Geloof het of niet. Maar ja kennelijk zijn er winkels die geen klanten willen bedienen die een mondkapje dragen. Hier ook eerst echt ongeloof nee lezen we dat goed, zegt de man dat echt. Dat kan toch niet, maar hij was echt heel duidelijk. Snuitluier af of de winkel uit. Mijn mantelzorger kwam echt vol verbazing terug naar de auto.
Dus omgedraaid en daar nu bijna een week later nog verbijsterd over. Soms als er iets kapot gaat zal je toch iets moeten kopen om te repareren. Nou ja nu dus nog steeds kapot tot ik de grens weer overmag en kan. Dan haal ik het wel in duitsland. Ik vrees dat het een aanhanger van dhr Engel is. Het is me de moeite niet waard de winkel erbij te lappen. Niet mijn directe regio, ik zal daar nooit meer komen, dus succes met je gedrag
.
Toename van het aantal patienten in het ziekenhuis trouwens weer
Bron nos liveblog
Citaat:
Toename coronapatiënten in het ziekenhuis
In de ziekenhuizen nam de bezetting toe. Er zijn dus meer coronapatiënten opgenomen dan dat er werden ontslagen of overleden.
Er liggen nu 2183 mensen met corona in het ziekenhuis, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Gisteren waren dat er nog 2152, van wie 681 op de IC (gisteren: 686).