Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 10:51

Merlen schreef:
[ [url=m/un6tZG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Busje heeft 3 zitplaatsen vooraan.Zoontje zat helemaal rechts.Als ik erbij had gezeten had één van ons tweeën niet weg kunnen duiken en was ons hoofd geplet.
Ik ben 1,58m en ben er na het ongeval eens ingekropen.Op de middelste plaats kon ik al zelfs niet meer recht zitten,moest me volledig bukken.
Ik heb ergens nog foto's van de binnenkant.Daar schrik je van.
De smak was zo groot dat het chassis ook gebogen is.Als je goed kijkt,zie je onderaan in het midden de knik.

Verdomme, zeg :\.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 11:33

Vriendin die zich nogal vaak beter voelt. Gevalletje uni - mbo zegmaar := en dan gewoon over de meest random dingen waarvan ze reageert alsof ze het niet kan hebben dat ik er ook / meer kennis van heb.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 11:40

Nyaleti schreef:
Vriendin die zich nogal vaak beter voelt. Gevalletje uni - mbo zegmaar := en dan gewoon over de meest random dingen waarvan ze reageert alsof ze het niet kan hebben dat ik er ook / meer kennis van heb.

Waarom is dat nog een vriendin ?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 12:01

luuntje schreef:
Taartje dikke virtuele knuffel.

Merlen wat een sukkel met zijn mobiel achter het stuur.
Ik heb er geen woorden voor van boosheid.

Spuit in elleboog. Spuiten in het verleden waren vooral heel pijnlijk en werkte hooguit 2 dagen.
Ik ga ervoor en werkt het niet moet ik naar de neuroloog van fysio omdat klachten ( koude hand, tintelingen pijn, doof gevoel en veel pijn) wijzen op beklemde zenuw.

Sterkte, ik heb op 2 plekken in mijn arm een beklemde zenuw, elleboog en pols. Ik hoop echt dat de injectie wat voor je doet, ik mocht hem zelf niet (te smalle ruimte in de elleboog bij mij). Heb je al tips gekregen voor je houding? O.a. volledig strekken, volledig buigen, op je elleboog leunen, op je arm liggen als je gaat slapen dat zijn dingen die de zenuw extra irriteren en daarmee je klachten verergeren. Laat maar weten als ik wat voor je kan betekenen, ik loop er inmiddels anderhalf jaar mee rond en ik denk dat ik wel hier en daar tips heb, maar dat is niet echt iets voor in dit topic.
Ik hoop dat de injectie de oplossing voor je is die je kan genezen. :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 12:11

_San87_ schreef:
Dat het sneeuwt :?.

Jep en hond vond er niks aan. Hij lig nu zelfs onder een dekentje. :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 12:25

Dat mijn ex altijd zo snel een leugen uit zijn mond heeft, dat je er in eerste instantie niet eens aan twijfelt.
Dochter komt terug met kapotte broek, 2 knieën stuk. Ik vraag alleen maar “wat heb jij gedaan?” (Vooral omdat dochter eigenlijk nooit kapotte broeken heeft, of dus iets aparts heeft gedaan) Ex antwoord meteen, geen idee, zo kwam ze al uit school. Dus ik loop met dochter naar binnen, trek haar een andere broek aan (het was een broek waar duidelijk geen gaten in horen) en ga op de bank zitten. En ineens denk ik: ze is vorige week met die broek met hem op vakantie gegaan, ze is er dus helemaal niet mee uit school gekomen en die broek is ergens in de vakantie stuk gegaan.
En dat maakt mij dan ook nog niet eens uit, kleren kunnen stuk gaan, maar waarom moet hij er over liegen. (Het is niet de eerste keer en waarschijnlijk ook niet de laatste keer)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 13:48

Injectie viel mee.
Hopelijk gaat het werken.

Telpeva ik ga het proberen te onthouden.
Het is lastig want rechter elleboog en ik ben rechtshandig.

Het weer.
Hond uitgelaten, begon met regen dat werd hagel en daarna sneeuw.

Wyoming wat een klier van een ex heb je.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 14:00

Ik heb zojuist een soort promotie aangeboden gekregen op mn werk.
Maar ik vind t zo ontzettend moeilijk want ik heb het naar mn zin op de plek waar ik nu zit en ben te loyaal ingesteld naar mensen :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 14:17

fjordjes schreef:
Die verdomde keelpijn, alsof ik de meest grove schuurpapier in m'n strot heb met punaises erin. Alles doet zeer, hoesten, niezen, slikken. En geen pijnstiller helpt er tegen.
Af en toe ook lekker hees of helemaal m'n stem kwijt.
Mocht iemand nog iets weten tegen de pijn, graag. Heb al veel geprobeerd maar niks werkt.

