Relaxed schreef:996981 schreef:Net als stellen dat het aan de ongevaccineerde ligt dat we nog niet uit de oliebol zijn. Ook daar zijn veel meer factoren van invloed
Mwoah, 4 vd 5 ongevaccineerd op de IC, lijkt me een vrij duidelijk beeld geven.
Drie van de vier.

.                                                         

maar zonder te testen weet je echt het verschil niet.                                                         

De vrouw die ik aan de lijn kreeg was boos! Niet normaal. Omdat ik een spoedtest had gehad in plaats van bij de GGD. Ik had van Spoedtest te horen gekregen dat zij naar de GGD zouden bellen en alles zouden regelen, dat probeerde ik uit te leggen, maar ze was zo  boos. Volgens haar had ik dat moeten weten via het nieuws, net zoals dat blijkbaar vanaf volgende week ook een test nodig is voor een restaurant, ook als je gevaccineerd bent. Dat laatste is volgens mij gewoon bullshit, maar ze was zo boos, dat ik dat maar even niet gezegd heb. Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik het heel naar vind, want ik vind het al helemaal niet leuk om positief te zijn en dan wordt er ook nog eens iemand zo boos op me. Overigens heb ik nog steeds geen bron en contactonderzoek gehad of informatie over de regels waaraan ik me moet houden, want die wilde ze me ook niet geven.