Heerlijk hè dat rommelen met die kleertjes. Hier net ook wat aan het uitzoeken gegaan. Heb een hele flinke doos wat weg kan en ben nog niet halverwege
xingridx
Geplaatst: 28-07-18 13:47
Ja dat uitzoeken had ik al gedaan voor het weg heb gedaan op zolder, heleboel klein spul naar mn nicht. Wat overblijft heb ik dus alsnog niks aan ivm verkeerd seizoen
Vind het wel voordeel dat wat ik nu voor Esmee koop dat ik dat sowieso waarschijnlijk nog een keer kan gebruiken. 98/104 past ook deze winterbaby vanzelf een keer in de zomer
Ja precies. Dat heb ik ook. Vanaf 80 kan altijd een keertje. En merk dat ik nu beter weet wat onze smaak is en beter weet wat er te krijgen is. Bij Julia kende ik Noppies, Feetje, PB en Babyface. Kan nu ook beter inschatten wat je veel gebruikt en wat niet.
Van de week wat rompers maat 56 van petit bateau via marktplaats gekocht. 25€ en echt als nieuw.
Vanmorgen nog even bij de Hema geweest. 10 rompers met lange mouw, 6 shirts mrt lange mouw (effen wit, effen grijs en effen roze) en 4 tshirts mrt korte mouw voor 23 euro. Daar kan ik wat mee!
Keet
Geplaatst: 28-07-18 15:58
Ja voor een tweeling zeker
Ik ga eens opzoek naar meer noeser zoeken in de sale
MizzMontana
Geplaatst: 28-07-18 16:35
Oh ik heb me ernstig uitgeleefd in de sale
MR jas oude collectie fel blauw voor gup en legging voor beeb. Mingo leggings om te proberen aangezien iedereen hier er zo positief over is, ook cardigan en hemd besteld. PB polo romper. En nog een trui, maillot en overhemd van verschillende merken.
Nu nog een jas voor beeb en dan maar eens kijken hoeveel er nog bij mag komen voor deze winter.
Kent iemand het merk Picnik Barcelona? Hoe valt dat kwa maat? En kan ik de maat 2 jaar zien als vanaf 2 jaar of tot 2 jaar? 86 is nu precies passend bij gup, maar hij heeft ook al wel 92 aan.
Deze middelste? Dit maatje zal voor jou te klein zijn (50 of 56 geloof ik) maar als je deze bedoelt kan ik een gil geven als ik hem zie. Welke maat zoek je?