Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:54

ASMR kan ik ook helemaal niks mee, begrijp ook niet hoe iemand daar onspannen van raakt

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:59

Dikke vette eens!! Gadverdamme ik vind fluisteren sowieso echt heel irritant. Helemaal als het dicht bij je oor gebeurd. Ik krijg daar echt kokhals neigingen van. Brrrrrrr

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 00:20

Ik vind dat ook echt verschrikkelijk! Getik met de nagels of krassen over de microfoon, rete irritant. Snap niet wat je daar nu prettig aan vind

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 00:30

Ik vind het echt vet chill :')
Ik raak er altijd zo ontspannen van en moe!
Niet dat ik dan de zogeheten "tingles" krijg als ware wat ik wel jammer vind

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 01:38

Sanet schreef:
Dikke vette eens!! Gadverdamme ik vind fluisteren sowieso echt heel irritant. Helemaal als het dicht bij je oor gebeurd. Ik krijg daar echt kokhals neigingen van. Brrrrrrr

Ik ook!! _/-\o_ Ik kom op tiktok soms van die live mensen tegen die dat aan het doen zijn en ik word er helemaal nerveus van bah bah.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 02:16

Ben blij dat ik niet de enige ben... :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 03:08

Ja! Vreselijk!!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:05

Nog een; de fokker die merries 5 jaar of meer drachtig laten worden kan ik niet begrijpen. Ik vind dat niet ethisch fokken. Als je dat met honden / katten doet ben je een broodfokker. Maar in de paarden "steun je het ras" en is het wauw en fantastisch.

NEE MODS IK BEDOEL GEEN BOKKER SPECIFIEK OF EEN SPECIFIEK TOPIC.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:13

Mars schreef:
ASMR kan ik ook helemaal niks mee, begrijp ook niet hoe iemand daar onspannen van raakt

Ik had dat vroeger al met biljarten op tv, daar fluisterden ze het commentaar {:)-:(
Kan er gewoon niet tegen en laat mijn man nou een fan zijn van snooker, al is het daarbij niet zo erg als bij driebanden ^)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:18

MarlindeRooz schreef:
Nog een; de fokker die merries 5 jaar of meer drachtig laten worden kan ik niet begrijpen. Ik vind dat niet ethisch fokken. Als je dat met honden / katten doet ben je een broodfokker. Maar in de paarden "steun je het ras" en is het wauw en fantastisch.

Hierop inhakend, van mij mag OPU-ICSI verboden worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:24

Net zoals lijnenteelt. Bah, geen idee waarom ze van inteelt wat goeds proberen te maken. Eigenschappen bevestigen en bla bla bla. Grootvader op kleindochter. Bah.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 10:12

MarlindeRooz schreef:

Eens. Evenals veulens fokken uit paarden die iets mankeren. Jaarlijks veulens fokken want als rijpaard zijn ze niet meer geschikt, in sommige gevallen kan het, maar als je paard niet rad loopt vind ik drachtig laten worden not done.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 11:26

Het zou je als mens maar gebeuren. Ben je geblesseerd of niet meer geschikt om te werken, moet je maar zwanger worden :=

Nee ik snap dat ook niet zo goed idd.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 11:57

Dat radio 555 op élke zender. Fijn dat mensen zich dmv radio actie in willen zetten maar waarom moet het hele land dan die zender opgedrongen krijgen :\

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 11:58

Sky radio doet niet mee :) Slam FM ook niet
En er zijn vast nog meer zenders die niet meedoen :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:04

Dilan93 schreef:
Het zou je als mens maar gebeuren. Ben je geblesseerd of niet meer geschikt om te werken, moet je maar zwanger worden :=

Of dat je, ondanks dat je 'geblesseerd' bent alsin, een ziekte hebt, je toch kinderen neemt... Daar vind ik ook wat van. Er kwam een artikel langs van een gezin allemaal in een rolstoel. Een ziekte die blijkbaar 50% overdraagbaar was. oliebol happens als je het voor je zwangerschap niet weet, maar vervolgens zwanger zijn van een volgende, die mogelijk het ook weer krijgt, vind ik echt heel egoïstisch en niet normaal.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:29

Tancreda4 schreef:
Dilan93 schreef:

Of dat je, ondanks dat je 'geblesseerd' bent alsin, een ziekte hebt, je toch kinderen neemt... Daar vind ik ook wat van. Er kwam een artikel langs van een gezin allemaal in een rolstoel. Een ziekte die blijkbaar 50% overdraagbaar was. oliebol happens als je het voor je zwangerschap niet weet, maar vervolgens zwanger zijn van een volgende, die mogelijk het ook weer krijgt, vind ik echt heel egoïstisch en niet normaal.

