Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erin

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:30

Interessant zeg! +:)+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:03

Interessante posts weer! Vooral die over die lensfout, nu weet ik waar het wel eens mis gaat bij me.
Ik heb weer een post in de planning voor morgenvroeg. :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:17

Ik heb vandaag ook 4 posts geschreven en ingepland :)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 09:51

Ik probeer meestal ongeveer een week in het voren te werken, maar als er iets tussendoor komt schuif ik alles gewoon wat op.

Vandaag tips om opstaan makkelijker en leuker te maken: Waking Up With Nature

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 09:53

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:17

Ik vind maandag altijd zo'n heerlijke dag, ik ben in het weekend heel weinig online en jullie posten altijd een hoop nieuws, dus ik kan weer uitgebreid bijlezen :D

Mijn post voor vandaag: Yo-ho Yo-ho a pirates life for me

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:15

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:30

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:39

happypaardje schreef:
DnT schreef:
Mijn post voor vandaag: Yo-ho Yo-ho a pirates life for me

Alleen voor de naam zou ik m al willen hebben! :D
Haha ik ook! Superleuke namen geef jij jouw nagellakjes vaak DnT! :j

Leuke blog Nienke. Leuk zo'n overzicht van je week!

Ik heb een test gedaan. Klinkt spannend he <<) Valt mee hoor.. Het gaat om zo'n 'test jezelf' link die ook vaak op Facebook voorbij komen.
En deze vond ik leuk om over te bloggen: Personal | Wat is jouw unieke eigenschap #test

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:49

Dat zijn de echte namen van de nagellakjes Sabini. Sommige lakjes hebben zulke leuke namen dat ze daarom alleen al wilt hebben :D

De Facebook testen zijn onzin. Het maakt niet uit welke antwoorden je invult vaak komt er hetzelfde antwoord uit. Gewoon weer een manier om men voor de gek te houden en te kunnen spammen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:50

Ik geef ze die namen niet hoor, die hebben ze al van de maker gekregen :D
Deze is wel heel leuk!

Ik heb ook heel veel lakjes die ik in eerste instantie puur om de naam gekocht heb.
Misschien ook wel leuk om daar eens een post over te maken.
Bedankt voor de inspiratie :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:55

Dat doe ik inderdaad ook wel eens, make-up kopen om de naam :')

Bedankt Sabini!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:24

Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben die dat doet :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:24

Op mijn blog vandaag een video

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:31

Wat een leuke posts weer allemaal!
DnT dat lakje en de naam zijn echt genius!!

Ik ga weer even op de groene(re) tour qua vervoer. Ik leef alweer een ruim jaar zonder auto en dat is best wel een dingetje voor mij. (Over)Leven zonder auto

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:39

Nou ik vond deze facebooktest wel leuk :o Alleen doe ik inderdaad niet zoveel met die uitslag...

Ik koop altijd Pupa make-up, mijn favoriete merk :+:

Leuk geschreven WubWub! Ik heb overigens nog nooit een auto gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:14

Leuk stuk Wubwub, ik ben het er echt alleen zo niet mee eens :')

OV is hier ontzettend lastig, als ik naar mijn werk wil met het OV, moet ik eerst een bus naar de tramhalte, dan de tram naar CS, daar de trein naar een ander CS, daar de bus en dan nog 10min lopen.

Totale reistijd: 2,5 uur enkele reis.
Met de auto: 30 min.

En de benzineprijzen zijn juist extreem laag op het moment :D

Zijn dit excuses voor het behoud van mijn auto?
Ja, absoluut!
Ik heb het jaren zonder gedaan en dat ging prima, maar ik vind de vrijheid van het kunnen gaan en staan waar en wanneer je maar wilt wel heel erg fijn.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:16

Ik heb vanaf mijn 18e altijd een auto gehad. Ik zou niet zonder kunnen. Ik ben nu op zoek naar een goede automaat zodat ik zelf weer kan rijden. Ik kan door rugproblemen niet meer de koppeling bedienen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:33

Ik kan alleen af en toe de auto van mijn ouders meenemen, een eigen auto kan/wil ik van m'n salaris nog niet betalen (en ik heb dan ook studenten-ov). Naar stage was ik met de auto 20 minuten onderweg, met het OV ruim een uur (als ik net m'n aansluiting miste omdat ik maar 5 minuten had en m'n trein 9 vd 10 keer vertraging had nog een half uur extra). Het is dat ik voor het ov niet hoef te betalen maar anders zou een auto toch echt aantrekkelijker zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:44

Haha nee tuurlijk zijn er goede redenen om een auto te hebben. Ik mis het soms ook puur om het gemak. Mijn reden voor de blog is omdat ik dus ook echt PRE PRE PRE PREEEEE auto was (ook de dag dat ik mijn rijbewijs ophaalde een auto gekocht en nooit zonder gezeten) tot ik noodgedwongen zonder moest. Het is me dus heel erg meegevallen en het bevalt nu ook prima.

Ik woon dan ook midden in de stad, overal bushaltes in de buurt en het station (2 zelfs) op loopafstand dus heb het ook heel makkelijk. Mijn moeder woont in the middle of nowhere en zou bijvoorbeeld echt niet zonder kunnen. De eerste bushalte is op zeker 20 minuten lopen (als het al niet meer is). Zo zijn er natuurlijk nog veel meer voorbeelden waarin het echt niet met ov kan en het met de auto moet of gewoon simpel makkelijker is.

Ik kan het zelf gewoon niet betalen en het is ook onnodig, mocht ik het wel kunnen betalen geef ik het geld liever ergens anders aan uit, puur omdat ik dus zo de bus/trein in kan rollen :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:58

Voor ons is het geen doen om geen auto te hebben. Ik zit met mijn rug en de auto is de enige manier waarmee ik mijn wereldje wat kan vergroten. Helaas is dat kreng op dit moment stuk en weten niet waar het vandaan komt. Paps komt hem ophalen deze week en zet hem in de zaak op de brug en aan de computer om te zien waar dat maffe ding last van heeft. #ietsmetitaliaanseautos

Kunnen jullie WP-meiden mij wellicht een goede pagina geven voor themes? Ik wilde er zelf een maken maar heb daar momenteel echt even geen puf voor. Het hoeft niet direct een gratis theme te zijn, als het een goede is ben ik best bereid daarvoor te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:03

Ai dat is wel balen dan zeg :(:)

Ik zoek altijd op google op free wordpress theme of wordpress blog theme of responsive wordpress theme en dan zit ik een goed uur te zoeken en heb ik er een stuk of 5 gevonden, daarna kijk ik met mijn content wat het beste past.

Een vaste theme site heb ik dus niet.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:04

Dat doe ik inderdaad ook, gebruik nu gewoon twenty twelve ofzo maar dan aangepast naar m'n eigen smaak omdat ik nooit echt een theme kan vinden waar ik tevreden over ben

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:20

Ik heb mijn rijbewijs op mijn 17e gehaald, ben nu bijna 20 en scheur nog steeds rond in de auto van mijn ouders. Ik vind het prima, zij vinden het prima, iedereen blij! Wat alleen wel jammer is, is dat ze soms de auto zelf nodig hebben en ik dan door de regen kan fietsen (zoals gisteren).
Maar ik ben het wel met je eens, Wubwub, ik ben dol op het reizen met het OV want het is gewoon zoveel makkelijker! Ik ben sowieso niet zo'n fan van snelwegrijden in mn eentje, en daarbij reis ik gratis met het ov! :D