Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:31

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:35

Ik baal ontzettend dat ik deze week 2x ben gevallen, onder de blauwe bulten en beurse plekken zit, een hersenschudding heb en me nu flink rot voel. Maar nog meer omdat ik m'n verjaardag (met alleen moeder, broertje en schoonzusje) 2x heb moeten verzetten en uiteindelijk maar afgeblazen heb, en al helemáál omdat ik dit weekend dreadlocks zou laten zetten aan de andere kant van het land en daar hard voor gespaard had en daar naar uit keek...

En ik niet snap wat er mis is met mijn evenwicht/coordinatievermogen waardoor ik al 2x raar zomaar gevallen ben en mijn huisarts ook niet echt meedenkt -O- >;)

Afbeelding
Zulks en meer.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:36

Amandavd schreef:
DuoPenotti schreef:
Ja sommige stomkoppen vinden dat normaal. En daar hoort een hond tegen te kunnen als hulphond lijkt mij. Het is geen klein pupje meer.
En gevoelig maar niet over de zeik van je wandeling, want daar begon het probleem mee, kan prima samen.

Een hond van 23 weken, om en nabij de 5 maanden kan nog in een angstfase zitten. Daarbij heeft iedere hond een stressemmer en bij de een loopt die sneller vol dan bij de ander. Bovendien zijn er nog talloze factoren die kunnen bijdragen aan dat een hond op dat moment over de zeik gaat. Gebeurt genoeg volwassen honden ook. Ik vind jouw reactie dus erg kort door de bocht.

Ik snap wel waarom je het zegt, zeker ook na alle berichten van Susanne, maar naar mijn mening is het echt te kort door de bocht om te zeggen dat een hond daar maar tegen moet kunnen, want het is geen pup meer.

Dat mag je vinden. :)
Ja elke hond kan angst hebben, maar bij een gewone wandeling met 4 vrachtwagens en 2 trekkers en een paar kinderen, dan vind ik het geen type hulp hond.
Want daar praten we in dit geval over.
Dat zijn van nature stabiele honden. En die kunnen met 23 weken echt wel een normale wandeling maken zonder op de achterpoten te staan omdat ze een paar normale dingen zijn tegengekomen.

Kijk als ze nu schreef we kwamen in een klas spelende kinderen terecht en die wilde ineens allemaal aaien, of in een konvooi van die toeterende vrachtwagens oid, dan had ik deze opmerking niet gemaakt.
Maar ze is met een hond van bijna een half jaar hele gewone normale dingen tegen gekomen.
Dan had die hond niet zo overprikkeld horen te raken, gezien het geen hondje uit roemenie oid is.
Dat met alle problemen die er continue zijn heb ik zeker vraagtekens erbij.

Maar wat ik al eerder zei, wilde het eigenlijk laten rusten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:44

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:48

MarlindeRooz schreef:
Ik erger me er aan dat ik een nieuwe melkopschuimer heb gekocht. Mocht die van mezelf als ik een paper af had kopen. MAAR ik wil geen caffeïne in de avond maar eigenlijk heb ik schijt. Ik val bijna om van de slaap en moet vanavond nog ergens heen. _O-

Living on the edge op zaterdagavond met Marlinde!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:49

MarcoBorsato schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik erger me er aan dat ik een nieuwe melkopschuimer heb gekocht. Mocht die van mezelf als ik een paper af had kopen. MAAR ik wil geen caffeïne in de avond maar eigenlijk heb ik schijt. Ik val bijna om van de slaap en moet vanavond nog ergens heen. _O-

Living on the edge op zaterdagavond met Marlinde!

