Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:17

Feyre is verhuisd! En we hadden 2x poep in de trailer *\%/* Ze ging op de nieuwe stal direct eten, staat nu nog te eten :') en gaat vanavond lekker op stal met een enorme berg hooi. Zó opgelucht!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:18

Wat ontzettend fijn Berdien!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:52

Ik zit nu dus helemaal klaar om te gaan hardlopen, maar ik durf dus niet te gaan :')
Ik ga wel, maar het idee om in mijn eentje te gaan vind ik niet zo leuk, niet door onveiligheid, maar ik schaam me.

Heel stom, weet ik ook. Maar goed :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:57

Super Berdien!!

Captain schreef:
MarlindeRooz schreef:
Vanavond gaan mijn ouders mijn schoonvader en zijn vrouw ontmoeten. Kan me er nu al druk om maken. :=

Godzijdank is het huis standaard netjes hoef ik dat niet nog op te ruimen. Maar wat haal je in huis etc etc.

Drank. Dan wordt het vast gezellig. :')

Whisky, rose en rode wijn is vast genoeg. _O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:58

Berdien schreef:
Feyre is verhuisd! En we hadden 2x poep in de trailer *\%/* Ze ging op de nieuwe stal direct eten, staat nu nog te eten :') en gaat vanavond lekker op stal met een enorme berg hooi. Zó opgelucht!

*\o/*

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 13:05

Appeltje_1 schreef:
Ik zit nu dus helemaal klaar om te gaan hardlopen, maar ik durf dus niet te gaan :')
Ik ga wel, maar het idee om in mijn eentje te gaan vind ik niet zo leuk, niet door onveiligheid, maar ik schaam me.

Heel stom, weet ik ook. Maar goed :')

Mensen zijn vooral met zichzelf bezig; een stuk minder met anderen dan je misschien zou denken.
Niet je hardloopplezier door laten belemmeren; als ze al een gedachte over je hebben denken ze daar over een week echt niet meer aan terug :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 13:35

Berdien schreef:

Yeay ! Superfijn *\%/*

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:13

Covid.

Altijd erg voorzichtig ivm kwetsbaarheid.
Nu toch de sjaak.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:46

*\o/* voor poep

:(:) Voorcovid. Doe kalm aan

En gewoon gaan rennen. Anderen letten heus niet op je zolang je kleren aanhebt met rennen

Hier ergernis omdat mijn wond met hechtingen mijn vakantie toch wel erg beperkt. Veel pijn en ik kan en mag niet veel. Klein stukje wandelen was al teveel.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:05

Bij sommige mensen blijft te plaat zo hangen...

En dan nog menen gelijk te hebben ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:30

Urbanus schreef:
Mkango schreef:
Hahahaha, dat zei ik gisteravond ook al tegen Zebrastreep! In Camden werd ik wakker van langsrijdend verkeer, in Clapham van de seksende vossen. _O-

Ja ik woonde dus precies in Clapham Common _O-

De eerste keer dat ik een vos zag was na het uitgaan en ik dacht dat ik fout ging op m'n pilletje :')

Niobe stfu :'(
Een van mijn favoriete stukjes Londen. <3

Haha, bij mij was het ook ‘s avonds, en ik dacht: huh, wat een rare kat? :?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:35

Wat een drukte vandaag je merkt echt wel verschil met het weekend en doordeweeks. Ik ben ook wel moe van dagen lopen de energie is er wel een beetje uit. Ene kant wil ik niet naar huis andere kant ook wel weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:10

Vandaag nieuwe cursus gestart. Van de 16 cursisten weet ik al van 1 iemand de naam en dat is niet omdat ze positief op valt. Bah, constant alles direct op haar betrekken. Grote mond. Alles na apen. Zijn we in groep bezig. Zeg ik: Gho, ik ga even de kruiwagen halen om het onkruid er al in te gooien. Hoor ik direct achter mij: ZEG, WIJ DOEN WEL BETER DAT ONKRUID IN DE KRUIWAGEN HÉ. En dat echt op alles wat ik zei. Ging zij mij gaan verbeteren over een cursus die ik vorig jaar succesvol heb afgerond. Zij heeft 1 les gehad tot nu toe. Zij beweerd dat ze hebben staan spitten. De cursus gaat over ecologisch no-dig tuinieren >;) Ik vroeg toen of ze met een woelvork dan de grond luchtig hadden gemaakt: Ja met een woelvork, dus spitten! Heb ze maar links laten liggen voor de rest van de les.

