Het beste wat me in jaren overkomen is. Moet alleen even iets leuks bedenken om het zondag te vieren.
cursebreaker
Geplaatst: 06-09-25 12:09
Ik voel me momenteel even intens gelukkig en dankbaar Dankbaar voor mijn gezin wat mij altijd in alles ondersteund, maar ik heb ook een paar van de meest fantastische, steunende vriendinnen waar ik momenteel extra dankbaar voor ben. Druk bezig met nieuwe toekomst plannen waar ik heel blij van word en ik hoop dat het me veel moois mag gaan brengen (eerst nog even een paar jaar investeren in mezelf wat geen makkelijk 'pad' gaat zijn perse, maar ik kijk er zo ontzettend naar uit )
Dat besef kwam net gewoon even binnen... dat ik op een punt sta om mijn dromen achterna te gaan jagen en dat ik dat kan doen met de meest fantastische mensen om me heen wie er zijn voor mij door dik en dun En ondanks dat ik nog steeds struggle met mijn gezondheid; Life's good right about now
Heb het gevoel al maanden maar ik vind de kinderen zo leuk! Maar mijn eigen kinderen ook net wat leuker en vind het ook fijn om geen dingen meer te hoeven doen waar ik niet achter sta…
Ik probeer ook geen dingen meer te doen die ik niet wil.
flintstones
Geplaatst: 06-09-25 19:42
weer eens gemerkt hoe een braaf paard ik heb. Ik rijd zelf niet meer zo heel vaak, alleen wel eens een buitenritje bv. (ik heb 2 lieve meiden die hem rijden) voor een filmpje van een winactie had ik een idee om tuigloos rond te galoperen in de bak, nou hij deed het zonder problemen
Leuk, veel plezier! Het wordt heel warm dus trek vooral niet teveel aan, smeer je in en neem drinken mee.
Shenavallie
Geplaatst: 06-09-25 22:54
Een tweede trommelmachine gekocht voor kleinere hoeveelheden en "tere" stenen. Vanmiddag de twee al draaiende barrels schoongemaakt en bij eentje opvolgend slijppoeder erbij gedaan, de andere mocht al naar de laatste (polijst)fase! Zo benieuwd naar het eindresultaat, maar we moeten nog een week wachten.
Oh ja, en het allerbelangrijkste: de zon die vandaag volop scheen!
Tuin is weer netjes. Bladeren geraapt, geveegd, dode bloemen/rozen eruit geknipt, geharkt. Straks nog even de azijn van de tegels spuiten en dan hopelijk weer nette grijze tegels.
Lekker geluncht en serie gekeken. Nu ff NR stuff en dan weer serie kijken.
ik ben blij dat we een heel gezellig weekendje Den Haag hadden. Het hotel was goed, direct aan een groot park wat voor de honden geweldig was. het weer zat mee ook... Ja, een tof weekend doet deugd
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 07-09-25 17:38
Bellatrix schreef:
Het was 2 seconde maar zonder geblaas en gemep. [ Afbeelding ]
Ja er is nog steeds vooruitgang. Vanmorgen lag Tail naast mij op bed terwijl Farrah en Faye ook op bed lagen. Dat was een tijdje terug ongehoord.
Ineke2
Geplaatst: 07-09-25 18:05
Aaah schattige foto Marlies
Little_Gift
Geplaatst: 07-09-25 20:28
Bellatrix schreef:
Het was 2 seconde maar zonder geblaas en gemep. [ Afbeelding ]
Komt het zwarte kitten eigenlijk ook beneden? Die is nooit op de foto's te zien?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 07-09-25 21:15
Bellatrix schreef:
Ja er is nog steeds vooruitgang. Vanmorgen lag Tail naast mij op bed terwijl Farrah en Faye ook op bed lagen. Dat was een tijdje terug ongehoord.
Ahh zo leuk ik ben blij voor je en voor Tail!
Zebrastreep
Geplaatst: 07-09-25 21:24
Na 4 weken paniekaanvallen, de eerste week totaal niet van mijn vakantie kunnen genieten, en na een onderzoek in de ambulance,voel ik mij sinds 2 dagen al zoveel beter. Zo blij dat het in mijn koppie nu allemaal wat rustiger is.
Amulance was niet leuk, maar gaf wel de bevestiging dat ik gezond ben en het slechts paniek aanvallen zijn.
Slapen vind ik nog wel spannend maar dat is gewoon tijd nodig.
Berdien
Geplaatst: 07-09-25 21:27
Helaas niet de volle maan gezien maar wél deze prachtige zonsondergang
Wij stonden nu in het natuurgebied waar we vanuit huis op uit kijken. Echt onvoorstelbaar dat we hier zo wonen
Miesemuisje
Geplaatst: 07-09-25 21:49
Oh prachtig die foto’s hierboven
Zo’n heerlijk weekend gehad! Ik vind t soms best pittig met kleine kindjes, maar dit weekend was echt fijn
Gister de oudste z’n eerste paardrijles (troetel les), daarna lekker aan t strandje gezeten en gespeeld! Waar we t strandje voor onszelf hadden
En vandaag gezellig een vriend op visite gehad en taart gegeten, en de maan gezien! Maar dat is echt niet op de foto te krijgen haha, was wel heel mooi