Nieuwe (tussen)jas. Wordt het opeens heel warm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosje78 schreef:Spijkerbroeken vind ik ook verschrikkelijk. Heb een leuke bootcut, maar skinny kan ik maar niet vinden. Het lijkt wel alsof die er steeds minder te koop zijn.
PSvanLot schreef:roosje78 schreef:Spijkerbroeken vind ik ook verschrikkelijk. Heb een leuke bootcut, maar skinny kan ik maar niet vinden. Het lijkt wel alsof die er steeds minder te koop zijn.
Door jou ben ik aan de pantalon van Five Units en Mödström gegaan, maar heb van de week toch een spijkerbroek gekocht!
Ik heb een hele toffe, wijde van Homage, de Rosie, lichtblauw.
Nooit gedacht, maar ben er helemaal gek mee!
[ Afbeelding ]
_Friemel schreef:Heeft iemand nog een merken tip? Ik draag in de zomer altijd plooi jurkjes of zoals mijn moeder het zegt, poppen jurkjes![]()
Het model hieronder zeg maar, straks in taille, wijd uitlopend bij voorkeur met plooien (en zakken)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb inmiddels alle varianten en kleuren van H&M en Boohoo maar mijn inspiratie is een beetje op, ChiChi London heeft ze veel maar vaak strapless of open rug, dat is niet geschikt voor werk.
Ik heb al gezocht op A lijn maar met alle merken open krijg ik vaak van die stretch meh jurkjes en dat is niet wat ik zoek![]()
Deze zijn ook van de H&M en komen nog binnen van vinted.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]