Het is vrijdag, Gerda :7.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:50

Ja heel leuk maar ik ben echt net een bejaarde en aangezien ik met cafeïne pas na 3uur 's nachts slaap. En ik morgen een feestje heb waar het ook laat gaat worden. heb ik besloten decaf koffie te gebruiken. Niet zo lekker maar wel prima. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:52

Ik wilde het net zeggen, heb je geen cafeïne vrije :D
Geniet er van :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 19:35

Mede oma meldt zich! Alleen heb ik geen afspraken en was ik de tijd vergeten, dus ik heb te laat ook nog cafeïne op :')

Beviel de melkschuimer wel? :D

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 19:51

Kat is niet lekker :( kijk de nacht nog aan, anders morgen de spoed bellen. Ik heb alweer de meest ernstige doem scenarios in mijn hoofd ;(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 20:08

Zet ik een halloween verkleedpak gratis op de lokale facebookgroep.
Reageert een dame die het hebben wil voor de kindjes van het kinderdagverblijf.
'Oh,de kinderen gaan zo blij zijn!'
Is ze niet komen opdagen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 21:04

Vanmiddag implanon laten zetten. Huisarts heeft niks gezegd over de nazorg. Er zat een drukverbandje om en ik ken een drukverband als iets wat je maar eventjes (Max 2-3uur) om mag laten.
Dus er af gehaald, pleister er op. Lees ik nu ergens online dat het verband er pas na 24 uur af mag.. Verband ligt al in een vieze vuilbak , heb niks anders in huis en het is al bont en blauw :evaw:

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 21:17

Dat ik mijn serie aan het kijken ben en nu 1 van mijn favoriete personages overleden is en ik gewoon mee zit te janken... pfff

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 21:47

MarlindeRooz schreef:

Een super opgeschuimde chocolademelk <3

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:01

Vluchtvertraging waardoor we nu de pas 1,5 uur durende rit naar huis kunnen maken.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:03

MarlindeRooz schreef:

Chocomelk kun je ook goed opschuimen :D :')
Ben een spuitelf zie ik. Maar ik vind het wel erg lekker.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:07

Collega die al een aantal dagen loopt te hoesten en andere klachten heeft.
Niet gevaccineerd is (prima, eigen keuze) , maar dat we hem als team gezegd hebben dat hij toch gewoon eens beter een corona test doet... maar zelfs dat weigert te willen doen.

Uit voorzorg testen wij zelf nu maar wat vaker.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:08

Ghostattack schreef:
Ghostattack schreef:
14 oktober een winactie van de Epplejeck gewonnen en van de week maar even om een update gevraagd.. "Het wordt geleverd door de leverancier dus het kan langer duren"

Ja oké, maar hoe lang? Nog een week? Een maand? :') Ik wil gewoon mn gewonnen prijzen :))

Om hierop terug te komen.. ik kreeg zojuist mail dat mijn pakket onderweg is _O-

Jij wel .... ik wacht nog wel ff, welke deken heb je gewonnen?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:21

Halverwege de dag het gevoel dat ik steeds moet hoesten en nu sinds vanavond ook echt steeds hoesten. Ik hoop heel erg dat het niet verder door zet, morgen voor de zekerheid maar een zelftest doen

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:52

lenaa_tje schreef:

Ik erger me er aan dat ik 'spuit elf' niet normaal kan lezen :') zie een elfje voor me dat enorm diarree spuit :7

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:55

Pindakaa7 schreef:
lenaa_tje schreef:

Ik erger me er aan dat ik 'spuit elf' niet normaal kan lezen :') zie een elfje voor me dat enorm diarree spuit :7

Hmm best logisch met zo’n Boktnaam :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:57

Pindakaa7 schreef:
lenaa_tje schreef:

:') :') :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 22:59

Nu doet mijn knie toch zo ontzettend pijn |o, deze week weer naar de dokter als het niet beter ging maar heb dan precies toetsweek :n

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 23:01

fotolijstje schreef:
Nu doet mijn knie toch zo ontzettend pijn |o, deze week weer naar de dokter als het niet beter ging maar heb dan precies toetsweek :n

Je kan toch ook een afspraak maken buiten je toetsen om.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 23:09

lenaa_tje schreef:
fotolijstje schreef:

Je kan toch ook een afspraak maken buiten je toetsen om.

Dat zou kunnen maar er is een grote kans dat ik evt ook weer naar het ziekenhuis moet voor verdere onderzoek en de wachttijd is vrij lang dan. En ja, zoiets en toetsweek is gewoon klote