Strepfen? Die spray zeg maar. Duur maar werkt bij mij heel goed.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 14:28

Ik gorgel met Superol of mondspoel zoals het nu heet, is echt een paardenmiddel maar wel goor.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 14:57

Ik had twee rijbroeken gekocht in dezelfde maat, de ene past en de andere past op zo'n 10cm niet dicht. Hoe dan. :')

Verder is ie wel mooi en fijne stof, dus gebruik die maar als motivatie voor het afvallen. :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 16:35

Fjordjes heb je al Trachitol geprobeerd?
Waterijs kan ook helpen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 16:37

Ja waterijs is besteld, wordt straks gebracht. Ja trachitol heb ik wel eens gebruikt maar had het idee dat m'n tong verdoofd ipv m'n keel

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 17:12

Kinderen, je krijgt er zoveel voor terug….

Spoiler:
Vandaag vooral stress :') :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:20

Ik had een sollicitatie bij een bioscoop. Ging naar mijn idee heel goed, hele chille vibe en eigenlijk gewoon een half uur zitten kletsen. Nu speelt nog wel mijn gebroken ribben waar ik mogelijk een operatie voor nodig heb binnenkort, dus ik wist dat er wel een kans bestond dat ze het niet zouden willen.

Word ik gebeld, zegt hij dat hij het inderdaad niet wil door de operatie. Helemaal prima, heel begrijpelijk. Dus ik wil hem al een prettige dag wensen, voegt hij er ineens aan toe "ja en je geeft me een slecht en onbetrouwbaar gevoel"

:wow:

Pardon???? Ten eerste merkte hij nog tijdens de sollicitatie zelf op dat hij het idee had dat ik consistent en hardwerkend was, en ten tweede, waarom zo'n trap na geven terwijl de eerste reden op zichzelf gewoon al helemaal prima was??

Nu voel ik me helemaal onzeker, want waarom kom ik zo over??

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:22

Wow, kan je nu op bokt je berichten verwijderen!? Ik heb wat gemist, blijkbaar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:26

Lestrange01 schreef:
Ik had een sollicitatie bij een bioscoop. Ging naar mijn idee heel goed, hele chille vibe en eigenlijk gewoon een half uur zitten kletsen. Nu speelt nog wel mijn gebroken ribben waar ik mogelijk een operatie voor nodig heb binnenkort, dus ik wist dat er wel een kans bestond dat ze het niet zouden willen.

Word ik gebeld, zegt hij dat hij het inderdaad niet wil door de operatie. Helemaal prima, heel begrijpelijk. Dus ik wil hem al een prettige dag wensen, voegt hij er ineens aan toe "ja en je geeft me een slecht en onbetrouwbaar gevoel"

Pardon???? Ten eerste merkte hij nog tijdens de sollicitatie zelf op dat hij het idee had dat ik consistent en hardwerkend was, en ten tweede, waarom zo'n trap na geven terwijl de eerste reden op zichzelf gewoon al helemaal prima was??

Nou ja, wat een lambal :\.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:33

Lestrange01 schreef:

Dat was altijd al.
Maar het kan alleen als er nog niemand anders onder gereageerd heeft

Also, klote van die sollicitatie zeg...
Lamzak..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:37

Ik krijg een tiktok van een paar dagen geleden niet uit mijn hoofd. Mensen, is het een red flag als je weinig valt, omdat dat zou betekenen dat het paard wat je rijdt te makkelijk voor je is? :')

Ik noem dat namelijk gewoon verstand en een goed opgevoed paard of een paard dat niet over de pis wordt gereden :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:39

denisesilver schreef:
Ik krijg een tiktok van een paar dagen geleden niet uit mijn hoofd. Mensen, is het een red flag als je weinig valt, omdat dat zou betekenen dat het paard wat je rijdt te makkelijk voor je is? :')

Ik noem dat namelijk gewoon verstand en een goed opgevoed paard of een paard dat niet over de pis wordt gereden :')

Nee je kunt dan gewoon super goed rijden :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:41

Hahahaha danku danku _O- :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:47

fleurtjeuh schreef:
Lestrange01 schreef:

Dat was altijd al.
Maar het kan alleen als er nog niemand anders onder gereageerd heeft

Also, klote van die sollicitatie zeg...
Lamzak..

Haha dan is het me nog nooit eerder opgevallen :'). Al tien jaar op bokt...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 20:09

TikTok, waar ik van puppies naar bdsm word gegooid binnen 1 reel...

Ik ben van mijn vorige paard nooit afgevallen, was geen dooie hoor.
Ik respecteerde het als hij zijn grens aangaf.
Soms even erover om hem daar te krijgen waar ik hem graag had, dik belonen en zo door.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 20:17

Sneeuw en het blijkt nog liggen ook...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 20:21

Lestrange01 schreef:

heb je ook gevraagd waar deze opmerking vandaan komt? Bedoel…het is zo out of the blue dat ie dat best ff mag toelichten.