Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birgit__ schreef:En waar vind je fijne broeken die ook een tijdje mee gaan die ook nog eens niet super duur zijn? Dus toch echt wel onder de honderd euro. Ik vind de broeken van H&M fijn alleen de eerste maanden zitten ze super en daarna beginnen ze als een gek uit te lubberen (zowel bij mijn kont als benen) en ziet het er niet meer uit..
Birgit__ schreef:Hi meiden! Ik heb 2 vraagjes:
Weet iemand of zo'n jurk die uit twee delen bestaat, dus zeg maar een rok en dan los een matchende/bijpassende trui een naam heeft? Ik dacht twin-set, maar dan krijg je niet echt resultaten..
En waar vind je fijne broeken die ook een tijdje mee gaan die ook nog eens niet super duur zijn? Dus toch echt wel onder de honderd euro. Ik vind de broeken van H&M fijn alleen de eerste maanden zitten ze super en daarna beginnen ze als een gek uit te lubberen (zowel bij mijn kont als benen) en ziet het er niet meer uit..
Ik hoor het graag
liespower94 schreef:Geen idee van, gewoon eventjes eerlijk vragen
Maar aangezien het een redelijk hippe winkel is, zullen lange mouwen sowieso wel goed zijn
Kunnen jullie mij helpen met betrekking tot pumps?
Ik zoek een mooie zwarte, klassieke pump.
De hak mag best hoogte hebben.
Liefst matzwart en dan niet een naaldhak, net iets breder die ook zwart moet zijn.
Kunnen jullie helpen?