Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:21

Dat ik een week lang niets hoor van de as school van mijn dochter nadat de juf mij mededeelde ons deze week nog te willen spreken.
Vandaag de directeur gebeld en zou vandaag nog een e-mail ontvangen van de juf over hoe en wat..
Ik denk dat dit dus niet meer gaat gebeuren..

Man o man wat kan ik hier slecht tegen...
En dan te bedenken dat ze eigenlijk wil dat mijn dochter binnen 1,5 start. School leek zo te passen maar ga toch maar eens mijn ogen open houden.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:50

Kriebelhoest. :x

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:57

Mijn asociaals broertje, muziek staat zo hard dat ik mee kan genieten terwijl ik wil slapen, moet morgen weer stagelopen... hij moet blij zijn dat het huis waar we wonen een dubbele woonbestemming heeft en hier dus zijn eigen huisje heeft ipv in een flat... denk dat de politie anders al lang was langsgeweest

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 01:01

Mijn buurman die een heel verhaal tegen zijn uil aan het houden is in de tuin. Die man heeft echt hele verhalen tegen dat beest, nou moet je dat lekker zelf weten maar echt doe dat ff op een ander tijdstip. Dat gefluit en geroep tegen dat beest hoeft ook niet als ik wil slapen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 01:05

MyWishMax schreef:
Mijn hond weer in een sloop bui.

Vorige week al een knuffel die hij van mijn moeder gehad had. Dat was geen hondenspeelgoed dus niet heel raar, maar wel binnen een dag onthoofd en leeggehaald.
Vandaag helaas een knuffel wel speciaal voor honden. Gat er in gemaakt en alle vulling eruit... Echt hij kan maanden rondlopen met speelgoed en soms heeft hij zo'n bui dat alles kapot moet -:(-

Hier doet nog een russeltje mee! Maar dat komt van het vuurwerk zodra we weg zijn en er is een knal raakt ze zo in paniek dat ze gaat slopen. Laatst zocht ik een bakje in de voorraad kast toen mijn oog opeens viel op kapot getrokken pakken toiletpapier en heel wat verscheur toiletpapier. Eigen schuld ook , waarschijnlijk ben ik vergeten de kast goed dicht te doen. Heb gelukkig nog heel wat kunnen redden.

En mevrouw zat een meter of 5 achter mij te kijken wat ik aan het doen was. En maar lekker onschuldig kijken.

Nu met de nieuwe bank zijn we wel een beetje bang dat ze daar ook aan gaat krabben als wij er niet zijn. Wij gaan waarschijnlijk over op een bench. Vorig jaar heeft ze in deze periode ook heel veel gesloopt. Ook mijn nieuwe sjabrak had wat schade en verschillende kussens en natuurlijk ook de rollen toiletpapier. Het ergste was wel een adventskalender waar je een geld bedrag mee kon winnen. Gelukkig ging het maar om 10 euro , zou wat zijn als het wel de 100.000 prijs was. Staan ze vast raar te kijken als je verteld dat de hond het heeft gedaan :')

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 01:29

Plafonddienst :roll:

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 01:40

Ineke2 schreef:
Altijd plassen na het opdoen van nagellak? Dan maar vast lakken zittend op de wc :')

Wyoming wat heftig zeg, knuffel voor je zoontje :knuffel:

:') :') dat is ook nog een optie

Idee gellak is ook nog een goede maar eerst maar is door mn voorraad heen.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 01:41

Mensen die 6x per dag op facebook zetten dat ze tegen mondkapjes zijn.
Leef lekker je leven zou ik zeggen, maar ga geen discussie's uitlokken, al helemaal niet als je je klanten ook op Facebook hebt, lekker onprofessioneel.

En dat ik minstens 5 muggen hoor. Het is winter, laat me met rust :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 02:26

Al weer wakker, ik ben kapot...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 02:39

JackieLuca schreef:
Mensen die 6x per dag op facebook zetten dat ze tegen mondkapjes zijn.
Leef lekker je leven zou ik zeggen, maar ga geen discussie's uitlokken, al helemaal niet als je je klanten ook op Facebook hebt, lekker onprofessioneel.

Die worden linea recta verwijderd uit mijn vriendenlijst, zijn er inmiddels al wel een paar. Ga lekker een ander vervelen.

