Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:03

Die linkertwee vind ik juist lekker! De derde heb ik nog liggen om te proberen, en nummer 4 is ook niet mijn ding. Maar ik heb een koopverbod dus ga je er niet vanaf helpen :)

Edit: Of je moet willen ruilen? Heb ontdekt dat 3 blokjes nog net kan in een kleine bubbelenvelop voor het tarief van 1 Decemberzegel, en die zijn nog 2 dagen geldig. :Y)

Edit2: Ik moet beter lezen, dacht dat er stond "Iemand interesse" Maar zie nu dat je ze specifiek aan Nachocheese aanbood, sorry! :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:30

Haha ja
Had het al min of meer aan NS aangeboden in het topic.

Century

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 01:05

Ik zie niets meer van Kringle op de site van de duizendpoot? En gisteren nog wel? Ben ik blind of weten jullie hier meer van? :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:30

muppetmayo schreef:
Yonker gefeliciteerd!

Lisitano wat stom van je pakketje _-:(
Ik kwam er vd week met een pakketje achter dat men als ze het gelijk naar zo'n pakketpost sturen, ze dan ook sowieso je thuis adres nodig hebben. Je kan het pakketje ook alleen op een punt op max 7 km van je adres laten afleveren... hoe stom ook... ik heb m'n werkadres uiteindelijk maar opgegeven, maar ze hebben dus een 2e adres nodig omdat ze het blijkbaar anders niet kunnen verzenden.

Nou dat bleek het dus inderdaad te zijn :Y)
Ik ben na 2x bellen gewoon langs gegaan en het bleek er inderdaad gewoon te liggen.

Afbeelding

Afbeelding
Oh. Ik krijg ze niet recht :')

Ik had ook een 3W Vanilla Pumpkin Marshmallow besteld maar kreeg de Marshmallow Pumpkin Latte opgestuurd. Die heb ik al :D Dus berichtje gestuurd en krijg die VPM alsnog *\o/* Deze hoeft niet terug, dus nu heb ik er lekker 2 <3 Is al mijn 3e BBW in de backup :')

Houdt iemand hier van Coconut Vanilla? Is een 3W maar ik vind 'm niet lekker. Heb 'm 1x gebrand.

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:43

Alwiene schreef:
Die linkertwee vind ik juist lekker! De derde heb ik nog liggen om te proberen, en nummer 4 is ook niet mijn ding. Maar ik heb een koopverbod dus ga je er niet vanaf helpen :)

Edit: Of je moet willen ruilen? Heb ontdekt dat 3 blokjes nog net kan in een kleine bubbelenvelop voor het tarief van 1 Decemberzegel, en die zijn nog 2 dagen geldig. :Y)

Edit2: Ik moet beter lezen, dacht dat er stond "Iemand interesse" Maar zie nu dat je ze specifiek aan Nachocheese aanbood, sorry! :)

Ja ik had al via pb iets gestuurd omdat ik dacht dat ruilen/verkoop beter via pb kon :P
Maarrrrr nessa zei al, dan doet ze jou 2 en mij :P dan kan het ook nog in een envelop toch

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 11:33

Ooohhh wat een heerlijke bestelling Lisitano <3 Ik leer steeds meer bij, wist helemaal niet dat ze ook waxjes hadden? Hoe zijn die?

Die coconut Vanilla, hoe is die? Erg veel vanilla?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:07

muppetmayo schreef:
Ooohhh wat een heerlijke bestelling Lisitano <3 Ik leer steeds meer bij, wist helemaal niet dat ze ook waxjes hadden? Hoe zijn die?

Die coconut Vanilla, hoe is die? Erg veel vanilla?

Het is echt half om half. Er zit een soort frisse kokosnoot doorheen. Lijkt niet erg op die van Yankee, deze is wat frisser, niet zo muf en minder zoet.

De waxjes zijn zo mooi! Wel duur.
Ze ruiken echt heerlijk <3

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:20

Kringle is weer bestelbaar, het stond nog uit, zei Annemarie.

Fijn dat je pakketje terecht is, Lisitano.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:26

Verkopen ze bij Tuinland oid ook Yankee Candle? Wil dat wel eens proberen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:38

Limoen schreef:
Verkopen ze bij Tuinland oid ook Yankee Candle? Wil dat wel eens proberen.

Nee geen Yankee, wel Bridgewater.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:26

Tuinland ken ik niet, hier alleen Intratuin en een paar kleine ketens.

Ik heb 6 verschillende geuren op staan. Moet echt een keer mn melts gaan opmaken, komt alleen maar bij bij en bij. Tijd geleden al besloten dat ik 1 tart/cup per keer of minimaal 2 blokjes doe maar alsnog lijkt het echt voor geen meter op te schieten :'). Nouja, nu zijn alle branders voorzien van Pure Soap en die zijn over een paar uurtjes toch niet meer lekker, kan ik mooi nog een keer alles vullen.

Hier in de woonkamer Black Pomegranate op, lijkt behoorlijk op die van Country Candle. Lekkerrr <3. Al ruik ik bij deze toch echt wel weer een soort van licht zeepje ofzo erdoor..

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 15:13

Yv_ schreef:
Tuinland ken ik niet, hier alleen Intratuin en een paar kleine ketens.

