Zonnetje81 schreef:F_Orumster schreef:Oei, die vind ik wel lastig. Want iemand die bewust geen huisdieren heeft, zit wellicht ook minder op jouw huisdieren te wachtenIemand met een huisdier begrijpt ook beter wat daarbij komt kijken.
Dat klopt maar iemand die zn hond als baby behandelt kan ik weer niks mee.
Ik swipe ze er niet standaard op weg, behalve als ze op bed liggen. Ik heb het als voorkeur gegeven.
Het ligt een beetje ingewikkeld ik heb bedrijfsmatig dieren.
Er zijn er wel die het leuk vinden maar er geen tijd voor hebben. Beetje lastig uitleggen. Ik heb 2 hondjes in huis voor de rest niks en ze zijn kattenbak zindelijk en passen zich aan en mogen niet in bed haha.
Dus mn vijver is wat kleiner maar ik ga dat niet zo bot brengen en is niet zo zwart/wit. Er zijn er ook een hoop die zullen afhaken op mijn bedrijfsvoering.
Aah, ik had het even opgevat dat jouw bed vol huisdieren lag. Dat lijkt me wel schrikken voor een date zonder huisdieren

Ik houd inderdaad van huisdieren maar het past niet goed in mijn leven. Dus ik vind het zeker wel leuk wanneer anderen huisdieren hebben, maar het hangt wel heel erg af hoe. Sommige huizen stinken heel erg naar huisdier en heb zelf net een week gelogeerd in een huis dat erg naar hond stonk. Ik at maar in de trein, omdat ik het niet meer trok. Een huis waar de bank volledig hondenmand was, waar je als mens af en toe te gast in mag zijn.
Mijn laatste hond wastte ik zodra er een beetje een geur aan kwam, en zijn kussen verschoonde ik vaak. Dus zou het er erg afhangen hoe een date de huisdieren heeft.