Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:33

Zonnetje81 schreef:
F_Orumster schreef:
Oei, die vind ik wel lastig. Want iemand die bewust geen huisdieren heeft, zit wellicht ook minder op jouw huisdieren te wachten :+ Iemand met een huisdier begrijpt ook beter wat daarbij komt kijken.

Dat klopt maar iemand die zn hond als baby behandelt kan ik weer niks mee.

Ik swipe ze er niet standaard op weg, behalve als ze op bed liggen. Ik heb het als voorkeur gegeven.

Het ligt een beetje ingewikkeld ik heb bedrijfsmatig dieren.

Er zijn er wel die het leuk vinden maar er geen tijd voor hebben. Beetje lastig uitleggen. Ik heb 2 hondjes in huis voor de rest niks en ze zijn kattenbak zindelijk en passen zich aan en mogen niet in bed haha.

Dus mn vijver is wat kleiner maar ik ga dat niet zo bot brengen en is niet zo zwart/wit. Er zijn er ook een hoop die zullen afhaken op mijn bedrijfsvoering.

Aah, ik had het even opgevat dat jouw bed vol huisdieren lag. Dat lijkt me wel schrikken voor een date zonder huisdieren :D

Ik houd inderdaad van huisdieren maar het past niet goed in mijn leven. Dus ik vind het zeker wel leuk wanneer anderen huisdieren hebben, maar het hangt wel heel erg af hoe. Sommige huizen stinken heel erg naar huisdier en heb zelf net een week gelogeerd in een huis dat erg naar hond stonk. Ik at maar in de trein, omdat ik het niet meer trok. Een huis waar de bank volledig hondenmand was, waar je als mens af en toe te gast in mag zijn.

Mijn laatste hond wastte ik zodra er een beetje een geur aan kwam, en zijn kussen verschoonde ik vaak. Dus zou het er erg afhangen hoe een date de huisdieren heeft.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:37

Onlylienn schreef:
Zertab schreef:
Nja ik heb ook in mijn profiel staan dat ik geen mannen met kinderen wil dus die hoeven niet te liken. Ik weet zelf niet eens of ik kinderen wil, laat staan van een ander.

Ik snapt je punt volkomen.

Hier een succesverhaal, maar wel een vent gevonden met een dochter, en zijn ex.. na dat is meer een heks -O-

Maar goed, ook jij als nieuwe partner zit eraan vast, ik kan gelukkig mijn eigen ding doen, maar er is een peuter van 3 bij, heb er zelf bewust voor gekozen, maar als ik wist wat ik nu weet, had ik daar echt grote vraagtekens bij gezet..
Ben gek op die kleine meid hoor… maar van kinderloos naar ineens een kind van 3 is ook een hele onderneming :')
Zelfs dus, als ik zo vrij mag zijn dit in te vullen, als het kind maar beperkte tijd bij haar vader/jullie is?

Onlylienn

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:48

Kleine meid is er idd beperkt, maandag en donderdag altijd, en om het weekend, zomervakantie aan een stuk 3weken,
Maar je moet met bepaalde dingen rekening houden, ouders liggen ook niet altijd op één lijn, en de kleine meid heeft ook wel eens haar driftbuien, iets met “peuterpuberteit?” Er zitten bij mij dan wel eens irritaties, misschien omdat ik dingen van de zijkant zie?
Maar heb ook zeker geniet momentjes, ze vraagt altijd als ze er is of we naar stal gaan, kan ze helemaal los, eten klaar zetten, stalletje doen, poetsen met haar eigen spulletjes (roze, en ze is er trots op ook :D )
Het is dus zeker niet alleen maar negatief,

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:55

Hoe lang appen jullie meestal voor je afspreekt? Ik heb er die echt na twee regels willen meeten maar ook die eindeloos willen appen. Ik vind zelf meestal na een weekje wel tijd voor een date.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:57

Sanne1977 schreef:
Hoe lang appen jullie meestal voor je afspreekt? Ik heb er die echt na twee regels willen meeten maar ook die eindeloos willen appen. Ik vind zelf meestal na een weekje wel tijd voor een date.

Tussen 1 en 4 weken

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 15:29

Onlylienn schreef:
Kleine meid is er idd beperkt, maandag en donderdag altijd, en om het weekend, zomervakantie aan een stuk 3weken,
Maar je moet met bepaalde dingen rekening houden, ouders liggen ook niet altijd op één lijn, en de kleine meid heeft ook wel eens haar driftbuien, iets met “peuterpuberteit?” Er zitten bij mij dan wel eens irritaties, misschien omdat ik dingen van de zijkant zie?
Maar heb ook zeker geniet momentjes, ze vraagt altijd als ze er is of we naar stal gaan, kan ze helemaal los, eten klaar zetten, stalletje doen, poetsen met haar eigen spulletjes (roze, en ze is er trots op ook :D )
Ja daar zat ik dus ook allemaal over na te denken. Intens, wellicht verrijkend en aanpassen dus.

Heb je zelf (ook/nog) een kinderwens, als ik zo vrij mag zijn :)

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 16:49

Ik klets nu met iemand uit haaften. Kwam er hier niet iemand uit die buurt?

Onlylienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 16:59

Ailill schreef:
Onlylienn schreef:
Ja daar zat ik dus ook allemaal over na te denken. Intens, wellicht verrijkend en aanpassen dus.

Heb je zelf (ook/nog) een kinderwens, als ik zo vrij mag zijn :)

Merk dat ik daar over nagedacht had.. dacht ik, totdat het echt zo is.. van geen kinderen naar ineens een van 3, ook al is het beperkt vraagt toch om aanpassen, en het is niet alleen het kind wat je erbij krijgt.. ook een ex :')

Ik heb zelf nooit echt een dringende kinderwens gehad, als het zo was is het meer dan welkom, maar niet per definitie een kinderwens. Daarnaast groei je er dan in mee,

Mijn zus heeft dat dan weer wel, die is nu alleen staande moeder (dochter van een donor)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:03

Ik zit dit zo te spiegelen aan de situatie van iemand die ik ken, ik vind het een lastig onderwerp. Diegene die ik bedoel had HEEL erg duidelijk geen kinderwens, ging er ook echt op meerdere vlakken niet goed op.

En nu dus voor 50% v.d. week bonusouder van een van 3 en een van 5. Ik zie het dan toch wat somberder in bij hen.

Aan de andere kant, Berdien was ook niet zo van de kinderen, en kijk nu :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:04

F_Orumster schreef:
Zonnetje81 schreef:

Dat klopt maar iemand die zn hond als baby behandelt kan ik weer niks mee.

Ik swipe ze er niet standaard op weg, behalve als ze op bed liggen. Ik heb het als voorkeur gegeven.

Het ligt een beetje ingewikkeld ik heb bedrijfsmatig dieren.

Er zijn er wel die het leuk vinden maar er geen tijd voor hebben. Beetje lastig uitleggen. Ik heb 2 hondjes in huis voor de rest niks en ze zijn kattenbak zindelijk en passen zich aan en mogen niet in bed haha.

Dus mn vijver is wat kleiner maar ik ga dat niet zo bot brengen en is niet zo zwart/wit. Er zijn er ook een hoop die zullen afhaken op mijn bedrijfsvoering.

Aah, ik had het even opgevat dat jouw bed vol huisdieren lag. Dat lijkt me wel schrikken voor een date zonder huisdieren :D

Ik houd inderdaad van huisdieren maar het past niet goed in mijn leven. Dus ik vind het zeker wel leuk wanneer anderen huisdieren hebben, maar het hangt wel heel erg af hoe. Sommige huizen stinken heel erg naar huisdier en heb zelf net een week gelogeerd in een huis dat erg naar hond stonk. Ik at maar in de trein, omdat ik het niet meer trok. Een huis waar de bank volledig hondenmand was, waar je als mens af en toe te gast in mag zijn.

Mijn laatste hond wastte ik zodra er een beetje een geur aan kwam, en zijn kussen verschoonde ik vaak. Dus zou het er erg afhangen hoe een date de huisdieren heeft.

Precies ik kwam laatst bij kennissen en die hebben dan 2 honden en je gaat al dood als je binnenkomt. No way dat dat hier gaat gebeuren of dat je niet veilig op de bank kan zitten. Ik ben ook van mn dieren laten mn bezoek met rust. Maar op veel plekken mogen de dieren juist alles. Dus dan is iemand die geen dieren heeft makkelijker dan iemand die zn dier als heilig kind ziet die alles mag en overal bij moet zijn :+.

Alleen klinkt het hypocriet omdat ik zelf dieren heb. Ik vind andermans dieren niet leuk en ik verwacht dus ook niet dat mijn bezoek zitten te wachten op mijn dieren.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:16

Ailill schreef:
Ik zit dit zo te spiegelen aan de situatie van iemand die ik ken, ik vind het een lastig onderwerp. Diegene die ik bedoel had HEEL erg duidelijk geen kinderwens, ging er ook echt op meerdere vlakken niet goed op.

En nu dus voor 50% v.d. week bonusouder van een van 3 en een van 5. Ik zie het dan toch wat somberder in bij hen.

Mijn vriend heeft ook heel duidelijk geen kinderwens. Gaat al vanaf zijn 25e elk naar jaar de huisarts voor sterilisatie. Nu eindelijk de verwijzing erdoor.

Hij had ook liever geen bonus kinderen. Tot ie mij leerde kennen. Nu gaat dat eigelijk allemaal heel soepel. Ja hij heeft te maken met mijn kinderen. En mijn ex. Maar hij ziet er juist de voordelen van in. Hij is sowieso een erg positief persoon.

Voorkeuren kan je altijd hebben, is juist goed denk ik om hier bij stil te staan. Maar het kan altijd anders uitpakken :j

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:22

Tja ik heb zelf een (inmiddels grote) dochter van 15. Ik heb er geen problemen mee als mijn partner kinderen zou hebben. Ik wil ook geen moederrol overnemen, dat is niet mijn taak. Maar ik wil best met zijn kinderen te maken hebben. Ik heb zelf absoluut geen kinderwens meer en daar ben ik ook duidelijk over.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:30

Als alleenstaande moeder van 3 kinderen snap ik mannen heel erg goed. En ik ben zo blij dat ik ook wel mannen tegen ben gekomen die daar geen enkele moeite mee hebben.

