lenaa_tje schreef:Een bestuurder hoeft niet charmant te zijn, waarom dat dan weer nodig zou zijn om op te merken. Ik vind zoveel politicus vreselijk eruit zien en dat gaat echt vele male verder als niet charmant zijn, maar dat is totaal niet relevant.Verder vind ik haar gewoon niet zo charmant. Daar kan ze vrij weinig aan doendat is mijn mening die ik ook niet echt kan onderbouwen.
elnienjo schreef:imaudy schreef:Wat zou de reden zijn dat ze niet op dinsdag heeft gezegd: sorry Amsterdam..?
Sorry Nederland was meer op z'n plaats geweest. Deze toegelaten samenscholing heeft een precendent geschept. En door al die massabijeenkomsten gaan mensen in 't algemeen minder voorzichtig zijn met de coronamaatregelen omdat die beelden van groepen mensen ten onrechte het sein veilig geven.
OK?
Dan mag er ook wel sorry gezegd worden door de regering en zeer diep door het stof gegaan worden dat op te veel plekken in de zorg , in de verzorg-/ verpleeghuizen geen mondkapjes waren, zelfs toen ze er wel bleken te zijn. Hierdoor zijn er toch wel heel veel mensen extra besmet met corona.
Dan mogen er nog wel meer sorries komen.
Begrijp mij goed ik sta achter de regering in NL want mén wat een moeilijke situatie en crisis is en was het, maar echt niet alles is goed gegaan., en ik vind dat je dan als volk en als mede politici achter je mensen gaat staan. Ik vind het vooral heel erg met twee maten meten. IK vind dat wij in Nederland veel te slordig om springen met onze politici en bestuurders.
Ik vind dat Halsema ongenadig hard wordt aangepakt en ik ben het er totaal niet mee eens en ik word daar zelfs boos over.