Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Pfff nu al de tweede koper binnen een week die niet gewoon op “het is oke” klikt zodat ik mn geld krijg. Ook geen enkele vorm van communicatie bij deze, heb foto’s gestuurd van hoe het ingepakt was etc. Helemaal niksgewoon gekocht en klaar
Rennie89 schreef:Pfff nu al de tweede koper binnen een week die niet gewoon op “het is oke” klikt zodat ik mn geld krijg. Ook geen enkele vorm van communicatie bij deze, heb foto’s gestuurd van hoe het ingepakt was etc. Helemaal niksgewoon gekocht en klaar
Phrono schreef:Ja klopt, ik heb het ook heel veel.
Ik heb voor het eerst een pakketje kwijt. Is al 16 dagen onderweg met de bezorger. Nog nooit meegemaakt met DHL. Nog een paar dagen dan kunnen we een probleem melden.
BloemBloem schreef:Rennie89 schreef:Pfff nu al de tweede koper binnen een week die niet gewoon op “het is oke” klikt zodat ik mn geld krijg. Ook geen enkele vorm van communicatie bij deze, heb foto’s gestuurd van hoe het ingepakt was etc. Helemaal niksgewoon gekocht en klaar
Waar kan je dit vinden?
Ik heb inmiddels een "saldo in behandeling" uit staan van €150,- en wil het
graag in de smiezen houden
CastaMickey schreef:Zou het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis toch? Mijn nichtje heeft wel eens een fiets afgehaald via Vinted en ik heb wel eens iemand iets laten afhalen die in de buurt woonde. Ging om een klein artikel maar bespaart toch weer verzendkosten. Ga toevallig vanavond zelf iets afhalen omdat we in de buurt zijn en het is toch zonde
Tallie1979 schreef:amandananana schreef:Ik baal, bij het verzendpunt waar ik 9 vd 10 keer mijn pakketjes moet brengen wordt binnen gerookt. Ik krijg nu slechte reviews over de rookgeur die aan mijn pakketjes zit..
Oh, gadver!![]()
Heb je nog een ander punt in de buurt?