Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17517
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:19

Triestig. -O-

Ik had het een keer toen ik op zoek was naar schaatsen. Ik had een gezocht advertentie geplaatst op MP en werd vervolgens gebeld door iemand met een zwaar Oostblok accent. Of ik de schaatsen nog had. :=

Ik heb net mijn hangmat te koop aangeboden op MP en hij staat direct al op de zoveelste pagina. Zo triest, je schiet er gewoon bij in als je niet bereid bent om te betalen voor het plaatsen van een advertentie.

00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:23

shilady schreef:
Met pijn en moeite vd week mn 2 zadels verkocht. Die dingen lopen ook voor geen meter vooral wat oudere zadels.. ik snap het wel.. wil eigenlijk zelf ook nog een 2e handsje maar ik ben zelf ook huiverig o.dat ik weet dat verkoop weer een probleem kan worden mocht het uiteindelijk toch niet fijn liggen


Ik had een Kieffer Lech Profi Excellent erop staan met wat lichte beschadigen van de winkel overgenomen m, 4x mee gereden en vroeg er €650 voor. Nooit geen reactie op gehad dus maar eraf gehaald...
Zadels is drama op het moment

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:39

Jolien87 schreef:
Ik heb net mijn hangmat te koop aangeboden op MP en hij staat direct al op de zoveelste pagina. Zo triest, je schiet er gewoon bij in als je niet bereid bent om te betalen voor het plaatsen van een advertentie.
Dat is zeker waar, maar ik denk ook dat er veel mensen zijn die net als ik op een woord zoeken in plaats van naar 'nieuwste' kijken.
Dan komen ze vanzelf je advertentie sneller tegen. :j

Swah

Berichten: 1862
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:53

Swah schreef:
Ja, ook weer wat verkocht dit weekend.

Staat al op m'n rekening, 50e dus niet niks, maar ze komt het over twee weken pas ophalen. Nou ja goh prima hoor!


Ze reageert ook niet meer op mn berichten? :? :') Omgekeerde wereld..

Swah

Berichten: 1862
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:53

Anoniem schreef:
Jolien87 schreef:
Ik heb net mijn hangmat te koop aangeboden op MP en hij staat direct al op de zoveelste pagina. Zo triest, je schiet er gewoon bij in als je niet bereid bent om te betalen voor het plaatsen van een advertentie.
Dat is zeker waar, maar ik denk ook dat er veel mensen zijn die net als ik op een woord zoeken in plaats van naar 'nieuwste' kijken.
Dan komen ze vanzelf je advertentie sneller tegen. :j


Veel mensen zoeken gericht, dus zeer goede steekwoorden gebruiken.

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 23:25

Ik zoek ook altijd gericht en dan sorteren op de datum

Tallie1979
Berichten: 22780
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:52

Ik ben denk ik een aso verkoper! :')

Hele mailwisseling met een vent, of ik even product wil opmeten enzo bied 10% onder de vraagprijs.. Ik opgemeten, doorgestuurd, zie dat de berichtjes met de afmetingen etc. zijn gelezen, maar geen reactie meer.

Prompt komt er een andere koper die vraagprijs bied en morgen wil afspreken om op te halen.

Ik heb het product aan haar toegezegd. Die kerel koopt maar een andere! O:)

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:03

Nou bij mij ook wie het eerst komt hoor..

Tallie1979
Berichten: 22780
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:06

Ja, nu ineens reactie. Teleurstelling natuurlijk. Sorry knakker, dan had je even moeten zeggen dat je er later vandaag op terug zou komen.

Maar als ik niks te horen krijg, ga ik er tegenwoordig vanuit dat je iets niet wil hebben.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:02

Berichten in het Turks. Berichten in het Engels.. Berichten in het Nederlands.. geef overal fatsoenlijk antwoord op (in het nederlands) en vervolgens geen reactie meer krijgen op die _-:( fiets

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:24

via fb marketplace heeeel veel. turks ed..

