Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Influencer die Corona ontkende is er zelf aan overleden.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1769492 ... -het-virus
Pandora2 schreef:Loretta schreef:Influencer die Corona ontkende is er zelf aan overleden.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1769492 ... -het-virus
'' Ik wist niet dat er zoiets was als covid 19 '' ...![]()
Bijzonder verontrustend dat zulke lui zoveel volgers hebben trouwens.
bigone schreef:Het nut van goed je handen wassen : https://www.telegraaf.nl/nieuws/1138615 ... op-de-huid
elnienjo schreef:bigone schreef:Op insta Diederik Gommers, hij had net een twintig jarige coronapatient omgekeerd . Aan de beademing dus en voor zover bekend gezond , heftig hoor.
Het zou goed zijn als er meer ernstig zieke 20-ers zouden komen, dan zouden al die feestvierders wellicht inbinden en wat banger worden dat het hen ook kan overkomen.
mysa schreef:Sizzle schreef:En weer is er een lange termijn schade bekend naast o.a. de vermoeidheid![]()
Zo‘n 13% van de patienten (vooral mannen) lijkt gehoorschade op te lopen.
Verbaast mij persoonlijk niet. Ik heb zelf twee keer na griep (de echte influenza) meegemaakt dat mijn toch al slechte gehoor, nog verder werd aangetast. Sinds de tweede keer, al weer zo'n tien jaar geleden, haal ik de jaarlijkse griepvaccinatie.
elnienjo schreef:bigone schreef:Het nut van goed je handen wassen : https://www.telegraaf.nl/nieuws/1138615 ... op-de-huid
Wat ik dan niet begrijp is dat we van de zomer niet veel meer besmettingen hadden. Want iedereen liep met blote armen/benen. Kun je je handen wel wassen, maar als je dan over je knie wrijft waar ook virusdeeltjes op zitten dan wrijf je die zo weer in je gezicht.
Memories schreef:Een knie (of überhaupt iets behalve je hand en misschien onderarm) lijkt me nou niet bij uitstek een deel van je lijf waar potentieel veel ziekteverwekkers op komen. Of je moet heel handig zijn en met je knie op stoplichtknopjes duwen, deurklinken aanraken, supermarktkarretjes voortduwen etc
elnienjo schreef:Ze hoeven niet dood he, maar wel de schrik er goed in dat ze bang zijn geweest dood te gaan. Dán kunnen ze helpend influencen.
elnienjo schreef:Memories schreef:Een knie (of überhaupt iets behalve je hand en misschien onderarm) lijkt me nou niet bij uitstek een deel van je lijf waar potentieel veel ziekteverwekkers op komen. Of je moet heel handig zijn en met je knie op stoplichtknopjes duwen, deurklinken aanraken, supermarktkarretjes voortduwen etc
Met je hand wrijf je toch wel 'ns over je knie of arm. Dus ook terwijl je boodschappen loopt te doen kan dat voorkomen. Je handen was je bij thuiskomst weer, maar je knie niet, dus als je weer wrijft komt wat er op je knie zat weer terug op je hand en die was je de eerstkomende tijd niet meer want je bent veilig thuis.
opisop_shop schreef:Mijn ouders zijn vanmorgen vertrokken naar hun eigen vakantie adres in Oostenrijk voor de komende 5 weken.
Moeder appte net dat ze bij de grens rijen Duitse auto's tegenkwamen die naar NL gingen.
Sizzle schreef:Dat is toch ook niet zo moeilijk?
Een collega van mij deed afgelopen week ook even een commerciele test om naar Frankrijk te kunnen. Echter viel daardoor het bezoek in het water want ze bleek positief. Dat is dan weer rot.
elnienjo schreef:Memories schreef:Een knie (of überhaupt iets behalve je hand en misschien onderarm) lijkt me nou niet bij uitstek een deel van je lijf waar potentieel veel ziekteverwekkers op komen. Of je moet heel handig zijn en met je knie op stoplichtknopjes duwen, deurklinken aanraken, supermarktkarretjes voortduwen etc
Met je hand wrijf je toch wel 'ns over je knie of arm. Dus ook terwijl je boodschappen loopt te doen kan dat voorkomen. Je handen was je bij thuiskomst weer, maar je knie niet, dus als je weer wrijft komt wat er op je knie zat weer terug op je hand en die was je de eerstkomende tijd niet meer want je bent veilig thuis.
lenaa_tje schreef:Sizzle schreef:Dat is toch ook niet zo moeilijk?
Een collega van mij deed afgelopen week ook even een commerciele test om naar Frankrijk te kunnen. Echter viel daardoor het bezoek in het water want ze bleek positief. Dat is dan weer rot.
Geen idee? Collega zijn zoon had het ook laten doen maar voor even winkelen is het best prijzig denk ik.