MarcoBorsato schreef:Electra63 schreef:Ik ben gek op tulpen
Ik heb 4 bossen voor je!
Je woont een beetje ver

PS: morgen werk ik in Den Haag, als je er echt vanaf wilt, mag je ze natuurlijk wel komen brengen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik erger me aan onnze papegaai die het de afgelopen 2 nachten ontzettend grappig vind om midden in de nacht opeens een duivels lachje te laten horen
Ik heb een slaapstoornis en lig dus geregeld 's nachts op de bank een boekje te lezen of te bokken. En dan hoor je opeens vanuit het niets keihard AHAHAHAHAHAHAHA.
Ik schrik me steeds te pletter
Cayenne schreef:Ik erger me aan onnze papegaai die het de afgelopen 2 nachten ontzettend grappig vind om midden in de nacht opeens een duivels lachje te laten horen
Ik heb een slaapstoornis en lig dus geregeld 's nachts op de bank een boekje te lezen of te bokken. En dan hoor je opeens vanuit het niets keihard AHAHAHAHAHAHAHA.
casperzazoe schreef:Anthea schreef:
Opleiding tot safari gids in Zuid Afrika3 maanden, 7000 euro.. joe laat maar. En dan staat de koers nu nog héél erg voordelig in ons geval.
poes schreef:casperzazoe schreef:Opleiding tot safari gids in Zuid Afrika3 maanden, 7000 euro.. joe laat maar. En dan staat de koers nu nog héél erg voordelig in ons geval.
En in veel gevallen betaalt het slecht en vervangen ze je met de tijd door een local. Veel over gesproken toevallig en dat was wat ik er toch vooral uithaalde haha. Heb een vriend in Zuid-Afrika die de opleiding voor Bush walks geeft. Wel heftig hoor! Maar lijkt me ook machtig.