Het is een spelletje waarbij er een kind ziet dat er iemand ontvoerd wordt en die moet hij gaan redden zonder betrapt te worden door de bewoner van het huis. Tenminste zo ging het in mijn belevenis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Een switch spelletje. Na een goede slag geslagen te hebben bij de action, heb ik de smaak weer te pakken.
Het is een spelletje waarbij er een kind ziet dat er iemand ontvoerd wordt en die moet hij gaan redden zonder betrapt te worden door de bewoner van het huis. Tenminste zo ging het in mijn belevenis. Hopelijk weet iemand wat ik bedoel!
Hhilde schreef:Justme_Lisaa schreef:Een switch spelletje. Na een goede slag geslagen te hebben bij de action, heb ik de smaak weer te pakken.
Het is een spelletje waarbij er een kind ziet dat er iemand ontvoerd wordt en die moet hij gaan redden zonder betrapt te worden door de bewoner van het huis. Tenminste zo ging het in mijn belevenis. Hopelijk weet iemand wat ik bedoel!
Niet helemaal wat je schetst, maar zou het Hello Neighbour kunnen zijn? Daarbij moet je ook door het huis van de boze buurman zonder betrapt te worden.
Nyaleti schreef:Ik zoek... Een hondenmat!
-Lengte minimaal 100cm
-Breedte max 65cm (65 is écht al de max dus 70 kan helaas echt niet). Dit is het hele struikelpunt.
-Gewoon goed gevuld, niet zo'n slappe doek dat ie net zo goed op de grond kan liggen.
-Wasbaar of wasbare hoes
-Geen lichte kleur
-Het liefst geen kneiter dure maar ben bang dat dat niet samen gaat met het lijstje
prompter schreef:
Amber_anne schreef:Haha deze is een stuk duidelijker dankjewel
Wat voor stof heeft je voorkeur? Veel knuffels hebben een hele synthetische stof