Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:DuoPenotti schreef:Ja sommige stomkoppen vinden dat normaal. En daar hoort een hond tegen te kunnen als hulphond lijkt mij. Het is geen klein pupje meer.
En gevoelig maar niet over de zeik van je wandeling, want daar begon het probleem mee, kan prima samen.
Een hond van 23 weken, om en nabij de 5 maanden kan nog in een angstfase zitten. Daarbij heeft iedere hond een stressemmer en bij de een loopt die sneller vol dan bij de ander. Bovendien zijn er nog talloze factoren die kunnen bijdragen aan dat een hond op dat moment over de zeik gaat. Gebeurt genoeg volwassen honden ook. Ik vind jouw reactie dus erg kort door de bocht.
Ik snap wel waarom je het zegt, zeker ook na alle berichten van Susanne, maar naar mijn mening is het echt te kort door de bocht om te zeggen dat een hond daar maar tegen moet kunnen, want het is geen pup meer.
MarlindeRooz schreef:Ik erger me er aan dat ik een nieuwe melkopschuimer heb gekocht. Mocht die van mezelf als ik een paper af had kopen. MAAR ik wil geen caffeïne in de avond maar eigenlijk heb ik schijt. Ik val bijna om van de slaap en moet vanavond nog ergens heen.
MarcoBorsato schreef:MarlindeRooz schreef:Ik erger me er aan dat ik een nieuwe melkopschuimer heb gekocht. Mocht die van mezelf als ik een paper af had kopen. MAAR ik wil geen caffeïne in de avond maar eigenlijk heb ik schijt. Ik val bijna om van de slaap en moet vanavond nog ergens heen.
Living on the edge op zaterdagavond met Marlinde!
MarlindeRooz schreef:Ik erger me er aan dat ik een nieuwe melkopschuimer heb gekocht. Mocht die van mezelf als ik een paper af had kopen. MAAR ik wil geen caffeïne in de avond maar eigenlijk heb ik schijt. Ik val bijna om van de slaap en moet vanavond nog ergens heen.
Ghostattack schreef:Ghostattack schreef:14 oktober een winactie van de Epplejeck gewonnen en van de week maar even om een update gevraagd.. "Het wordt geleverd door de leverancier dus het kan langer duren"
Ja oké, maar hoe lang? Nog een week? Een maand?Ik wil gewoon mn gewonnen prijzen
Om hierop terug te komen.. ik kreeg zojuist mail dat mijn pakket onderweg is
lenaa_tje schreef:fotolijstje schreef:Nu doet mijn knie toch zo ontzettend pijn, deze week weer naar de dokter als het niet beter ging maar heb dan precies toetsweek
Je kan toch ook een afspraak maken buiten je toetsen om.