Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Nou nu het daar toch over gaat, misschien ligt het aan de zenders die ik kijk, maar het valt mij op dat er extreem veel gewaarschuwd wordt van: "buiten het bereik van kinderen houden", met name over afwasblokjes en wasmiddelen etc.
Is dat altijd al zo geweest of is er recent een rechtszaak over geweest of zo?
Niobe schreef:Nou nu het daar toch over gaat, misschien ligt het aan de zenders die ik kijk, maar het valt mij op dat er extreem veel gewaarschuwd wordt van: "buiten het bereik van kinderen houden", met name over afwasblokjes en wasmiddelen etc.
Evelijn schreef:Niobe schreef:Nou nu het daar toch over gaat, misschien ligt het aan de zenders die ik kijk, maar het valt mij op dat er extreem veel gewaarschuwd wordt van: "buiten het bereik van kinderen houden", met name over afwasblokjes en wasmiddelen etc.
Dat is volgens mij altijd al zo en komt mede omdat het iets teveel op snoep en limonade lijkt en wel echt een probleem oplevert als je het binnen krijgt...
elnienjo schreef:Niobe schreef:Nou nu het daar toch over gaat, misschien ligt het aan de zenders die ik kijk, maar het valt mij op dat er extreem veel gewaarschuwd wordt van: "buiten het bereik van kinderen houden", met name over afwasblokjes en wasmiddelen etc.
Is alleen maar om zich in te dekken tegen rechtzaken. Net zoals er in de gebruiksaanwijzing van een magnetron staat dat je er geen kat in mag stoppen.
Sonja_vR schreef:Ik ben een kindvrije vegan
Laten we wel wezen... dan ben ik een soort van moeder Theresa(als ik mijn auto de deur uit zou doen )
But then again
Ik heb de schurft aan belerende/bekerende wie dan ookjes
En een Hekel aan die standaard discussie Rondom bepaalde onderwerpen
Puur omdat elkaar om de Oren slaan met standpunten zonder enige intentie echt naar elkaar te luisteren geen discussie is
HopeMyDay schreef:eigen vlees kweken is het laatste wat ze doen... Dat weet ik wel... Want dat is zielig in hun ogenAch dan zeg ik altijd maar weer "wat je zelf wil moet je zelf weten maar drijf het een ander niet op" en dat zou ook moeten gelden voor kinderen. Leuk dat je zelf veganistisch bent maar voor een kind in de groei is dat gewoon niet goed.
Mocht je trouwens geen vlees willen kopen uit de supermarkt raad ik je aan eigen vlees te gaan kweken.
Maargoed als je dan meer bezig wil zijn met de natuur begin dan met het niet nemen van kinderen.. Dat is de eerste stap
Sonja_vR schreef:Eline mag door voor de moeder Theresa award
Mars schreef:Jij bent de Groene Eindbaas Eline