Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanet schreef:Dikke vette eens!! Gadverdamme ik vind fluisteren sowieso echt heel irritant. Helemaal als het dicht bij je oor gebeurd. Ik krijg daar echt kokhals neigingen van. Brrrrrrr
MarlindeRooz schreef:Nog een; de fokker die merries 5 jaar of meer drachtig laten worden kan ik niet begrijpen. Ik vind dat niet ethisch fokken. Als je dat met honden / katten doet ben je een broodfokker. Maar in de paarden "steun je het ras" en is het wauw en fantastisch.
NEE MODS IK BEDOEL GEEN BOKKER SPECIFIEK OF EEN SPECIFIEK TOPIC.
MarlindeRooz schreef:Nog een; de fokker die merries 5 jaar of meer drachtig laten worden kan ik niet begrijpen. Ik vind dat niet ethisch fokken. Als je dat met honden / katten doet ben je een broodfokker. Maar in de paarden "steun je het ras" en is het wauw en fantastisch.
NEE MODS IK BEDOEL GEEN BOKKER SPECIFIEK OF EEN SPECIFIEK TOPIC.
Dilan93 schreef:Het zou je als mens maar gebeuren. Ben je geblesseerd of niet meer geschikt om te werken, moet je maar zwanger worden
Nee ik snap dat ook niet zo goed idd.
Tancreda4 schreef:Dilan93 schreef:Het zou je als mens maar gebeuren. Ben je geblesseerd of niet meer geschikt om te werken, moet je maar zwanger worden
Nee ik snap dat ook niet zo goed idd.
Of dat je, ondanks dat je 'geblesseerd' bent alsin, een ziekte hebt, je toch kinderen neemt... Daar vind ik ook wat van. Er kwam een artikel langs van een gezin allemaal in een rolstoel. Een ziekte die blijkbaar 50% overdraagbaar was. oliebol happens als je het voor je zwangerschap niet weet, maar vervolgens zwanger zijn van een volgende, die mogelijk het ook weer krijgt, vind ik echt heel egoïstisch en niet normaal.
DuoPenotti schreef:Een van de redenen dat ik geen kinderen heb is omdat zoveel ziek ben.
En of CVS erfelijk is, ik denk niet eens? NAH iig niet.
En dan vind ik het al oneerlijk naar de kinderen toe.
Je beloofd ze naar de speeltuin te gaan, nee toch niet mama heeft weer migraine.
Of je bent bij de speeltuin en je word horendol door de prikkel, hup vroeg naar huis.
Thuis kan die muziek zachter, mama kan daar niet tegen, enz enz enz.
Nee, kijk wat je niet wie weet of oploopt terwijl je kinderen hebt dat is niet anders.
Maar ze egoïstisch perse moeten maken, nee.
Amber_anne schreef:Heeft iemand een link naar het artikel?