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:36

Ben momenteel best veel aan het verkopen op marktplaats, en had er een drukbank op staan, inmiddels stond er een afspraak met iemand.
Niemand komen opdagen, heb nog een bericht gestuurd: fijn dat u even laat weten dat u niet kon komen, wij hebben de hele middag op u gewacht.
Bericht is wel gelezen maar gewoon niet op gereageerd.

En nu staat er een horloge op, weer contact met iemand en die zou dag er na het geld overmaken en mij laten weten zodra hij het overgemaakt heeft.
Prima, ik zet de advertentie op gereserveerd en wacht af. Gisteren niks gehoord, vandaag maar weer eens een bericht gestuurd of het gelukt is, bericht is wel gelezen maar weer niet gereageerd.
Als ik vanavond niks gehoord heb gaat de reservering eraf.
Zo klaar met dat asociale gedoe he

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:26

sunshine schreef:
Ben momenteel best veel aan het verkopen op marktplaats, en had er een drukbank op staan, inmiddels stond er een afspraak met iemand.
Niemand komen opdagen, heb nog een bericht gestuurd: fijn dat u even laat weten dat u niet kon komen, wij hebben de hele middag op u gewacht.
Bericht is wel gelezen maar gewoon niet op gereageerd.


En nu staat er een horloge op, weer contact met iemand en die zou dag er na het geld overmaken en mij laten weten zodra hij het overgemaakt heeft.
Prima, ik zet de advertentie op gereserveerd en wacht af. Gisteren niks gehoord, vandaag maar weer eens een bericht gestuurd of het gelukt is, bericht is wel gelezen maar weer niet gereageerd.
Als ik vanavond niks gehoord heb gaat de reservering eraf.
Zo klaar met dat asociale gedoe he

Ik vraag me altijd af wat iemand dan bij zo'n bericht terug verwacht. Een "sorry, ik was het vergeten"? Van mij zou je die ook niet meer krijgen als ik op zo'n toon een bericht krijg terwijl ik echt niet de beroerdste ben om mij te excuseren voor een fout die ik maak.

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:40

Colien schreef:
sunshine schreef:
Ben momenteel best veel aan het verkopen op marktplaats, en had er een drukbank op staan, inmiddels stond er een afspraak met iemand.
Niemand komen opdagen, heb nog een bericht gestuurd: fijn dat u even laat weten dat u niet kon komen, wij hebben de hele middag op u gewacht.
Bericht is wel gelezen maar gewoon niet op gereageerd.


En nu staat er een horloge op, weer contact met iemand en die zou dag er na het geld overmaken en mij laten weten zodra hij het overgemaakt heeft.
Prima, ik zet de advertentie op gereserveerd en wacht af. Gisteren niks gehoord, vandaag maar weer eens een bericht gestuurd of het gelukt is, bericht is wel gelezen maar weer niet gereageerd.
Als ik vanavond niks gehoord heb gaat de reservering eraf.
Zo klaar met dat asociale gedoe he

Ik vraag me altijd af wat iemand dan bij zo'n bericht terug verwacht. Een "sorry, ik was het vergeten"? Van mij zou je die ook niet meer krijgen als ik op zo'n toon een bericht krijg terwijl ik echt niet de beroerdste ben om mij te excuseren voor een fout die ik maak.