Eens.

Als je het niet weet, dan kun je er niks aan doen. Maar ik snap niet dat je een kind op de wereld wilt zetten, wetende dat je een aandoening doorgeeft waardoor je kind zijn leven lang hulpbehoevend is. Of erger...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:30

Dat artikel las ik ook ja.. Onbegrijpelijk. :?
En dan nog de reacties daaronder.. "Dus je mag alleen kinderen krijgen als je gezond bent?" Ehhh.. Nou dat doen we met dieren ook toch? Dus waarom niet met mensen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:31

Ja ik ga als ik toch opeens de gekte in de kop krijg en monsters wil eerst eens even checken of mijn heupdysplasie heel erfelijk is. Het is erg pijnlijk en naar om te hebben.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:35

Captain schreef:
Dat artikel las ik ook ja.. Onbegrijpelijk. :?
En dan nog de reacties daaronder.. "Dus je mag alleen kinderen krijgen als je gezond bent?" Ehhh.. Nou dat doen we met dieren ook toch? Dus waarom niet met mensen?

Ja. Vind ik wel :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 13:03

Een van de redenen dat ik geen kinderen heb is omdat zoveel ziek ben.
En of CVS erfelijk is, ik denk niet eens? NAH iig niet.
En dan vind ik het al oneerlijk naar de kinderen toe.
Je beloofd ze naar de speeltuin te gaan, nee toch niet mama heeft weer migraine.
Of je bent bij de speeltuin en je word horendol door de prikkel, hup vroeg naar huis.
Thuis kan die muziek zachter, mama kan daar niet tegen, enz enz enz.
Nee, kijk wat je niet wie weet of oploopt terwijl je kinderen hebt dat is niet anders.
Maar ze egoïstisch perse moeten maken, nee.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 16:21

DuoPenotti schreef:
Een van de redenen dat ik geen kinderen heb is omdat zoveel ziek ben.
En of CVS erfelijk is, ik denk niet eens? NAH iig niet.
En dan vind ik het al oneerlijk naar de kinderen toe.
Je beloofd ze naar de speeltuin te gaan, nee toch niet mama heeft weer migraine.
Of je bent bij de speeltuin en je word horendol door de prikkel, hup vroeg naar huis.
Thuis kan die muziek zachter, mama kan daar niet tegen, enz enz enz.
Nee, kijk wat je niet wie weet of oploopt terwijl je kinderen hebt dat is niet anders.
Maar ze egoïstisch perse moeten maken, nee.

Mee eens. Mijn moeder is fysiek en geestelijk niet in orde (en ik dus ook niet). En dat was en is zo lastig. Vooral in mijn jeugd, alles draaide om haar en haar gezondheid. Dingen die wij als gezin niet konden doen omdat zij het niet trok. Dat is echt een gemis (geweest).
Ik wil o.a. geen kinderen omdat ik mijn kinderen niet dezelfde jeugd wil geven als ik zelf heb gehad. En daarnaast is de kans vrij groot dat ze erven wat ik heb. Ik zie mijzelf niet zorgen voor een enorm autistisch kind.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:34

Ik heb dat artikel ook gelezen. Mijn klomp brak toen ze haar sterilisatie opgedaan liet maken en nu weer zwanger is.

Ze hopen dat dit kind wel gezond gaat zijn maar war is dat voor omgeving voor een gezond kind?

Mentaal en fysiek gehandicapte broertje en zusje. Moeder in een rolstoel met complicaties.
Gelukkig hebben ze met een crowdfund nu een grote bus kunnen kopen.

En maar klagen waarom dit hun allemaal overkomt... tja, dat zij het syndroom heeft en afhankelijk os van een rolstoel is verschrikkelijk. Maar dat je twee kinderen, verwekt na IVF, je derde kind is overleden en je vierde kind misschien ook wel beperkt is heb je toch echt aan jezelf te danken.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:33

Heeft iemand een link naar het artikel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:06