Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Vanavond gaan mijn ouders mijn schoonvader en zijn vrouw ontmoeten. Kan me er nu al druk om maken.
Godzijdank is het huis standaard netjes hoef ik dat niet nog op te ruimen. Maar wat haal je in huis etc etc.
Drank. Dan wordt het vast gezellig.
Appeltje_1 schreef:Ik zit nu dus helemaal klaar om te gaan hardlopen, maar ik durf dus niet te gaan![]()
Ik ga wel, maar het idee om in mijn eentje te gaan vind ik niet zo leuk, niet door onveiligheid, maar ik schaam me.
Heel stom, weet ik ook. Maar goed
Urbanus schreef:Een van mijn favoriete stukjes Londen.Mkango schreef:Hahahaha, dat zei ik gisteravond ook al tegen Zebrastreep! In Camden werd ik wakker van langsrijdend verkeer, in Clapham van de seksende vossen.
Ja ik woonde dus precies in Clapham Common![]()
De eerste keer dat ik een vos zag was na het uitgaan en ik dacht dat ik fout ging op m'n pilletje
Niobe stfu :'(
marleen_88 schreef:Er is eindelijk poep.![]()
Ik heb met tuin snoeien een tak bij de buurman over de schutting laten vallen. Ben al 3x aan de deur geweest, maar hij is er steeds niet. Irritant dat ik nu steeds van de bank moet om te checken of hij er al is. Ik zit zo lekker.
_San87_ schreef:marleen_88 schreef:Er is eindelijk poep.![]()
Ik heb met tuin snoeien een tak bij de buurman over de schutting laten vallen. Ben al 3x aan de deur geweest, maar hij is er steeds niet. Irritant dat ik nu steeds van de bank moet om te checken of hij er al is. Ik zit zo lekker.
Doe een briefje door de brievenbus dat je je een belletje geeft zodat je t weg kan halen?
Telpeva schreef:Kant en klare maaltijd met kip van de supermarkt opgepiept, neem een hap... Bedorven
En nee hij is niet over de datum.
Ik zag eerder van bokkers al soortgelijke berichten voorbij komen, hier nu ook ervaringbah