Als ze het vandaag niet aanmelden hebben bij de verzender is het er morgen niet ben ik bang.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YellowLeaf schreef:Een mailtje sturen helpt. Ik zat al 23 dagen te wachten op een bevestiging dat mijn retourzending ontvangen was. S’avonds en een mailtje gestuurd en tadaa volgende morgen hadden ze spontaan mijn zending
SavannahNx schreef:Anthea schreef:H&M kan best lang duren, denk niet dat je het donderdag hebt, maar misschien. Mijn bestelling van vorige week maandag kwam vandaag binnen.
Meestal is h&m er bij mij binnen twee dagen en zou ik het dus normaal gezien vandaag gehad hebben...
SavannahNx schreef:Anthea schreef:H&M kan best lang duren, denk niet dat je het donderdag hebt, maar misschien. Mijn bestelling van vorige week maandag kwam vandaag binnen.
Meestal is h&m er bij mij binnen twee dagen en zou ik het dus normaal gezien vandaag gehad hebben...
SavannahNx schreef:Iemand een idee?
Ik heb zondag bij h&m kleding besteld en wel een orderbevestiging gehad maar nog geen mail dat het onderweg is of iets. Donderdag ga ik een weekend naar Italie dus t zou leuk zijn als ik dan nog mn kleding mee kan nemen.
Zal het er morgen dan zijn/verzonden worden?
mie123gie schreef:Ik heb al heel lang niks meer gepost in dit topic! Mijn outfit vandaag bestaat uit een basic broek van ASOS, een blousje van een vintage winkel in Londen met doc Martens! [ [url=m/wboxmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
TheNovelist schreef:Sharonnn, hoop dat hij ook zo in het echt is! Weet je jammergenoeg nooit bij ali haha
Avis, wat een super leuke outfit! Gave schoenen!
Dit was ik:
[ [url=m/KohewK.jpg]Afbeelding[/url] ]
SavannahNx schreef:TheNovelist schreef:Sharonnn, hoop dat hij ook zo in het echt is! Weet je jammergenoeg nooit bij ali haha
Avis, wat een super leuke outfit! Gave schoenen!
Dit was ik:
[ [url=m/KohewK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals je je kleed, kort haar, groen haar je bent echt precies en precies een collega van mij. Echt jullie kledingstijl en haar is precies t zelfde. Jullie zijn volgens mij ook nog even groot. Bizar.
MarliesV schreef:Avis, wat mooi zo met die rode schoenen er onder.
Die bikini is wel erg tof! Hopelijk past die. Ali heeft prima badpakken/bikini spul.
Helaas heb ik daarvoor teveel maat...
TheNovelist, super gaaf!!
Hier een nieuwe outfit:
Broek (licht roze skinny) van Mango
Shirt van Villa
Slipper/sandaal van Timberland
[ [url=m/dDlLY5.jpg]Afbeelding[/url] ]