Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 16:37

Even een teleurstellinkje. Had afgelopen dinsdag een afspraak gemaakt bij een nieuwe kapper die ook krullen knipt (ik heb iets van structuur in m'n haar, slag of hele losse krullen) en toen zat ik daar lekker te wachten, blijkt mijn afspraak per ongeluk te zijn geannuleerd en is er een andere afspraak gezet, dus nu kon ik niet meer geknipt worden. Even balen :( Maar nu wel een nieuwe afspraak gemaakt, wel pas 1 oktober, maar dan kunnen ze echt goed de tijd nemen om ook mij advies te geven over hoe ik m'n haar het beste kan verzorgen.
Even balen

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 17:05

Aan de garage.

Auto staat bij de garage waar ik hem gekocht heb ivm het vervangen van de distributieketting.
Betrefd een Kia dealer, die ook vond dat de reparatie nodig was, maar dit niet kon bij mijn Audi. Zou dus naar een collegagarage gaan. Maandag weggebracht, en zou woensdag klaar zijn.

Woensdag kreeg ik te horen dat hij nog niet klaar was, maar zou zeker donderdag klaar zijn. Donderdag, je raad het al, auto niet klaar. Na veel gezeur en moeilijk doen een leenauto van ze gekregen, want tja, ik heb een auto nodig. Zou zeker vrijdag klaar zijn.

Quel surprise, nu is het vrijdagavond, en nog steeds heb ik mijn auto niet terug. Garage weigert ook te vertellen bij welke "collegagarage" hij staat.

Ik heb echt gigantische spijt dat ik niet gewoon mijn eigen vakgarage heb betaald ipv de garantie te gebruiken.
Ben er ergens ondertussen van overtuigd dat hij niet bij een garage staat, maar bij 1 of andere beunhaas thuis die het doet.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 17:53

denisesilver schreef:
imaudy schreef:

Schapen kunnen ook erg goed over sloten springen.
Wat ik een nadeel vind van geitjes. De vrouwtjes worden op een gegeven moment "loops" zeg maar en dan gillen ze een paar dagen enorm als ze geen bok krijgen :+

Hahah, wij hebben gelukkig geen sloot
Ah ja, dat blèren vreselijk en de bokjes stinken een uur in de wind. Nee, ik ben opgegroeid met geiten, heel leuk, maar ik hoef ze niet :+

Net heel mijn huis overhoop gehaald voor het verzendbewijs van die brillen die ik had teruggestuurd. Ligt dat ding in de auto

Als je bokjes laat castreren ruik je ze niet. Ongecastreerde bokjes gaan ook ruiken omdat ze bv over hun sik plassen om lekkerder te ruiken voor de geitjes :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 18:15

Jaaaa I know iieeewww :')

Oor zit dicht -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 18:18

Mijn man zit B&B vol liefde te kijken.
Mijn god. Dit moet verboden worden. Wat n ellende.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 19:13

Ik zou vandaag in de ochtend gebeld worden voor iets belangrijks, want in de middag is er grote kans dat ik in de auto zit en dan kan ik niet opnemen.

De hele ochtend heb ik op mijn telefoon gelet. Ben zelfs nog wat langer thuis gebleven omdat ik nog niet gebeld was.

Jullie raden het misschien al, maar ik werd gebeld toen ik in de auto zat terug naar huis dus helemaal aan het eind van de middag. Diepe zucht.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 19:15

imaudy schreef:
Wat ik een nadeel vind van geitjes. De vrouwtjes worden op een gegeven moment "loops" zeg maar en dan gillen ze een paar dagen enorm als ze geen bok krijgen :+

Dat noem je Speels zoals ze het noemen op de boerderij. _O-

Onze Bok stinkt een uur in de wind, je ruikt hem op afstand. :r
Maar hij staat nu aan de andere kant van de Geiten, dus je hoort hem ook op afstand.

Heb al de hele dag eigenlijk hoofdpijn, denk door de behandeling van gisteren bij de fysio.
En mijn schouder/oksel is werkelijk blauw.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 19:27

rien10 schreef:

Eens ik kan ook niet tegen die ongemakkelijkheid. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 19:42

Zebrastreep schreef:
rien10 schreef:

Ik kijk het niet. Tenenkrommend vind ik het. Zo ongemakkelijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 19:44

Suzanne F. schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik kijk het niet. Tenenkrommend vind ik het zo. Zo ongemakkelijk.

Ik denk nog altijd dat grotendeels gewoon acteurs zijn, ik kan mij niet voorstellen dat zulke mensen echt bestaan. Eerder dat zr een soort typetjes spelen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 20:15

Heb ik mijzelf net van de bank af gesleept om nog even naar de action te gaan. Dicht. -O-
Blijkbaar doen ze nu koopavond alleen nog maar op donderdag. Terwijl het vrijdag koopavond is hier in het dorp.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:06

Siggislief schreef:
imaudy schreef:

Dat noem je Speels zoals ze het noemen op de boerderij. _O-

Onze Bok stinkt een uur in de wind, je ruikt hem op afstand. :r
Maar hij staat nu aan de andere kant van de Geiten, dus je hoort hem ook op afstand.

