Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 10:57

xPabloBokt schreef:
MarlindeRooz schreef:
Blijkbaar heb ik door het weer alweer zo’n droge huid dat m’n handen gebarsten waren. Dus zag net dat ik m’n bed moest verschonen. Had ik maandag nog gedaan. :+

En dit was m’n lievelingsset. Hopelijk gaat het bloed uit m’n witte satijnen beddengoed. :=

Eerst laten weken in koud water!
En dan eventueel vlekverwijderaar erop, als een papje en even voorzichtig erin werken met je handen.
Moet je mogelijk een paar keer herhalen.

Maar zo heb ik spaghettisaus helemaal uit een wit shirt van mijn partner gekregen :D

Daar had ik de kracht niet voor. :=

Het zit nu op lang programma op 60 graden in de was met oxi action. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 10:57

Wij hebben een nieuwe luchtverfrisser op het toilet. Ik ruik 'm nu overal :').

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 11:05

Kweek 2 lukte wel vandaag, en de kweek 1 van gisteren niet want er was te weinig om wat te schrapen.
En nu wisten ze ook niet echt waar ze moesten zijn, dus de huisarts werd bij geroepen om aan te wijzen. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 11:17

Partner die nu gaat klagen dat hij zich niet lekker voelt terwijl we donderdag op vakantie gaan voor ons tien jarig samenzijn.

Hou op a.u.b. -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 11:17

Hij gaat maar mooi mee :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 11:20

Ja, maar zit hier zo niet op te wachten :') hoop dat het niet doorzet. Hij kan ook al niet zwemmen dus dat zal ik ook al in mijn eentje moeten doen, heb geen zin dat hij dan ook nog op de hotelkamer achterblijft omdat hij ziek is. Ik moet op het moment al elk dubbeltje omdraaien om deze vakantie rond te breien, dus dan wil ik het wel leuk hebben -O-

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 11:24

Naweeën van de migraine van gisteren.

Vandaag de rekening van de apk te horen gekregen .1100 euro . Ik heb maar 850 euro voor dit grapje. Dus ik moet kijken hoe ik dit ga rondbreien ..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 11:24

Ja dat begrijp ik hoor. Dan moet hij er maar paracetamol induwen en nu goed rusten tot dan.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 11:50

Ik had ook een hard hoofd in vandaag met de APK maar de mijne kwam er zo doorheen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 12:41

Wat een drama bij de lidl. Eerst die klote flessenautomaat die het niet doet waardoor ik heel lang heb moeten wachten en 6 bonnetjes later klaar was, jengelende koters, kassamedewerker die totaal ongeïnteresseerd was, geen goeie dag zei of iets. Pfff.

Nu overprikkeld. En paar boodschappen vergeten hierdoor

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 12:50

Geen zelfscan winkel in de buurt dat je met die blieber rondloopt?

Zoveel fijner dan die te lange rij aan de kassa.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 12:54

Ik ben op het punt met mijn verslag dat ik blij ben dat elke deelvraag tekst heeft :') echt academisch taalgebruik en apa bronvermelding volgt wel :+

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 13:30

jankende kinderen in een winkelcentrum en overal waar je komt.

Grr waarom moet ik last hebben van jou kinderen. bah

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 13:45

Vanmorgen een smsje gestuurd (9.30u) en een telefoontje(11.30u) uit gegooid,
tot op heden geen reactie terug (sms+telefonisch)...

En net maar een mail gestuurd uit irritatie maar ook een tip van iemand anders.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 13:54

Siggislief schreef:

Vervelend he! Ik wacht al 2 dagen totdat mijn manager terugbelt. Ik heb de bedrijfsarts er nu maar tussen gezet. Alsof ik voor mijn lol elke 2 weken zit te bellen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:00

Zebrastreep schreef:
Siggislief schreef:

Vervelend he! Ik wacht al 2 dagen totdat mijn manager terugbelt. Ik heb de bedrijfsarts er nu maar tussen gezet. Alsof ik voor mijn lol elke 2 weken zit te bellen.

Heel vervelend, ik verwacht gewoon dat je binnen een uur wel terug gebeld word.
Maar niet dat ik de werk dag moet gaan zitten wachten. Mijn autisten brein kan hier zo niet tegen.
1e afspraak heb ik kunnen verzetten, maar heb ook al besloten als ze niet binnen een week reageren.
Dat ik de persoon die ik nodig heb zelf wel mail, alleen dat kan dus niet. Alleen via de praktijk.

