Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Picopico schreef:axel_1997 schreef:Welke niet religieuze boeken verbrand je dan zoal?
Ik had met een paar vriendinnen bedacht om nadat we geslaagd waren op de middelbare school onze schoolboeken (die we niet hoefden in te leveren) ritueel te verbranden. Hebben we uiteindelijk niet gedaan
Lalidan schreef:Bij mijn weten is doxylamine in Nederland receptplichtig.... Het is hoe dan ook niet een middel zonder risicos, wat de verkoper er ook van beweerd.
Ik denk dat je je beter af kan vragen waarom je zo slecht slaapt. Ook melatonine is niet iets om zomaar te pakken en wordt vaak verkeerd gebruikt.
Lalidan schreef:Bij mijn weten is doxylamine in Nederland receptplichtig.... Het is hoe dan ook niet een middel zonder risicos, wat de verkoper er ook van beweerd.
Ik denk dat je je beter af kan vragen waarom je zo slecht slaapt. Ook melatonine is niet iets om zomaar te pakken en wordt vaak verkeerd gebruikt.
Nikass schreef:Wat is een fijne, compacte printer voor thuis, waarmee je ook kunt scannen en kopiëren? Niet te duur.
Amado7 schreef:Ja hier werkt droomsap super! Is niet verslavend en op basis van natuurlijke kruiden. Die officiële paarse droomsap. Gewoon legaal via de site te bestellen.
Ik slaap binnen 10 minuten. Nadeel: als je er teveel van neemt ben je de volgende dag overdag ook nog suffig van. Ik had er zelf geen last van, meerdere kennissen van mij wel. Dus kwestie van uitproberen. Bij mij was het voordeel dat ik zo snel sliep, nadeel is dat het bij mij niet hielp voor doorslapen en juist daarom wilde ik het nemen. Maar zeker aan te raden om te proberen.
Een stuk beter dan melatonine. Daar help je vaak je hele melatonine balans aan zeep.
Marocje schreef:Verlengde daarvan: is dunne bleek nog verkrijgbaar? Ik moet dat van de dermatoloog aanschaffen voor chloorbad/douche, maar kan het nergens meer vinden?
Ben bij action geweest, ah, trekpleister en Kruidvat. Maar kan ook niet vinden of het uit de handel is gehaald?
Marocje schreef:Verlengde daarvan: is dunne bleek nog verkrijgbaar? Ik moet dat van de dermatoloog aanschaffen voor chloorbad/douche, maar kan het nergens meer vinden?
Ben bij action geweest, ah, trekpleister en Kruidvat. Maar kan ook niet vinden of het uit de handel is gehaald?