Hier ook nog wakker. Hoofd vol en het blijft maar door gaan.
Dancyy
Geplaatst: 30-08-17 00:41
Komt goed joh, is juist leuk! Weet nog wel dat toen ik dat moest ik er ook helemaal geen zin in had, maar niemand kent elkaar dus iedereen is zenuwachtig. Werd toen super gezellig, leukste klas waar ik ooit in heb gezeten en ik ben nog steeds super goede vrienden met bijna iedereen uit die klas! welke opleiding ga je doen?
Ik heb vrijdag een gesprek op school en ik heb daar zo geen zin in houd me echt al nachtenlang wakker lol
Had geen zin om te slapen ben ook echt totaal niet moe. Moet toch wel gaan wennen aan vroeg naar bed en vroeg eruit... over 3 weken weer werken na 16 weken thuis.
Zucht zit hier ondertussen een uur wakker. Vriendlief heeft dusdanig de deken gejat dat ik hem niet terug kan pakken. Loop ondertussen flink te blauwbekken. Straks maar even naar beneden en peukje doen
NinaCharlie
Geplaatst: 31-08-17 05:58
Nayomie schreef:
Zucht zit hier ondertussen een uur wakker. Vriendlief heeft dusdanig de deken gejat dat ik hem niet terug kan pakken. Loop ondertussen flink te blauwbekken. Straks maar even naar beneden en peukje doen
hier ook weef eens wakker zit niet zo lekker in mijn vel door wat spanning op dit moment helaas nog tot 13 sept wachten voor we naar het ziekenhuis kunnen om hopelijk gauw meer te weten te komen......
Smallheal
Geplaatst: 01-09-17 04:47
net dochter flesje gegeven daarna maar woonkamer opgeruimd . Tsja moet wat als dochter flesje gehad heeft kan ik dr niet meteen helemaal plat neerleggen.
Nu maar weer de uurtje bij vriend in bed kruipen
Dancyy
Geplaatst: 02-09-17 00:16
ik ben er klaar mee
aMomentLT schreef:
Ik ben er ook weer.. Dit word een rot nacht,. Wat problemen thuis. Trek het echt bijna niet meer, maar goed, wat doen we er aan?