Mijn huidige date heeft er gelukkig geen moeite mee, hij begon als "klusvriend" en kende mijn dochters al. En hij heeft aangegeven dol te zijn op kinderen en te houden van kinderen van een eventuele partner alsof het zijn eigen zijn. Dus dat geeft wel hoop voor als het serieus wordt. Hij is alleen een heel stuk jonger en heeft aangegeven echt heel graag ook een kind van zichzelf te willen. En dat vind ik dan weer lastig omdat die van mij nu juist eindelijk redelijk zelfstandig zijn..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:42

Niks mis mee maar de manier waarop dit even werd geventileerd vind ik veelzeggend.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:50

Het ligt er voor mij heel erg aan hoe het contact met de expartner is en hoe het geregeld is. Als ze gewoon als volwassen mensen met elkaar omgaan en het belang van het kind voorop hebben staan dan heb ik er geen probleem mee.

Bij mijn ex en zijn ex was het bijna altijd vechten. Dat zorgde vervolgens dan ook voor frictie tussen ex en mij. Want in sommige situaties koos ik dan 'partij' voor z'n ex omdat ik haar wel snapte. Op een gegeven moment heb ik m'n mening voor me gehouden maar dat was ook niet goed :') Maar ik ga niet liegen dat je in je recht staat als ik dat niet zo vind.

Dus voor iemand met een vechtscheiding zou ik wel bedanken. Die drama kan me gestolen worden

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:52

Zonnetje81 schreef:
Omg hahaha. Ik lig dubbel.

Nu een match die dan zegt wat voor mooie tanden ik heb. Ik vind dat als openingszin echt niet aantrekkelijk en bijna overdreven gemaakt. Of zeur ik?

Citaat:
Hey, jij hebt echt fantastisch mooie tanden!

Of dit:
Citaat:
Oh dat is altijd interessant. Ik krijg zo bezoek en heb een best pittige werkdag gehad. Veel moeten leren en moeten oppakken.

En ik vind het zo fijn dat jij geen kinderen hebt! Ik dacht, mooie leuke vrouw, geen kids, perfect. En toevallig ook nog Brabants.

Ik ben ook een Brabander zonder kinderen. Al woon ik inmiddels net over de grens in Gelderland in het dorpje Haaften.

Even een kei harde mening: Kinderen van anderen zijn een blok aan je been en het beperkt je relatie enorm! Dus nein!

Als binnenkomer……..er was nog geen gesprek.

En deze vandaag:
Citaat:
Zet je je mooie lange haren ook in de shampoo zo voordat je naar bed gaat?

Complimenten dag :')

Zou het dezelfde zijn?????

Sanne1977 schreef:

Onlylienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 17:57

Ailill schreef:

Kinderen vind ik leuk, alleen als het zo was gelopen dat er geen kinderen zouden zijn, bonus of eigenste, dan was het ook zo, maar nu heb ik dus alleen een bonusdochter, ik heb voor haar gekozen, niet voor de ex.. maar die krijg je er nou eenmaal bij, nadeel is dat de ex ook niet de gemakkelijkste is -O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:07

Ik heb ook een ex gehad met vechtscheiding en koppigheid. Dan zei ik dat ie normaal moest doen en niet zo kinderachtig. Want het gaat ten koste van je kinderen door die drama. Als je een ouderavond hebt spreek je dat normaal af en doet gewoon normaal ipv jezelf als een kleuter gedragen.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:07

Zou het dezelfde zijn?????

Sanne1977 schreef:
[/quote]

Hij begon nog niet op die toer maar opende wel met heeeee knapperd! Ik ga stuk als het dezelfde is

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:09

Berdien is hier :wave:

Nooit een kinderwens gehad, en nog steeds niet. Vriend heeft een zoon van bijna 15, om de week een week. Ben echt wel dol op het joch geworden, kunnen het ook heel goed samen vinden. Maar de weken zonder zijn echt wel heel fijn :)) Kun je gewoon helemaal je eigen plan trekken. Met zijn drietjes hebben we het ook gezellig, en ook de pubertroubles gaan me best goed af :D

Ik had vantevoren nooit gedacht dat dit zo goed zou werken, had ook altijd de voorkeur voor een man zonder kinderen. Tja, en dan val je head over heels op een man met een zoon :+ Zo gaan die dingen soms.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:11

Omg het is dezelfde haha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:12

Popcorn time?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:16

Sanne1977 schreef:
Omg het is dezelfde haha

_O- _O- _O- _O- _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:17

Wordt interessant haha

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 18:27

Bij mij ging het gesprek zo:

“ dag knapperd leuke match, hoe smaakte jouw koffie of thee vanmorgen?”

Dag …. Heerlijk want ik had verse munt in huis”

“Lekker is dat he, verse munt heb ik in de zomer meestal uit mijn tuin. Waait bij jouw het zwembad ook uit de tuin”