anders dan normaal , met name heel druk en onrustig. Ik ging even voer halen en zag dat ze was gaan liggen , ze vloog snel weer in de benen toen ze mij zag en ging ook niet weer liggen. Rondje gelopen en in de wei druk proberen te bokken toen ze vond dat ik te snel van haar wegliepDaarna ging ze weer eten en was er niks aan de hand. Nog een tijdje gebleven maar het gras was weer belangrijker.
En uiteraard zou je geen paardenmens zijn als je je zomaar laat op de avond ineens zorgen gaat maken. Staleigenaar is nog op vakantie ( komt begin volgende week weer) en ik vind dat wel dat mijn paard even moet wachten![]()
Voor waken is het echt nog wel te vroeg. De uier is nog niet voldoende ontwikkeld en de banden staan nog strak dus ik verwacht niet nu al een veulen.
Toch wel spannend!
Is het haar eerste veulen?
Mando schreef:Morgen verjaardag buurman.
Ik dacht ik bestel leuke klompsloffen maat 45-47 zwart met een molen erop.
Wil ik ze nu gaan inpakken hebben ze maat 42-44 gestuurd.
Gelijk een mail gestuurd want ik baal behoorlijk.
Ik heb familiedag op het werk en ben vrijwilliger dus geen tijd om iets anders te halen en ik wil ook niet met lege handen op een verjaardag komen.
Nu moet mijn man dus naar een welkoop en dan maar van die vreselijke gele klompsloffen te scoren die ik echt niet leuk vind.