Maandag sportmassage gehad, dinsdag nek verrekt. Hoe krijg ik het voor elkaar. Hele dag al hoofdpijn ervan, en nu kan ik niet fatsoenlijk liggen en dus niet slapen ^)

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 02:47

Black_kelpie herkenbaar niet lekker liggen door je nek. Wat nog wel is wil helpen is op je zij liggen, je kussen zo neerleggen dat je nek goed op het kussen legt (je schouders tegen het kussen aan meestal) en dan je hoofd een aantal keer op het kussen duwen zodat die spier rekt. Succes!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 08:05

Vroeg opstaan het blijft toch een dingetje :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 11:09

Dat werkgever nog even wil dat ik een combat broek ga kopen voor einde dienstverband. :') 8)7

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 11:46

De zorg hier in Nederland. Mijn moeder komt net van de reumatoloog in tranen. Ze had gevraagd aan d'r huisarts om d'r door te sturen voor foto's. Nee ze werd doorgestuurd naar de reumatoloog. Prima. Komt ze daar "Nee mevrouw, u heeft geen reuma, uw gewrichten zijn gewoon versleten." Ten eerste, knap dat je dat weet met je röntgenogen. Ten tweede, geef d'r dan iets tegen de pijn gvd. Mens kan bijna niet meer lopen. -:(- :x |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:05

Slijtage is ook reuma (erkenning is punt 2). :(:) -O-

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:18

Collega bij mijn nieuwe baan. Praat in zichzelf, schreeuwt aan de telefoon en loopt de hele dag te schelden en mopperen op zichzelf en de computer. Tel daarbij nog gore boeren op waar ie zich niet eens voor verontschuldigd... Werk gelukkig nog maar 24 uur, fulltime had ik niet overleefd :+
Het is ook nog eens mijn enige collega dus ik zit heerlijk in zijn negatieve bubbel..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:20

Flowery schreef:
Collega bij mijn nieuwe baan. Praat in zichzelf, schreeuwt aan de telefoon en loopt de hele dag te schelden en mopperen op zichzelf en de computer. Tel daarbij nog gore boeren op waar ie zich niet eens voor verontschuldigd... Werk gelukkig nog maar 24 uur, fulltime had ik niet overleefd :+
Het is ook nog eens mijn enige collega dus ik zit heerlijk in zijn negatieve bubbel..

Oh noooo -O- Dat is echt erg

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:23

Dat ik net precies in mijn rug gemept ben door nota bene mijn eigen pony, goddomme nog wat gaat dat hard #)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:26

Niobe schreef:
Flowery schreef:

Oh noooo -O- Dat is echt erg

Ja mijn nekharen staan hier de hele dag rechtovereind :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:39

Mijn moeder heeft al jaren een nieuw matras nodig, en banketstaaf altijd maar door over dat ze dat Emma matras wil alleen ze kan het niet betalen

Nu wil ik dat dus voor haar kopen voor sinterklaas want dat verwacht ze nóóit. Maar.... het is zo duur _O- dit gaat me echt een rib uit mijn lijf kosten maar ik wil ook dat mijn ma een keer een redelijk matras heeft en niet zoveel pijn met slapen

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:44

Lestrange01 schreef:
Mijn moeder heeft al jaren een nieuw matras nodig, en banketstaaf altijd maar door over dat ze dat Emma matras wil alleen ze kan het niet betalen

Nu wil ik dat dus voor haar kopen voor sinterklaas want dat verwacht ze nóóit. Maar.... het is zo duur _O- dit gaat me echt een rib uit mijn lijf kosten maar ik wil ook dat mijn ma een keer een redelijk matras heeft en niet zoveel pijn met slapen

Heeft ze hem al wel eens uitgeprobeerd? Ik wilde die ook nav recensies etc., maar toen ik erop lag ben ik er meteen van teruggekomen :') Niet dat je straks een duur matras gaat kopen voor niets.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:46

theadora99 schreef:
Lestrange01 schreef:

Heeft ze hem al wel eens uitgeprobeerd? Ik wilde die ook nav recensies etc., maar toen ik erop lag ben ik er meteen van teruggekomen :') Niet dat je straks een duur matras gaat kopen voor niets.

Nee nog niet. Maar ze slaapt al 12 jaar op een tweedehands matras van 50 euro dus ik denk dat er niet veel nodig is om haar tevreden te stellen. Ik krijg al een beginnende hernia als ik 3 minuten in haar bed lig :')

Als ze hem niet prettig vindt kan ze het natuurlijk retouneren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:22

Mensen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 14:02

Ik kan IKEA Hövag aanraden als matras. Zit een iets vriendelijker prijskaartje aan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:50

Stagiaire waar 0.0 initiatief inzit..