Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:33

Bijna aangereden door een idioot -:(-
En mijn neuspiercing doet zo intens pijn

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:34

Geloof dat het bij mij ook wel even zou duren voor het doordringt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:36

Ik vind het zo overdreven, de host van de Academy's maakt altijd grappen over acteurs. Iemand een klap geven is zo laag en nu staat Twitter vol met memes van z'n vrouw als G.I. Jane en niemand heeft het over z'n Oscar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 08:00

Dat ik een bericht in mijn zorgdossier heb staan van de huisarts, maar geen vraag gesteld heb. :?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 08:11

De woningbouw wilt een kraan maken die verbonden is aan mijn badkamer. De kraan komt buiten of in het trappenhuis dus of iedereen of mijn buren kunnen gewoon onbeperkt water pakken op mijn kosten dan? Flikker toch op

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 08:22

Dit:
Afbeelding

En dat begint al met iemand die de eerste zak naast de container zet terwijl de containers nog niet vol zijn. De volgende erna doen niet eens meer de moeite om te kijken of er plek is in de container. Stelletje smeerkezen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:16

Dat het erg laat is geworden, dus ben nu toch wel erg moe.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 10:35

Mijn rug die van het ene op het andere moment heeft besloten niet meer mee te werken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 10:35

Schreeuwende man vanaf een schip… laat me me rust ik laat gewoon de hond uit wat me al genoeg energie kost.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 11:02

Vandaag is zo’n dag dat ik gewoon in mijn bed had moeten blijven liggen. Is het al bedtijd?

En gemeente logica:
Ik heb km vergoeding aangevraagd omdat het allemaal veel langer dan verwacht duurt voor het vervoer van mijn zoon geregeld is. Ondertussen zijn alle papieren binnen en ligt het dus bij de gemeente wanneer zij het geregeld hebben.

We kunnen de km vergoeding per 1 april in laten gaan, we kunnen helaas niet achteraf vergoeden. Maar als het maar om een paar dagen in april gaat is het voor ons heel lastig om km vergoeding op te starten. Maar als u de zelf gereden dagen in april dan bijhoudt kunnen we naderhand kijken hoe we dit vergoeden. :?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 11:31

Urbanus schreef:
Ik vind het zo overdreven, de host van de Academy's maakt altijd grappen over acteurs. Iemand een klap geven is zo laag en nu staat Twitter vol met memes van z'n vrouw als G.I. Jane en niemand heeft het over z'n Oscar.

Ja dit.

En volgens mij wisten heel weinig mensen dat Jada die ziekte heeft, dus kans is aanwezig dat Chris dat helemaal niet wist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 11:34

Vriendin die nu nog eens appt ja sorry was de hele dag weg gisteren kan ik vandaag komen? Had dat gisteren even geappt dan met de vraag of ik de sushi kon bewaren tot vandaag ofzo, nu heb ik het weggegooid :') echt even geen zin in zulke mensen heb genoeg aan m'n hoofd.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:05

Een parkeervergunning aanvragen bij gemeente Amsterdam. Wat een opeenstapeling van ergernissen zeg. Vandaag kreeg ik eindelijk een akkoord maar nu op de verkeerde naam…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 14:05

Niet echt een ergenis maar jeetje wat duurt wachten lang.
Mijn hengst is eind van de ochtend gecastreerd op de kliniek en ik wacht met spanning op een telefoontje over hoe het is gegaan.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 14:06

Spannend, hopelijk is het goed gegaan. Ik denk geen bericht is goed bericht! Als er iets was gebeurd hadden ze je vast al gebeld. :)) Ik duim dat je snel goed nieuws krijgt! +:)+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 14:08

Afgesproken met een bedrijf om donderdag iets op te halen... wordt er nu van hogere hand gezegd 'nope, donderdag mag niet, je mag het vanaf april ophalen'. :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 14:18

Vier uur rijden voor 2 pasjes. M’n werk is leuk. M’n werk is leuk. Dit is tijdsverspilling. M’n werk is leuk.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 14:21

Nayomie schreef:
Afgesproken met een bedrijf om donderdag iets op te halen... wordt er nu van hogere hand gezegd 'nope, donderdag mag niet, je mag het vanaf april ophalen'. :=

Wat suf, vooral ook omdat vrijdag april begint. Gaan ze moeilijk doen om 1 dag...? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 14:37

Te laat paracetamol ingenomen... Corona is een grapje vergeleken met mijn doorkomende verstandskies. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 15:17

Captain schreef:
Spannend, hopelijk is het goed gegaan. Ik denk geen bericht is goed bericht! Als er iets was gebeurd hadden ze je vast al gebeld. :)) Ik duim dat je snel goed nieuws krijgt! +:)+

Heb toch zelf maar gebeld.
Wordt nog door de dierenarts gebeld maar het is goed gegaan, uiteindelijk zelfs staand gedaan dus hij is niet eens onder narcose geweest.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 15:25

Kom er nu dus achter dat ik voor 6 weken vitamine D voorgeschreven gekregen heb en van de apotheek maar 2 weken gehad heb. Nu kan ik er nog achteraan voor de laatste 4 weken.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 15:47

Personeel.. Het leken wel een stel losgeslagen wolven bij volle maan. >;)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 15:53

NS: "Dienstregeling weer bijna normaal"
HSL: *gestrande trein*
:roll:

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 15:54

Dat ik met heel veel moeite net aan 15min op de hometrainer volhoud vanwege de pijn aan mijn benen, mijn vitamine D wederom te laag is ondanks dat ik iedere dag een hoge dosering bijslik en mijn huisarts er verder niks mee wil doen. Ik moet afvallen, maar het lukt me gewoon niet om fatsoenlijk te sporten of stomweg lang te wandelen door de pijn en verzuring in mijn benen. Even een vreselijke jankbui

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 16:08

Cynn schreef:
Dat ik met heel veel moeite net aan 15min op de hometrainer volhoud vanwege de pijn aan mijn benen, mijn vitamine D wederom te laag is ondanks dat ik iedere dag een hoge dosering bijslik en mijn huisarts er verder niks mee wil doen. Ik moet afvallen, maar het lukt me gewoon niet om fatsoenlijk te sporten of stomweg lang te wandelen door de pijn en verzuring in mijn benen. Even een vreselijke jankbui

:knuffel: