Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:23

F_Orumster schreef:
Nou, ik heb de sprong gewaagd en Tinder geinstalleerd!
Ben nu net 2 maand geleden uit een lange relatie gekomen en sta nog niet open voor een andere relatie en hield de datingboot een beetje af. Eigenlijk sta ik er nog niet helemaal voor open, maar ik wilde nu ook weleens kijken hoe dat gaat zo op Tinder :D .

En omdat ik heb iemand beloofd de volgende keer een Tinderverhaal te hebben :D

Waar is die paarse bliksemschicht voor?
Daar moet je dus NOOIT opdrukken. Zodra je dat doet verschijnt jouw ware prins op het scherm en gaat de deurbel :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:42

Ailill schreef:
F_Orumster schreef:
Nou, ik heb de sprong gewaagd en Tinder geinstalleerd!
Ben nu net 2 maand geleden uit een lange relatie gekomen en sta nog niet open voor een andere relatie en hield de datingboot een beetje af. Eigenlijk sta ik er nog niet helemaal voor open, maar ik wilde nu ook weleens kijken hoe dat gaat zo op Tinder :D .

En omdat ik heb iemand beloofd de volgende keer een Tinderverhaal te hebben :D

Waar is die paarse bliksemschicht voor?
Daar moet je dus NOOIT opdrukken. Zodra je dat doet verschijnt jouw ware prins op het scherm en gaat de deurbel :j

Owwwwww daar moet ik dus wel op drukken <<)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:43

_O-

Daan ik heb al een superlike te pakken :brr: Van schrik maar weer gaan werken :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:44

Ik heb laatst op tv een gast gezien, die was een soort tindercoach. Misschien is dat wat voor je Fles! Goeie foto's en een leuk profiel waren dan de dingen waarmee hij hielp.

En wellicht like jij andere type dames, dan die jou liken? Of like je inmiddels alle vrouwen die voorbij komen?

Anne bento, lastige situatie waar je in zit met je niet meer date/ nog geen vriend. Ik kan me ergens wel voorstellen wat hij bedoelt..als je echt een relatie aangaat, dan kiest hij ook voor een langere toekomst met jou. Komt op mij over als een serieuze gast, die gewoon wat meer zeker van zijn zaak wil zijn. Probeer t los te laten en te genieten. Hoe hij met je ongaat en hoe hij je laat voelen, zegt veel meer.

Whahaha Ailill, ik ga meteen op die paarse bliksemschicht drukken! Eens kijken wie er dan aanbelt! _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:49

Hahah ohja, de superlikes.... Dat waren bij mij vaak de wat "minder leuke jongens" :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:53

Haha ik had in een zwak moment dus mijn tinder weer aangezet, ik had mijn profiel uitgezet zeg maar dat niemand mij meer voorbij kon zien komen en ik niet meer kon swipen. Nu had ik hem enkel aangezet, binnen een uur 2 superlikes... dus toch even nieuwsgierig en net zo lang geswiped tot ik ze gevonden had, waren echt heel kansloze figuren :x voor zover je ze kansloos kunt noemen zonder ze te kennen natuurlijk maar waren niet de leuksten :Y)

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:55

Ja het zijn naar mijn idee wat de... * hoe zeg ik dit wat netjes...* de sneure figuren waarvan je al denkt; die vind nooit een vriendin..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:55

Ben ik ff blij dat ik de superlike eigenlijk alleen voor bekenden gebruik :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:57

Jup je kan ze beter niet gebruiken bij onbekenden... we denken dan snel van; hm.. die is een beetje wanhopig

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:13

Ik had ook bijna een superlike gegeven als 1e actie en gelijk geleerd dat je niet omhoog moet swipen. Tinder mag best na gaan denken over een introductie -O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:16

F_Orumster schreef:
Ik had ook bijna een superlike gegeven als 1e actie en gelijk geleerd dat je niet omhoog moet swipen. Tinder mag best na gaan denken over een introductie -O-

Er komt bij elke eerste actie toch een pop-up van "weet je zeker dat je X wil doen?" Ik heb wel vaker dat hij crasht en die melding geeft bij de acties.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:21

Ik vind de groepstinderdingen leuk!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:24

Het is chaos Lee, chaos!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:25

Wat zijn ze smerig! Alles backfired!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:27

Te fout dit :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:33

anne_bento schreef:
Haha ik had in een zwak moment dus mijn tinder weer aangezet, ik had mijn profiel uitgezet zeg maar dat niemand mij meer voorbij kon zien komen en ik niet meer kon swipen. Nu had ik hem enkel aangezet, binnen een uur 2 superlikes... dus toch even nieuwsgierig en net zo lang geswiped tot ik ze gevonden had, waren echt heel kansloze figuren :x voor zover je ze kansloos kunt noemen zonder ze te kennen natuurlijk maar waren niet de leuksten :Y)

