Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Balzakkenzweet
Mijn date van afgelopen week blijkt getrouwd te zijn en een kindje te hebben.
Echt, ik ben zo teleurgesteld. Hij zei dat hij single was, in het buitenland had gewoond en me heeeeel erg leuk vond. Hij had zelfs gevraagd of we ervoor konden gaan. Omdat ik zo weinig van hem wist ben ik wat gaan zoeken. Bepaalde dingetjes klopten niet. En ja hoor, gewoon getrouwd. Ik heb haar een bericht via Facebook gestuurd maar ben nu ineens geblokkeerd. Ik denk dat hij het zelf onderschept heeft.

wel superstoer dat je die vrouw een bericht hebt gestuurd.. Wellicht heeft zij het bericht wel ontvangen
) maar in het echt was er helemaal niks, geen klik, geen leuk gesprek, niks... Heel apart weer
Beste gozer verder, maar ik had er echt niks mee. Hij met mij ook niet, dus dat scheelt

(kan ie ook niks aan doen, maar het hielp niet)
maar goed dat je tegenwoordig op internet iedereen na kan trekken...
maar ja aan de andere kant: tijdverspilling!
Wat een ongelofelijke hapsnurker. Goed dat je zijn vrouw een berichtje heb gestuurd. 
beter dan een draadnagel 
Erg jammer weer haha!
Cer schreef:Dat is zeker raar, vooral omdat ie nogal overtuigd was van zn goeie looks.
Begrijp me niet verkeerd, er is niks mis met iemand die een paar kilo te zwaar is hoor, maar foto's van een sixpack en dan een biervaatje zien is wel een beetje apartig...
Als zn charisma het goed had gemaakt was er niets aan de hand geweest, maar dat was helaas niet zo..
En hij had een funny walk(kan ie ook niks aan doen, maar het hielp niet)

Cer schreef:nee ja hoe moet ik dat uitleggen....
met van die iets te dikke billen in een iets te strakke broek, dus met een samengeknepen kont, en dan de tenen naar buiten en dan een extra wiebel als ie over de bal van zn voet gaat.. dus een extra hupje erin..
een soort pinguin...
niet sexy![]()
![]()
maar goed, kan ie ook niks aan doen..

Echter is die ontzettend dun, dus hij zal niet die van Cer zijn geweest.