Hopelijk werkt het bij jouw met de bedrijf arts er tussen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:03

Ik had het bij voorbaat al gemeld aan de bedrijfsarts dat dit ging gebeuren. Het lastige is het contact moet vanuit mij. Maar ik ga niet de hele week bellen. Ik moet nu ook vaste momenten hebben anders gaat mijn dagprogramma voor het herstel helemaal in de war en krijg ik onbewuste stress.

Edit: bedrijfsarts doet niks met andere woorden zoek het zelf maar uit. Ja hallo alsof ik lekker fit genoeg ben om zo pissed off te worden.
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 15-10-25 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:06

Bielsje schreef:
Wij hebben een inkomensverklaring opgevraagd, doorlooptijd is 1 werkdag...

Heel proces door waarin alle documenten worden aangegeven die ze moeten hebben, alles geupload... Zo ongeveer aan het einde van werkdag 1, kunnen jullie dit nog aanleveren? Snel aangeleverd, start de teller opnieuw. Einde werkdag 2, kunnen jullie dit nog aanleveren? Etc etc.... Bijna een week verder en steeds verzinnen ze weer iets nieuws |o

Zeg niet dat de doorlooptijd 1 werkdag is, óf zorg gewoon dat álle documenten in 1x worden opgevraagd.

Oh, dat kan wel weken duren is mijn ervaring. Ik verzorg jaarstukken en aangiften inkomstenbelasting en werk soms bijna heel de nacht of in het weekend door, zodat mensen meteen alles in kunnen dienen om de inkomensverklaring voor financieringsaanvragen te kunnen krijgen. En dan weken later wordt er nog steeds van alles opgevraagd. Waar heb ik me dan voor zitten haasten vraag ik me dan af...

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:09

Herfstvakantie blijkbaar, dus allemaal gezinnetjes met jengelende kinderen in de supermarkt....

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:12

Is het al kerstvakantie?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:15

Sintara schreef:
Is het al kerstvakantie?

Was het maar zo'n feest...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

in de tuincentra wel :P

Siggislief

Zebrastreep schreef:
Ik had het bij voorbaat al gemeld aan de bedrijfsarts dat dit ging gebeuren. Het lastige is het contact moet vanuit mij. Maar ik ga niet de hele week bellen. Ik moet nu ook vaste momenten hebben anders gaat mijn dagprogramma voor het herstel helemaal in de war en krijg ik onbewuste stress.

Ik kan hier dus niet tegen he, ik stuur een sms en ik bel voor de 'lunch' pauze...en word niet gereageerd.
Stuur door een tip van iemand zo dat het op zwartwit staat of hoe ze het zei op papier..

Word ik gebeld ineens maar dat is volgens mijn telefoon 'vermoedelijk spam' dus ik neem dat dus niet aan.
Ik vertrouw zulke telefoontjes niet (heb ik al jaren) dus niet opgenomen.

En mijn afspraak is gewijzigd van 11.30u naar 15.45u. prima,
maar waarom kan het via een mail ineens wel reactie maar een smsje/telefoontje word niet op gereageerd. >;) :roll: :x

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:29

Zebrastreep schreef:

Edit: bedrijfsarts doet niks met andere woorden zoek het zelf maar uit. Ja hallo alsof ik lekker fit genoeg ben om zo pissed off te worden.

Tip van mij, als je belt en er is geen gehoor, stuur een mail of appje met hey ik heb je geprobeerd te bellen, maar kon je niet bereiken. Bel me terug als het uitkomt ik ben bereikbaar. Het moet niet zo zijn dat jij alle dagen achter jouw LG aan moet zitten voor jouw verzuimtraject.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 14:41

Zebrastreep schreef:

Dat contact vanuit jou, is dat zo afgesproken?
Daar is geen wettelijke grondslag voor namelijk, contact = contact.

En daarnaast sluit ik me aan bij wat Zonnebloem zegt. Je bent ziek, je moet beschikbaar zijn voor re-integratieverplichtingen, maar dat betekent niet dat je 24/7 aan je telefoon geplakt hoeft te zitten. Dat is belemmerend voor je re-integratie.

Daarnaast heeft de werkgever mét jou een gedeelde verantwoordelijkheid voor je re-integratie. Dat gaat twee kanten op.

Dat de bedrijfsarts er tussenuit blijft is logisch, je kunt beter je verzuimcasemanager benaderen hiervoor. De bedrijfsarts is er puur voor het medische stuk, niet voor het stukje arbeidsrelaties.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 15-10-25 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt