Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imaudy schreef:Wie volgt het debat? Femke Halsema blijft erom heen praten. Geeft wel toe dat er er inschattingsfout is gemaakt, maar verschuilt zich achter de vooraf gekozen strategie. Legt de verantwoordelijkheid bij de organisatie.
lenaa_tje schreef:imaudy schreef:Wie volgt het debat? Femke Halsema blijft erom heen praten. Geeft wel toe dat er er inschattingsfout is gemaakt, maar verschuilt zich achter de vooraf gekozen strategie. Legt de verantwoordelijkheid bij de organisatie.
Ik vraag mij wel af ze nog wel iets goeds kan doen behalve opstappen in de ogen van het publiek.
Ann schreef:Wat mij betreft hoeft ze niet op te stappen (en dat gaat ook niet gebeuren denk ik), maar aangeven dat er fouten zijn gemaakt, excuses maken en haar verantwoordelijkheid nemen zou haar niet misstaan, vind ik.
rien10 schreef:Ann schreef:Wat mij betreft hoeft ze niet op te stappen (en dat gaat ook niet gebeuren denk ik), maar aangeven dat er fouten zijn gemaakt, excuses maken en haar verantwoordelijkheid nemen zou haar niet misstaan, vind ik.
Zo sta ik er ook in. Maar ja, wij hebben het niet voor het zeggen.
imaudy schreef:Wat zou de reden zijn dat ze niet op dinsdag heeft gezegd: sorry Amsterdam..?
_Penotti schreef:imaudy schreef:Wat zou de reden zijn dat ze niet op dinsdag heeft gezegd: sorry Amsterdam..?
Omdat ze er met een dikke grijns bij stond en helemaal geen spijt heeft.
Maar dat nu wel moet zeggen om haar baan te behouden.
pien_2010 schreef:rien10 schreef:Zo sta ik er ook in. Maar ja, wij hebben het niet voor het zeggen.
In Den Haag blijkt precies hetzelfde gebeurt te zijn, dan flikkeren we die burgemeester er toch ook uit. Ruimt lekker op zo. Begrijp me goed, dat zou ik ook niet willen hoor. Laten we zuinig zijn op de burgemeesters in Nederland, het is toch al zo'n zware functie die velen niet willen.
Alleen hoor je daar niemand over.....zou de VVD status daarmee te maken hebben?
D66 verwoorde het perfect voor mij toen de man het een grote poppenkast noemde.
Ik krijg ook erg veel jeuk van altijd maar weer die excuses die gemaakt moeten worden in Nederland.
Dat is zo irritant Nederlands iedere keer weer, dat kennen we hier gelukkigniet in Frankrijk.
elnienjo schreef:imaudy schreef:Wat zou de reden zijn dat ze niet op dinsdag heeft gezegd: sorry Amsterdam..?
Sorry Nederland was meer op z'n plaats geweest. Deze toegelaten samenscholing heeft een precendent geschept. En door al die massabijeenkomsten gaan mensen in 't algemeen minder voorzichtig zijn met de coronamaatregelen omdat die beelden van groepen mensen ten onrechte het sein veilig geven.