Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imaudy schreef:Britta31 schreef:Ik heb een boekje over het houden van geiten.De titel is¨ je moet van geiten houden om geiten te houden¨.
Hier zwemmen de geitjes ook wel eens naar de buren, maar alleen met warm weer. Bij Siggilief kunnen ze helemaal over de sloot springen denk ik?
Ik vind niks schattiger dan van die huppende jonge geitjes
imaudy schreef:Britta31 schreef:Ik heb een boekje over het houden van geiten.De titel is¨ je moet van geiten houden om geiten te houden¨.
Hier zwemmen de geitjes ook wel eens naar de buren, maar alleen met warm weer. Bij Siggilief kunnen ze helemaal over de sloot springen denk ik?
Ik vind niks schattiger dan van die huppende jonge geitjes
denisesilver schreef:Ik heb m'n zus al wijs gemaakt dat als we dan een beest met tenen nemen, dat het dan toch echt schapen worden, en geen geiten![]()
Serieus teveel gegeten gisteren. Heel de nacht last van mijn buik/maag gehouden. Het was wel echt super lekker, maar de volgende keer ga ik wat minder hard van stapel.
imaudy schreef:denisesilver schreef:Ik heb m'n zus al wijs gemaakt dat als we dan een beest met tenen nemen, dat het dan toch echt schapen worden, en geen geiten![]()
Serieus teveel gegeten gisteren. Heel de nacht last van mijn buik/maag gehouden. Het was wel echt super lekker, maar de volgende keer ga ik wat minder hard van stapel.
Schapen kunnen ook erg goed over sloten springen.
Wat ik een nadeel vind van geitjes. De vrouwtjes worden op een gegeven moment "loops" zeg maar en dan gillen ze een paar dagen enorm als ze geen bok krijgen