Even balen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:imaudy schreef:
Schapen kunnen ook erg goed over sloten springen.
Wat ik een nadeel vind van geitjes. De vrouwtjes worden op een gegeven moment "loops" zeg maar en dan gillen ze een paar dagen enorm als ze geen bok krijgen
Hahah, wij hebben gelukkig geen sloot
Ah ja, dat blèren vreselijk en de bokjes stinken een uur in de wind. Nee, ik ben opgegroeid met geiten, heel leuk, maar ik hoef ze niet![]()
Net heel mijn huis overhoop gehaald voor het verzendbewijs van die brillen die ik had teruggestuurd. Ligt dat ding in de auto
imaudy schreef:Schapen kunnen ook erg goed over sloten springen.
Wat ik een nadeel vind van geitjes. De vrouwtjes worden op een gegeven moment "loops" zeg maar en dan gillen ze een paar dagen enorm als ze geen bok krijgen
Suzanne F. schreef:Zebrastreep schreef:
Eens ik kan ook niet tegen die ongemakkelijkheid.
Ik kijk het niet. Tenenkrommend vind ik het zo. Zo ongemakkelijk.
Siggislief schreef:imaudy schreef:Schapen kunnen ook erg goed over sloten springen.
Dat noem je Speels zoals ze het noemen op de boerderij.![]()
Onze Bok stinkt een uur in de wind, je ruikt hem op afstand.![]()
Maar hij staat nu aan de andere kant van de Geiten, dus je hoort hem ook op afstand.
Heb al de hele dag eigenlijk hoofdpijn, denk door de behandeling van gisteren bij de fysio.
En mijn schouder/oksel is werkelijk blauw.
denisesilver schreef:Ik heb altijd gezegd dat als de pony wegvalt dat ik dan weer een pony terugkoop. Het is nu bijna een jaar geleden. Ik mis het gewoon. Ik mis mijn kleine vriendje..
Eapy schreef:denisesilver schreef:Ik heb altijd gezegd dat als de pony wegvalt dat ik dan weer een pony terugkoop. Het is nu bijna een jaar geleden. Ik mis het gewoon. Ik mis mijn kleine vriendje..
Ahh ik heb precies hetzelfde. Paardje is een jaar geleden ingeslapen. Mis haar, mis de paarden in het algemeen, maar het past zo niet in mijn leven op het moment… super zuur. Maar de seconde dat het wel kan, komt er een paardje hoor! Ik snap je helemaal!!