Dat ik sinds een paar dagen lekker weer aan het wandelen ben geslagen en daar ook een vriend enthousiast voor heb gemaakt. We hebben vanmorgen gelijk samen gewandeld, was heel gezellig! En hij loopt ten minste ook op een lekker vlot tempo.
Vandaag een oprecht fijne dag op kantoor gehad. Na vorige week een absolute rotdag, was vandaag echt een verademing (en ja, ik moet, want is een belangrijk handmatig proces wat als het goed is binnenkort wel volledig gedigitaliseerd gaat)
Gezellig koffie gedronken met 2 vriendinnen. Wat doet dat deugd!
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 09-11-21 19:27
Niet echt blij maar ik moest erom glimlachen.
Volgens mij spotte ik zojuist op tv in een reclame van de Coop, Abatutu. Abatutu speelt ook in de reclames van de AH.
Abatutu
marley93
Geplaatst: 09-11-21 21:26
Zou best goed kunnen, hij zit bij Catvertise en dat bureau wordt vrij vaak ingeschakeld voor reclames. Onze inmiddels overleden hond heeft ook via dat bureau in verschillende reclames gespeeld.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 09-11-21 21:31
Oh wat leuk! Lijkt mij heel tof ook om je dier op tv terug te zien
marley93
Geplaatst: 09-11-21 21:43
Echt heel erg leuk!
Ze hebben alleen bij de eerste zijn naam verkeerd gespeld. Het was Swieb(ertje) met een B. Maar details.
Kon het niet laten om ze even te delen, ik word er weer heel blij van in ieder geval! De klanten in de ABN Amro reclame waren trouwens ook echt klanten die geen idee hadden wat er aan de hand was.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 09-11-21 22:39
Nawww wat leuk! die van de bruna heb ik geloof ik ook een keer gezien op tv
Wat super leuk! Onze hond zou niet met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan. Die ging dan elke week naar de kaasboer voor kilo's kaas en naar de dierenwinkel voor onbeperkt snacks.