Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Vanmiddag m'n moeder een brief gegeven met uitleg over de lepeltjes theorie, chronisch zieken hier kennen die wel.
Daarnet was ze enorm pissed dat ik de vaatwasser niet had uitgeruimd vanmiddag.
Ik had een hele drukke dag en heb eindelijk eens gekozen om even rust te pakken tussendoor (wat ik zelden doe dus trots).
En dan dit. Serieus? "En dat was dan precies teveel? En je weet nu al dat je morgen wel boodschappen kan doen?" (Ja want dat is m'n enige activiteit morgen)
Wat een pijnlijke steek dit. Alleen omdat zij chagrijnig is.
Themba schreef:Nyaleti schreef:Vanmiddag m'n moeder een brief gegeven met uitleg over de lepeltjes theorie, chronisch zieken hier kennen die wel.
Ik had een hele drukke dag en heb eindelijk eens gekozen om even rust te pakken tussendoor (wat ik zelden doe dus trots).
En dan dit. Serieus? "En dat was dan precies teveel? En je weet nu al dat je morgen wel boodschappen kan doen?" (Ja want dat is m'n enige activiteit morgen)
Ben zelf chronisch ziek. En ken ook de lepel theorie. En weet uit ervaring dat het voor niet zieken echt lastig te begrijpen is. Zijn zien moe zijn als hun eigen moe zijn. En snappen niet dag onze moeheid en belastbaarheid heel anders is. Hier is het gelukt door steeds duidelijk mijn grenzen aan te geven.
Nyaleti schreef:Vanmiddag m'n moeder een brief gegeven met uitleg over de lepeltjes theorie, chronisch zieken hier kennen die wel.
Siggislief schreef:Ik kende de lepel theorie nog niet, eens inlezen denk ik maar.
Ben al overprikkeld als ik in een stal sta vol met schapen die alles bij elkaar bleren.. of laat staan 1 schaap.
Morgen maar mijn oordopjes maar weer mee nemen, of rondlopen met mijn geweldige paarse oorbeschermers.
Gisteren weer eens bij vrienden geweest en waren rond 21.30/21.45u weer thuis, en had het al de hele avond koud..
Maar had zelfs 's nachts nog last van de kou, onder 2 dekens..
Echt door en door koud, en dat je eigenlijk zelfs in bed niet kan opwarmen..
Paardjes101 schreef:Siggislief schreef:Ik kende de lepel theorie nog niet, eens inlezen denk ik maar.
Ben al overprikkeld als ik in een stal sta vol met schapen die alles bij elkaar bleren.. of laat staan 1 schaap.
Morgen maar mijn oordopjes maar weer mee nemen, of rondlopen met mijn geweldige paarse oorbeschermers.
Gisteren weer eens bij vrienden geweest en waren rond 21.30/21.45u weer thuis, en had het al de hele avond koud..
Maar had zelfs 's nachts nog last van de kou, onder 2 dekens..
Echt door en door koud, en dat je eigenlijk zelfs in bed niet kan opwarmen..
Vervelend hoop voor je dat de oordopje helpen
Zebrastreep schreef:Stuurde ik perongeluk een vriendschapsverzoek naar mijn manager?
Snel verwijderd maar wel een beetje banketstaaf aangezien we een beetje aan het stalken waren
Daphne__ schreef:Zebrastreep schreef:Stuurde ik perongeluk een vriendschapsverzoek naar mijn manager?
Snel verwijderd maar wel een beetje banketstaaf aangezien we een beetje aan het stalken waren
Via Facebook? Dan heb je geluk.. Ik heb het eens getest en als je het meteen weer weg haalt, dan ziet degene die je had uitgenodigd het niet
Biebz schreef:Ui het werk boodschappen gedaan, nu met het eten bezig. Trek pakje crème fraiche open.. staat die vol schimmel![]()
Fornuis maar uitgezet en onderweg naar de supermarkt