Heb al de hele dag eigenlijk hoofdpijn, denk door de behandeling van gisteren bij de fysio.
En mijn schouder/oksel is werkelijk blauw.

Dat noemen ze bronstig, speels nog nooit van gehoord

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:25

Ik heb altijd gezegd dat als de pony wegvalt dat ik dan weer een pony terugkoop. Het is nu bijna een jaar geleden. Ik mis het gewoon. Ik mis mijn kleine vriendje..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:31

denisesilver schreef:
Ik heb altijd gezegd dat als de pony wegvalt dat ik dan weer een pony terugkoop. Het is nu bijna een jaar geleden. Ik mis het gewoon. Ik mis mijn kleine vriendje..

:(:) Snap ik helemaal. :knuffel:

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:33

Dat onze katten vernielzuchtige monsters zijn, ik had een leuk pakket voor mijn vader van Ameland. Maar natuurlijk is nu de worst niet te redden en ze hebben de karton verpakking van de dropjes half aangevreten. Gelukkig was de interne verpakking van binnen nog heel. Morgen maar even lokaal een nieuwe worst halen dus. Pakket ligt nu buiten bereik uiteraard. Heerlijk een weekje zonder katten op Ameland, maar dan vergeet je ook dat je spul niet zomaar open en bloot kunt neerleggen. |o

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:41

Er viel zo'n grote huisspin recht voor mijn neus op de grond en nu ben ik getraumatiseerd

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:42

denisesilver schreef:

Ahh ik heb precies hetzelfde. Paardje is een jaar geleden ingeslapen. Mis haar, mis de paarden in het algemeen, maar het past zo niet in mijn leven op het moment… super zuur. Maar de seconde dat het wel kan, komt er een paardje hoor! Ik snap je helemaal!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 21:57

JudithGigi schreef:
Er viel zo'n grote huisspin recht voor mijn neus op de grond en nu ben ik getraumatiseerd

Oh nee, brrrrrr

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 22:07

De onuitstaanbare geur van de keratinebehandeling van mijn haar. Walgelijk.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 22:39

fjordjes schreef:
Dat noemen ze bronstig, speels nog nooit van gehoord

Ik noem het altijd ritsig of eventueel bokkig.
Speels heb ik ook wel gehoord.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 22:42

JudithGigi schreef:

Er sprong bij mij eens een muis zo op mij toen ik kastje op stal opende. Tegenwoordig doen de katten daar beter hun best :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 22:44

wyoming schreef:
Heb ik mijzelf net van de bank af gesleept om nog even naar de action te gaan. Dicht. -O-
Blijkbaar doen ze nu koopavond alleen nog maar op donderdag. Terwijl het vrijdag koopavond is hier in het dorp.

Er zijn steeds meer dorpjes waar met koopavond bijna niks meer open is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 22:53

Eapy schreef:
denisesilver schreef:

Ahh ik heb precies hetzelfde. Paardje is een jaar geleden ingeslapen. Mis haar, mis de paarden in het algemeen, maar het past zo niet in mijn leven op het moment… super zuur. Maar de seconde dat het wel kan, komt er een paardje hoor! Ik snap je helemaal!!

:(:) Dikke knuffel!
Ik heb het er echt nog elke dag moeilijk mee. Ik heb een heel lief en leuk paard staan, maar ik mis het zo om een pony om me heen te hebben. Voel me dan ook weer schuldig naar mijn paard, alsof zij niet genoeg is ofzo.

Bedankt voor de digitale knuffel Shenavallie!

Hutcherson, wat je ook doet, de eerste 24 uur NIET je haar wassen. Been there done that heel veel geld weggespoeld.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 23:00

Ik ga morgen voor het eerst eigenlijk een dag weg met een vriendin die ik nog niet heel lang ken.

Ik wil mij niet aan haar ergeren, maar als ik ergens heen ga met een vriendin en er moeten zoals in dit geval tickets worden gekocht zorg ik er altijd voor dat ik in overleg bestel ook voor diegenen.

Nu kreeg ik een bericht ik heb al tickets en jij? En dat echt op het allerlaatste moment. Natuurlijk had ik het eerder moeten doen maar niet bij stilgestaan. En dan nog zou ik een berichtje sturen met ik ga bestellen moet ik voor jou ook alvast bestellen of regel je het zelf ?

Nou ja het zal de dag morgen niet minder leuk maken maar vond het even frustrerend.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 23:12

Een vriendin die zo extreem dramatisch en chagrijnig kan doen :')
Er is een feestje in haar flat en ze stuurt een filmpje, ja je hoort inderdaad wel muziek ja maar het is 23u op een vrijdagavond.
Complete rant over hoe asociaal dit wel niet is en blabla.

Note: zij hebben de hele zomer meerdere avonden per week (dus ook doordeweeks) tot laat in hun tuin gezeten, met regelmatig een hoop mensen en muziek die net iets te hard staat. Met buren die vragen of het zachter kan en dat zij dan compleet chaggi raken want "mag een mens niet buiten zitten".
Dit is karma, niet zeuren :+