Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 11:33

Een switch spelletje :D . Na een goede slag geslagen te hebben bij de action, heb ik de smaak weer te pakken.
Het is een spelletje waarbij er een kind ziet dat er iemand ontvoerd wordt en die moet hij gaan redden zonder betrapt te worden door de bewoner van het huis. Tenminste zo ging het in mijn belevenis :') . Hopelijk weet iemand wat ik bedoel!

MoonWencke

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 11:42

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 11:45

Justme_Lisaa schreef:
Een switch spelletje :D . Na een goede slag geslagen te hebben bij de action, heb ik de smaak weer te pakken.
Het is een spelletje waarbij er een kind ziet dat er iemand ontvoerd wordt en die moet hij gaan redden zonder betrapt te worden door de bewoner van het huis. Tenminste zo ging het in mijn belevenis :') . Hopelijk weet iemand wat ik bedoel!

Niet helemaal wat je schetst, maar zou het Hello Neighbour kunnen zijn? Daarbij moet je ook door het huis van de boze buurman zonder betrapt te worden.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 11:58

Hhilde schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Niet helemaal wat je schetst, maar zou het Hello Neighbour kunnen zijn? Daarbij moet je ook door het huis van de boze buurman zonder betrapt te worden.

Klopt inderdaad, een andere bokker zei het ook. Dankjewel!! :D

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 18:29

Sorry, ik heb niet gereageerd op de laatste tips voor wieltjes :o
Ik heb besloten om de zoektocht voorlopig maar op te geven. Heel erg bedankt voor de hulp.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 00:07

Ik zoek... Een hondenmat!
-Lengte minimaal 100cm
-Breedte max 65cm (65 is écht al de max dus 70 kan helaas echt niet). Dit is het hele struikelpunt.
-Gewoon goed gevuld, niet zo'n slappe doek dat ie net zo goed op de grond kan liggen.
-Wasbaar of wasbare hoes
-Geen lichte kleur
-Het liefst geen kneiter dure maar ben bang dat dat niet samen gaat met het lijstje :=

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 00:15

Nyaleti schreef:
Ik zoek... Een hondenmat!
-Lengte minimaal 100cm
-Breedte max 65cm (65 is écht al de max dus 70 kan helaas echt niet). Dit is het hele struikelpunt.
-Gewoon goed gevuld, niet zo'n slappe doek dat ie net zo goed op de grond kan liggen.
-Wasbaar of wasbare hoes
-Geen lichte kleur
-Het liefst geen kneiter dure maar ben bang dat dat niet samen gaat met het lijstje :=

out-of-the-box: op Land Rover beurzen kom ik altijd een leverancier tegen van matten die je kunt gebruiken om op te liggen als je onder je auto wil werken.
Die matten zijn 2 a 3 cm dik, stevig maar niet hard en in elke maat te snijden die jij wil, al moet ie golfjes hebben :D (je begrijpt 'm vast wel)

Zou dat iets kunnen zijn?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 00:19

Iets dergelijks?
https://hondenmandenkussens.nl/product/ ... 100x60-cm/

Ik kan ook echt de Petlando Merano bedden aanraden, maar het is ook een beetje wat je duur vindt. Onder de 100 euro is voor mij aanvaardbaar (gezien ik orthopedisch wil), maar als je rond de 25 euro denkt is drie keer zo duur wellicht wel schrikken.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 09:08

Moet t echt een mat zijn of mag een matras ook? Anders een kindermatrasje van schuim (en evt op maat snijden?) Daar kan gewoon een hoesje om die je kunt wassen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:14

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:19

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:36

Dank voor jullie reacties :)
Als ik via Google zocht op de afmetingen kreeg ik alsnog allerlei verschillende maten, heel irritant.

Hilde, die vind ik net wat te duur maar ziet er wel goed uit. Ik ga eens verder kijken op de site!