Ik vind dat sunshine juist correct gereageerd heeft. Kom op, je maakt een afspraak en die persoon houdt tijd er voor vrij

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:50

Nou inderdaad. Niks mis met die reactie. Normaal gesproken (als je de beroerdste niet bent) laat je van te voren weten wanneer iets niet lukt en laat je mensen niet een hele middag voor niks zitten wachten.

upendo

Berichten: 22310
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 14:29

Als je iemand voor Jan banketstaaf hebt laten zitten is dat wel de minste reactie die je kunt geven, lijkt me.

xSCWx
Berichten: 7074
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 14:38

Ik ben wel eens een afspraak vergeten :o door een dag die ineens totaal anders liep.
De koper zei inderdaad iets in dezelfde trant. Ik heb me toen natuurlijk verontschuldigd en dat we het nog heel graag wilden hebben. Ik geloof dat we het de volgende dag alsnog zijn gaan ophalen.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 15:31

Als ik tijd vrij maak voor iemand, en de ander neemt niet eens de moeite om wat te laten weten dan krijg je inderdaad een reactie. De dag daarvoor heb ik degene nog een bericht gestuurd en die was ook gelezen, dus vergeten geloof ik niet in deze.

Ik verwachte nadien niet eens meer een reactie, maar ik hoop dan maar dat het tot iemand door dringt dat wanneer je een afspraak maakt je die ook na komt, kan dat niet? Laat het dan weten.

Dus Colien, ik denk dat diegene hier zich niet netjes heeft gedragen en best mag weten dat er mensen de hele middag hebben zitten wachten ;)

IHN
Berichten: 2337
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:11

ik heb het nog eens veel bonter gemaakt...ging spullen ergens ophalen...serieus waar, tot 3 keer toe op het laatste moment moeten afzeggen, omdat mijn auto kapot was....(nee, 2 keer aanhanger, 1 keer auto, zoiets was het)..laatste keer dus maar foto erbij gedaan dat ik bij de garage stond..ik denk..die geloven me nooit, maar gelukkig wel...en ze hielden het nog voor me vast ook...uiteindelijk is het dus ook gelukt, haha..aanhouder wint, maar ik schaamde me rot.

Tallie1979
Berichten: 22780
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:31

Ik heb van de week pas na 2 dagen verzonden ipv de volgende dag. Een vriend is dinsdagmorgen van zijn balkon op de 19e etage gesprongen. Heel de dinsdag van de kaart geweest en woensdag was ik simpelweg te laat thuis om te versturen.

Kopers waren gelukkig begripvol, maar het voelde bijna als een smoes.

Alja

Berichten: 25658
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:53

Ik zou ook wat gaan ophalen rond 11 uur
Baby is altijd wakker op dat tijdstip, net die dag slaapt de baby nog om dat tijdstip :+

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:01

Tallie1979 schreef:
Ik heb van de week pas na 2 dagen verzonden ipv de volgende dag. Een vriend is dinsdagmorgen van zijn balkon op de 19e etage gesprongen. Heel de dinsdag van de kaart geweest en woensdag was ik simpelweg te laat thuis om te versturen.

Kopers waren gelukkig begripvol, maar het voelde bijna als een smoes.

Heel veel sterkte gewenst, ik heb hem helaas zien liggen en ondanks ik hem niet persoonlijk ken, ken ik wel zijn restaurant (ook de voormalige) en heb ik er als buitenstaander heel veel over nagedacht. Zelfs voor een buitenstaander doet het zeer, dus ik kan me voorstellen dat jij je nog veel ellendiger moet voelen. Dikke virtuele knuffel voor jou dus.

Jolien87

Berichten: 17517
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:25

Alja schreef:
Ik zou ook wat gaan ophalen rond 11 uur
Baby is altijd wakker op dat tijdstip, net die dag slaapt de baby nog om dat tijdstip :+


Zul je altijd zien. :=

Oef, sterkte Tallie en Gowlan. Dan heb je wel even wat anders aan je hoofd dan pakketjes versturen.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:50

Sterkte beide. :(:)
Heftig lijkt me dat.

amy495
Berichten: 610
Geregistreerd: 31-12-12

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:10

Hoelang reserveren jullie iets? Ik heb op 5 september het bod geaccepteerd en rekeningnummer doorgestuurd. Op 11 september bericht dat het bedrag overgemaakt zou worden, maar op heden nog niks ontvangen.