Sorry hoor maar je wil toch serieus zijn met die jongen waar je mee date? Hoe zou je t vinden als hij ook weer ging swipen... want ik las ergens dat jullie hadden afgesproken exclusief te zijn? Vind ik niet echt een slimme actie. Die jongen heeft t over 1000% ervoor gaan...... en wss als die hier achter komt heeft die dus t idee dat je dat niet wil. Niet slim als je t mij vraagt :n
Laatst bijgewerkt door Yonker op 08-08-17 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:34

Ik zie het toch anders. Zij wil een relatie en die jongen niet dus dan moet hij ook niet miepen als ze op Tinder zit.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:36

Jildau schreef:
Ik zie het toch anders. Zij wil een relatie en die jongen niet dus dan moet hij ook niet miepen als ze op Tinder zit.

Dat heeft die volgens mij nooit gezegd dat hij dat niet wil, hij heeft alleen gezegd dat hij er nu niet klaar voor is. Sommige mensen gaan nou eenmaal niet zo snel....
Maar goed, ze moet het zelf weten maar als ze voor die jongen wil gaan vind ik dit niet slim.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:39

Jildau schreef:

"die" jongen wilt dat wel, maar logischerwijs zich niet zomaar ergens in storten ;)
Daarnaast hebben ze beide toegezegd niet meer te daten o.i.d.

Nu vind ik zo even gauw tinder kijken niet zo'n drama, valt voor mij niet direct maar onder daten.
Ik heb ook wel voor de gein dat ik domweg alleen maar swipe, gesprekken komen er vaak niet van.
Het is niet meteen maar dat ze hem heeft opgegeven of iets door tinder te openen.

Maar ach, of het helemaal slim is? dat merk je vanzelf, het is niet meteen van god los hé -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:44

Ik zit aan de andere kant van het verhaal van Anne. Ik vind het relatie label ook nogal serieus en naar mijn mening roept dat verwachtingen op (buiten het exclusief zijn om) waar ik pas aan wil voldoen als ik vrij zeker van m'n zaak ben.
Heeft er niets mee te maken dat ik nog 'rond wil naaien', ik ben gewoon voorzichtig met zowel mezelf als de verwachtingen die ik bij iemand anders schep.
Ik kwets mensen ook liever niet dan wel!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:50

Ik heb niks naar rechts geswiped hoor, alles naar links, uit verveling en ik vind het altijd leuk bekenden tegen te komen en te zien wat ze erop hebben gezet haha.. maar verder, begrijpelijke reactie van Yonker. Ik was het gewoon even heel erg zat van het weekend en verveelde me, tja is het slim, zoals ik zei ik swipe niks naar rechts dus er volgt verder niks uit. Als die jongen nou eens duidelijk wordt kan die hele app zo hup weg ermee :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:52

Robijntjah schreef:
Ik zit aan de andere kant van het verhaal van Anne. Ik vind het relatie label ook nogal serieus en naar mijn mening roept dat verwachtingen op (buiten het exclusief zijn om) waar ik pas aan wil voldoen als ik vrij zeker van m'n zaak ben.
Heeft er niets mee te maken dat ik nog 'rond wil naaien', ik ben gewoon voorzichtig met zowel mezelf als de verwachtingen die ik bij iemand anders schep.
Ik kwets mensen ook liever niet dan wel!

Ik denk dat hij er ook zo tegenaan kijkt inderdaad... uiteindelijk zegt hij wel iets voor vast te zoeken en zeker geen scharrel of iets. Zijn moeder zei vorige week tegen hem, ga je naar je vriendin? Toen zei hij, het is nog mijn date met het doel om vriendin te worden. Maarja wat je daar nu uit op moet maken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:54

anne_bento schreef:
Ik heb niks naar rechts geswiped hoor, alles naar links, uit verveling en ik vind het altijd leuk bekenden tegen te komen en te zien wat ze erop hebben gezet haha.. maar verder, begrijpelijke reactie van Yonker. Ik was het gewoon even heel erg zat van het weekend en verveelde me, tja is het slim, zoals ik zei ik swipe niks naar rechts dus er volgt verder niks uit. Als die jongen nou eens duidelijk wordt kan die hele app zo hup weg ermee :+

Of je t naar rechts swipte of niet, je vind t blijkbaar wel nodig om te swipen. Hoe zou je reageren als hij dat doet?
Tis overigens niet een aanval op je hoor, ik hoop oprecht dat het wat wordt met die jongen :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:57

Ik snap je hoor, heb het daarna ook niet meer gedaan, sterker nog, na mijn swipe-sessie-avond ben ik weer op onzichtbaar gegaan. Hoe zou ik reageren andersom? Niet zo leuk waarschijnlijk :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:59

Haha dacht ik al :')