Een matras kan best denk ik zo. Al weet ik niet hoe goed dat blijft als er 50kg aan hond op ligt.

Oscar, die eerste mat vind ik zo dun := dan ligt hij alsnog op de grond voor m'n gevoel (want grote hond). Ik zal die 2e site eens beter bekijken, thanks :)

Het zit in een hoekje bij de keuken. Als de mat breder is, ligt het precies voor de doorgang van de deur, dat is gewoon heel irritant.
Hij ligt nu op een kussen van een buiten loungeset. Er ligt een 2e klein kussentje bij omdat het anders te klein is voor hem haha. Hij ligt er heerlijk maar het is gewoon heel lelijk.

Hij heeft een dure fancy mat, waar hij afwisselend op ligt. Maar vandaar dat ik niet de hoofdprijs wil betalen. Je weet nooit of ie er graag op wilt natuurlijk.. Helaas kom ik weinig tegen met een goede BF aanbieding..

Ik ga jullie opties eens doorzoeken, dankjewel!

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:48

Kijk eens bij freudentier.de! Ik heb er vorig jaar besteld en ben er nog steeds blij mee. Lief gevraagd of verzending naar NL ook kon en dat was geen probleem, je bestelt dan per e-mail en overschrijving ipv de website.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 14:22

De kringloop heeft hier vaak wel matrasjes, kun je het voor het te veel eerst proberen

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 20:48

Ik heb mezelf voor een uitdaging gesteld. Al bijna 40 jaar geleden heb ik een konijnenknuffel uitgezocht bij de Hema. Als toen 2 a 3 jarige heb ik deze nauwkeurig aan alle onderzoeken onderworpen en deze en alleen deze doorstond alle testen.
Nog steeds mijn favoriet en rustpunt. Maar ja, al aardig op leeftijd. Ik heb nu stiekem de hoop dat ik een soortgelijke knuffel kan vinden.
Afbeelding

Op de foto het konijn in haar huidige staat... ze was oorspronkelijk lichtroze. Een soort gelijke knuffel zou ik denk ik ook al blij van worden, maar alle konijnen die ik nu kan vinden hebben een ander model.
Wie kan beter zoeken dan ik kan?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 20:56

Kun je uitleggen of tekenen welk model dit konijn heeft want ik zie echt niks er in :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 20:59

Amber_anne schreef:
Kun je uitleggen of tekenen welk model dit konijn heeft want ik zie echt niks er in :')

Het hoofd zit rechts met een oor erop. Dat zwarte is het oog. De grote bobbel links is het lijf en daaronder zitten de poten tegen het lichaam aan.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:02

Aha dus dat zou zoiets zijn? Afbeelding

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:06

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:35

Amber_anne schreef:
Aha dus dat zou zoiets zijn? [ [url=m/NOqTYL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja klopt!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:39

prompter schreef:

Deze lijkt aardig in de buurt te komen. 0
Afbeelding

Nog even een extra foto. Het hoofd lijkt er meer los aan te zitten dan op de hierboven genoemde opties. Alsof deze een beetje een nekje heeft. (Of eigenlijk had :') )
Er zit dus ook nog een klein staartje, die zag ik niet op de eerste foto realiseerde ik me na de vragen van Amber-anne. Knuffel is al geregeld "gerepareerd" met stukjes stof. Dus niet helemaal meer representatief ;(

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 21:47

Haha deze is een stuk duidelijker dankjewel

Wat voor stof heeft je voorkeur? Veel knuffels hebben een hele synthetische stof

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 22:02

Amber_anne schreef:
Haha deze is een stuk duidelijker dankjewel

Wat voor stof heeft je voorkeur? Veel knuffels hebben een hele synthetische stof

Liefst juist niet dat synthetische wat je tegenwoordig ziet. Deze is, volgens mij gewoon van katoen. Met 1 of andere vulling erin maar die is al aardig in elkaar geperst.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:22