Ik heb 6 verschillende geuren op staan. Moet echt een keer mn melts gaan opmaken, komt alleen maar bij bij en bij. Tijd geleden al besloten dat ik 1 tart/cup per keer of minimaal 2 blokjes doe maar alsnog lijkt het echt voor geen meter op te schieten :'). Nouja, nu zijn alle branders voorzien van Pure Soap en die zijn over een paar uurtjes toch niet meer lekker, kan ik mooi nog een keer alles vullen.

Hier in de woonkamer Black Pomegranate op, lijkt behoorlijk op die van Country Candle. Lekkerrr <3. Al ruik ik bij deze toch echt wel weer een soort van licht zeepje ofzo erdoor..

Heb je dan alle deuren dicht in je huis? Want het lijkt me dan toch dat de geuren gaan mengen? Of woon je in een mega groot huis?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 17:27

Jaaa mega :)). Haha nee hoor, ben strontverkouden dus ruik maar vleugjes _O-. Daarom kan ik nu even als een malle van alles branden :').
Maar gang en woonkamer gaan wel vaak gelijk aan. Wc ook, daar zit toch een deur voor.

De wax werd alweer ruikbaar, brrr. Nu Macaron Treats in de woonkamer aan. Ben hier wel heel erg benieuwd naar, want hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen, ook van niet-cookie-lovers. En ik ben van de laatste categorie :D.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 22:23

Zo bofkont Lisitano! Wat lief dat je de 3wick zo mocht houden :j
Die melts zijn echt mooi ook!

Yv, lekker aan het branden dus!
Met 6 tegelijk gaat het wel rap, wel zonde dat je dan zo verkouden ben dat je ze amper ruikt!

Hier staat nog een restje Amber Woods te branden. Denk niet dat ik die nog ga wisselen vanavond. Zit te lekker onder m'n dekentje, hele middag door de stad geslenterd.
Helaas geen kaarsen winkel daar, wel bij de Rituals geweest maar dacht hier gelezen te hebben dat die niet zo fijn zijn?
Wist het alleen niet meer zeker. Vind ze wel lekker ruiken en er is sale nu..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 13:29

OOOOOOOOOOOH Ik doe net een scentportable van Marshmallow Pumpkin Latte in dat autoding, die is echt heeeeeeel lekker <3 <3 <3

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 13:46

Ik heb een bestelling gedaan met Waxmelts. Ik had gisteren even een geurkaarsje gehaald van Bridge Water, maar dat is echt 3x niks. Ruik er niks van. Hoop dat de waxmelts snel binnen komen. :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 14:59

Limoen schreef:
Ik heb een bestelling gedaan met Waxmelts. Ik had gisteren even een geurkaarsje gehaald van Bridge Water, maar dat is echt 3x niks. Ruik er niks van. Hoop dat de waxmelts snel binnen komen. :D

Heb je een votive? (dus zonder glas eromheen bij aankoop?) want die kan je ook in stukken op de brander mikken. Votive kaarsjes zijn alleen geschikt voor hele kleine ruimtes :)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:02

Yv_ schreef:
Jaaa mega :)). Haha nee hoor, ben strontverkouden dus ruik maar vleugjes _O-. Daarom kan ik nu even als een malle van alles branden :').
Maar gang en woonkamer gaan wel vaak gelijk aan. Wc ook, daar zit toch een deur voor.

De wax werd alweer ruikbaar, brrr. Nu Macaron Treats in de woonkamer aan. Ben hier wel heel erg benieuwd naar, want hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen, ook van niet-cookie-lovers. En ik ben van de laatste categorie :D.

Oh haha ja dan merk je het niet zo nee.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:04

Alwiene schreef:
Limoen schreef:

Heb je een votive? (dus zonder glas eromheen bij aankoop?) want die kan je ook in stukken op de brander mikken. Votive kaarsjes zijn alleen geschikt voor hele kleine ruimtes :)

Ja kan je idd beter doen!
Dat geurt net zo goed als waxmelts dan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:12

Ik had trouwens gisteren een envelop met waxmelts gekregen van iemand van de Facebookpagina. Met 8 geurtjes van Scentsy en Sweet Mamselle! Ben er echt zo blij mee. Gisteravond Bonfire Beach van Scentsy erop gedaan en man man man wat is dat een onwijs lekkere geur. Lijkt wat op Fireside treats en Marshmallow fireside maar dan nóg lekkerder hahaha. :D

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:27

Ik ben zoooooo blij! Hoor net dat ik ben aangenomen bij nieuwe baan. Heb nu de cane erop van geen idee welk merk. Is wel lekker pepermunt achtig.
Sorry dat ik zo lomp kom binnenvallen :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:38

Nou niks lomps aan, juist leuk nieuws. Gefeliciteerd.

Ik heb iets van bcc op staan is niet een fan geurtje weet even de naam niet ben beetje koortsig geen zin om uit te zoeken, heb hem op de elektrische en ruik hem eigenlijk niet zo goed maar ook geen puf om hem te verwisselen.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:23

Gefeliciteerd Rianne!

Ik heb een large candle WW Warm Wool en de 3 nieuwe geuren in tarts besteld. Ben benieuwd <3

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:27

Gefeliciteerd rianne!!

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:33

Bedankt allemaal! Echt lief hoe jullie meeleven! Even een technische vraag.. hoe weet ik of de electrische brander te warm wordt of niet? :')