Ook tijdens de theorie constant opmerkingen geven en als de leerkracht stopte en vroeg: Wat wou je zeggen? ‘Nee nee, ga maar door’ Echt constant. Gek word ik van zo mensen. _-:( Echt het type doorgeslagen alfa vrouwtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 16:12

Dat mijn vriend er al 3 dagen over doet om een infraroodpaneel op te hangen :+ . Okay, oliebol situatie, want botste tegen tegen een bint aan met de boorhamer in het plafond. Twee speciale boren gekocht, maar nee. Dus hij kon de schroeven er niet meer in doen, en het halve gat zat ongunstig gepositioneerd.
Dus banketstaaf.

Maar nu moet er weer 24 uur drogende muurvuller in (koop gewoon snelgips of -cement denk ik dan. Maar ik mocht het niet halen }:0 ) en zit ik weer een dag extra in die zooi.

In één van mijn vorige woonplaatsen ook wel eens een vos door de straat zien rennen. Was piek-randstad, maar wel bij 't strand. In de bebouwde kom met een drukke straat met veel verkeer rijtjeshuizen een vrij onwerkelijk gezicht :D Gelukkig geen seksende vossen op de stoep.
Wel eens geluiden op internet tegen gekomen :+ En dat klinkt meer als brute verkrachting dan een teder liefdesspel zullen we maar zeggen :') .

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:10

Er is eindelijk poep. *\o/*

Ik heb met tuin snoeien een tak bij de buurman over de schutting laten vallen. Ben al 3x aan de deur geweest, maar hij is er steeds niet. Irritant dat ik nu steeds van de bank moet om te checken of hij er al is. Ik zit zo lekker. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:25

marleen_88 schreef:

Ik heb met tuin snoeien een tak bij de buurman over de schutting laten vallen. Ben al 3x aan de deur geweest, maar hij is er steeds niet. Irritant dat ik nu steeds van de bank moet om te checken of hij er al is. Ik zit zo lekker. :')

Doe een briefje door de brievenbus dat je je een belletje geeft zodat je t weg kan halen?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:28

_San87_ schreef:
marleen_88 schreef:

Doe een briefje door de brievenbus dat je je een belletje geeft zodat je t weg kan halen?

Dat is wel een goede! Helemaal niet aan gedacht, dank voor de tip.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:35

Kant en klare maaltijd met kip van de supermarkt opgepiept, neem een hap... Bedorven :r
En nee hij is niet over de datum.
Ik zag eerder van bokkers al soortgelijke berichten voorbij komen, hier nu ook ervaring :') bah

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:42

Terug mee gaan.

Maar vind het wel apart zoveel kip bedorven voor de datum.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:47

marleen_88 schreef:
_San87_ schreef:

Dat is wel een goede! Helemaal niet aan gedacht, dank voor de tip.

En ik bedoel met de eerste je, hij :)).

Bankzitze :D.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:49

Ik zit gedoucht, warm en in mijn chillpakje op de bank, glas wijn onder handbereik :D En waar is mijn vriend? Die is met zijn zoon naar de horror des horror: de Enzolympics in Groningen. De stakker _O-

Maar goed, nu zit ik hier dus wel alleen ^)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 17:56

Enzolympics? Wat?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 18:02

Ik zat er ook al naar te kijken :')

Jammer van Groningen om dat toe te laten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 18:03

Ja, de hel :=

“6 kinderfeestje spellen met volwassenen helemaal opgehyped met muziek en lichtshow. 4 uur lang :\ ” aldus mijn vriend. Onder aanvoering van Enzo Knol.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 18:14

Telpeva schreef:
Kant en klare maaltijd met kip van de supermarkt opgepiept, neem een hap... Bedorven :r
En nee hij is niet over de datum.
Ik zag eerder van bokkers al soortgelijke berichten voorbij komen, hier nu ook ervaring :') bah

Wat is dat toch? Ik durf na die pakken melk geen melk meer te pakken en ruik er 100 keer aan :')