Captain schreef:Maar dit is toch onweerstaanbaar.
[ [url=m/JMZO6K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niobe schreef:Mijn katten
[ [url=m/Vg8KaF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UrjXgj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OVonjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tq6xLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cCGyYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wK1kh3.jpg]Afbeelding[/url] ]
fleurtjeuh schreef:Niobe schreef:Mijn katten
[ [url=m/Vg8KaF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UrjXgj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OVonjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tq6xLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cCGyYq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wK1kh3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welk ras is die bovenste kat?
Die doet me erg aan mijn kat denken, die zou een maine coon kruising moeten zijn maar ik geloof er niks van
[ [url=m/v2uTuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stybba schreef:Al die kittens![]()
Ik word er een beetje hebberig van, maar weet dat ik mijn katten niet blij maak met nog meer aandacht-concurrentie

Sterkte! Ik voel voor je... Gelukkig was het niet zo extreem als jij noemt, maar ik had elke menstruatie ongeveer 24 uur ("normale") menstruatie waar ik ook bizar veel bloed verloor, (en veel pijn had) wat een ellende was dat altijd. Ik kon nauwelijks klusjes bij mijn paard doen als mijn klusjesdag toevallig net op die dag viel.
Ik voel me eigenlijk ook meer compleet en mezelf zonder dat - voor mij - nutteloze ding.
topsylover schreef:Gefeliciteerd Minimus!![]()
Kunnen ze je al snel inplannen voor de operatie? Wat een geluk dat je weinig weerstand had, dat bespaart je een hoop energie.
De operatie is pas volgend jaar omdat mijn huidige zorgverzekering hem niet vergoed. Dus dan stap ik eerst over, wat ik toch al van plan was, en dan word ik geopereerd. Ik kom in aanmerking voor het klemmetje, want bij het weghalen van de eierstokken heb ik kans op eerder in de overgang. De dames in mijn familie komen dat sowieso eerder dus dan maar het klemmetje haha.
) ook niks met je hormonen.