Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Mijn hond weer in een sloop bui.
Vorige week al een knuffel die hij van mijn moeder gehad had. Dat was geen hondenspeelgoed dus niet heel raar, maar wel binnen een dag onthoofd en leeggehaald.
Vandaag helaas een knuffel wel speciaal voor honden. Gat er in gemaakt en alle vulling eruit... Echt hij kan maanden rondlopen met speelgoed en soms heeft hij zo'n bui dat alles kapot moet
JackieLuca schreef:Mensen die 6x per dag op facebook zetten dat ze tegen mondkapjes zijn.
Leef lekker je leven zou ik zeggen, maar ga geen discussie's uitlokken, al helemaal niet als je je klanten ook op Facebook hebt, lekker onprofessioneel.
Flowery schreef:Collega bij mijn nieuwe baan. Praat in zichzelf, schreeuwt aan de telefoon en loopt de hele dag te schelden en mopperen op zichzelf en de computer. Tel daarbij nog gore boeren op waar ie zich niet eens voor verontschuldigd... Werk gelukkig nog maar 24 uur, fulltime had ik niet overleefd![]()
Het is ook nog eens mijn enige collega dus ik zit heerlijk in zijn negatieve bubbel..
Niobe schreef:Flowery schreef:Collega bij mijn nieuwe baan. Praat in zichzelf, schreeuwt aan de telefoon en loopt de hele dag te schelden en mopperen op zichzelf en de computer. Tel daarbij nog gore boeren op waar ie zich niet eens voor verontschuldigd... Werk gelukkig nog maar 24 uur, fulltime had ik niet overleefd![]()
Het is ook nog eens mijn enige collega dus ik zit heerlijk in zijn negatieve bubbel..
Oh nooooDat is echt erg
Lestrange01 schreef:Mijn moeder heeft al jaren een nieuw matras nodig, en banketstaaf altijd maar door over dat ze dat Emma matras wil alleen ze kan het niet betalen
Nu wil ik dat dus voor haar kopen voor sinterklaas want dat verwacht ze nóóit. Maar.... het is zo duurdit gaat me echt een rib uit mijn lijf kosten maar ik wil ook dat mijn ma een keer een redelijk matras heeft en niet zoveel pijn met slapen
theadora99 schreef:Lestrange01 schreef:Mijn moeder heeft al jaren een nieuw matras nodig, en banketstaaf altijd maar door over dat ze dat Emma matras wil alleen ze kan het niet betalen
Nu wil ik dat dus voor haar kopen voor sinterklaas want dat verwacht ze nóóit. Maar.... het is zo duurdit gaat me echt een rib uit mijn lijf kosten maar ik wil ook dat mijn ma een keer een redelijk matras heeft en niet zoveel pijn met slapen
Heeft ze hem al wel eens uitgeprobeerd? Ik wilde die ook nav recensies etc., maar toen ik erop lag ben ik er meteen van teruggekomenNiet dat je straks een duur matras gaat kopen voor niets.