Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Dat school het idee heeft dat we een stilleven moeten maken. Prima maar je moet ook zelf voor de spullen zorgen en die zelf meenemen. Dus als we dat moeten maken moet ik daarna ook de hele dag met die zooi sjouwen.... nee top
LukieBradley schreef:[ [url=m/rDBnly.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hHQRzr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kippen part 2, kan niet eens normaal eten of de cavias schoonmaken. De bende word steeds groter.
Hoewel ik me erger, moet ik er ook om lachen en is het met een knipooguiteindelijk veroorzaak ik het zelf. Maar toch
![]()
Ik overweeg om een topic aan te maken
Ineke2 schreef:Lau schreef:Dat school het idee heeft dat we een stilleven moeten maken. Prima maar je moet ook zelf voor de spullen zorgen en die zelf meenemen. Dus als we dat moeten maken moet ik daarna ook de hele dag met die zooi sjouwen.... nee top
Heb je geen kluisje waar dan wat spullen in passen?
Lestrange01 schreef:theadora99 schreef:Heeft ze hem al wel eens uitgeprobeerd? Ik wilde die ook nav recensies etc., maar toen ik erop lag ben ik er meteen van teruggekomenNiet dat je straks een duur matras gaat kopen voor niets.
Nee nog niet. Maar ze slaapt al 12 jaar op een tweedehands matras van 50 euro dus ik denk dat er niet veel nodig is om haar tevreden te stellen. Ik krijg al een beginnende hernia als ik 3 minuten in haar bed lig![]()
Als ze hem niet prettig vindt kan ze het natuurlijk retouneren!
Lau schreef:Ineke2 schreef:Oeh die opdracht vind ik leuk Lau.
Men nemen een klein vaasje, takken met rode besjes, een leuk witte doekje / sjaaltje en poedersneeuw of glitters.
Zoiets zou ik proberen zelf
Nou wil je hem names mij doen
Pandora2 schreef:LukieBradley schreef:[ [url=m/rDBnly.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hHQRzr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kippen part 2, kan niet eens normaal eten of de cavias schoonmaken. De bende word steeds groter.
Hoewel ik me erger, moet ik er ook om lachen en is het met een knipooguiteindelijk veroorzaak ik het zelf. Maar toch
![]()
Ik overweeg om een topic aan te maken
![]()
Cochins ?