Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Gave foto`s!!
Ik stond er ook klaar voor... inclusief fototoestel zonder sd kaartje.. Was dus op zich wel blij dat het meeviel, anders had ik er nog meer de pest in gehad..
Met de telefoon nog een paar foto`s gemaakt, met onder andere zo`n golfjeswolk (die in het echt duidelijker was dan op de foto maarja... )
Zo begon het..
[ [url=m/Nf3ne4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier kun je midden op de foto het lichte inie minie Kelvin-Helmholtz-wolkje zien voor de donkerdere wolk.
[ [url=m/ojuRjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het werd steeds grijzer, maar zonder een echte structuur erin
[ [url=m/9lMMew.jpg]Afbeelding[/url] ]
de rand van het regengebied
[ [url=m/AWSQyQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onderweg, tijdens de regen..
[ [url=m/jut2ua.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zag op het weerbericht dat het noorden voor morgen een herkansing qua onweer heeft.. mooi
gohya schreef:Gisteravond een programma gekeken over tornado's in Amerika.Dat ging over de zwaarste Tornado ooit in Oklahoma.Zij veel doden gevallen toen,die tornado groeide uit tot 2km breed!
Dani schreef:Nou, ze zijn niet doodgegaan om anderen te beschermen hoor. Dat is de reden dat ze chasen (naast de adrenalinekick die ze ongetwijfeld graag willen ervaren), maar geen verklaring waarom het mis is gegaan.
drawerlover schreef:Joolien schreef:Ja das die uit 2013 denk, waar chaser Tim Samaras om het leven is gekomen. Ik heb daarvan meerdere docus op yt gekeken. Eentje over de chasers en hoe hrt kon dat er meerdere chasers die dsg om hrt leven zijn gekomen.
Dat hebben ze gedaan iedereen te beschermen
drawerlover schreef:Dani schreef:Nou, ze zijn niet doodgegaan om anderen te beschermen hoor. Dat is de reden dat ze chasen (naast de adrenalinekick die ze ongetwijfeld graag willen ervaren), maar geen verklaring waarom het mis is gegaan.
Ja ja begrijp ik maar ze nemen die risico's voor ons. Of Ja de burgers in Amerika dan. Dus ze offeren zich op voor ons
Als je me begrijpt dan. Het is gewoon een beeld wat ik heb, niet de echte rede