Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fleurtjeuh schreef:Kamasutra beurs viel tegen.
Zowiezo een achterlijk conecpt dat je voor de 'attracties' binnen extra moet betalen, maar t was allemaal veel van hetzelfde en best wel weinig stands enzo
Sodera schreef:Wij zijn voor t eerst in 3 jaar een weekje op vakantie. Zijn op Lanzarote: daar verwacht je lekker weer toch?!
Er is voor t eerst in Joost mag weten hoeveel jaar een tropische storm die vandaag, morgen en maandag voor regen zorgt![]()
https://www.ad.nl/buitenland/hoogste-st ... ~a58e9c39/
Gini schreef:Wat jammer dat de standjes op de kamasutra beurs tegenvielen.
Sorry
[***] schreef:fleurtjeuh schreef:Kamasutra beurs viel tegen.
Zowiezo een achterlijk conecpt dat je voor de 'attracties' binnen extra moet betalen, maar t was allemaal veel van hetzelfde en best wel weinig stands enzo
Valt het tegen vergeleken met eerdere edities of valt het tegen in het algemeen? Ik was van plan morgen eens rond te kijken, dan is het ook maar de helft van de prijs
Femke_Tweety schreef:Bijzonder.
Ik doe momenteel een universitaire studie en ben ook niets te beroerd om mest te ruimen...
Alsof je door hogere opleiding ergens te goed voor zou zijn
LiannePuthzy schreef:Femke_Tweety schreef:Bijzonder.
Ik doe momenteel een universitaire studie en ben ook niets te beroerd om mest te ruimen...
Alsof je door hogere opleiding ergens te goed voor zou zijn
Hij is van mening van wel, hij is van mening dat elke hbo of uni student bijvoorbeeld wekt bij customer service, of bij een bedrijf werkt in de secter van hun studie