Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boras schreef:Hoe gaat dat dan, mag je tijdens het werk kleding uit de rekken kiezen om die dag te dragen?
Of draag je altijd eigen kleding.
Soms zie je personeel in een kledingwinkel met kleding uit de winkel lopen. Ik vraag me dan altijd af wat er met die kleding gebeurt als er een dag in gewerkt is
Boras schreef:Hoe gaat dat dan, mag je tijdens het werk kleding uit de rekken kiezen om die dag te dragen?
Soms zie je personeel in een kledingwinkel met kleding uit de winkel lopen. Ik vraag me dan altijd af wat er met die kleding gebeurt als er een dag in gewerkt is
Skessa_ schreef:Wordt dat gewoon weer verkocht? Toch niet erg fris lijkt me
IMJ schreef:Dat wat Lau zei, gestoomd, kan ik nog mee leven.. heb ook wel eens een shirt teruggehangen omdat deze echt naar zweet rook.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen maar oké.. je zou als werknemer eigenlijk toch iets van werk kleding moeten dragen/krijgen (veeel korting) en dan afhankelijk van de hoeveelheid dagen je werkt de hoeveelheid setjes..