Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:36

Pure Soap heb ik zelf geen ervaring mee dus daar kan ik verder niks zinnigs over zeggen..
Had jij nu een elektrische brander?

Molenhoek dat meen je niet :')
Weer overnieuw beginnen? Haha

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:39

Nee ik heb er gewoon eentje met een waxinelichtje :)

Ik heb pas twee geurtjes gebrand en tot nu toe is het 50/50 :)) Vond de French Vanilla van PureSoap wel heel lekker, maar deze is echt niet te doen zo smerig. Ik ga maar een andere uitzoeken :))

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:42

Yv_ schreef:
Ik heb White Woods aan staan van Kringle <3. Mn laatste blokje |( |( |( .
Twijfel of ik daar een jar van wil of van Cozy Cabin. Maar van Cozy heb ik nog 1,5 meltpackje op voorraad... Maar is ook zo lekker... Hmmm...

Vanilla Wonderland! Vrijdag ruiken :)).

Oef... Marshmallow... By far mijn favoriet _O- :')

Je kan ook gewoon van allebei een aantal pakjes melts inslaan, goedkoper, en geven altijd veel en lang geur af. En van het geld dat je bespaart... nog veel meer melts kopen :P

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:44

Emmaa_ schreef:

Ik heb pas twee geurtjes gebrand en tot nu toe is het 50/50 :)) Vond de French Vanilla van PureSoap wel heel lekker, maar deze is echt niet te doen zo smerig. Ik ga maar een andere uitzoeken :))

Misschien een te lage brander, dat de melts te heet worden? Doe je er een half cupje in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:45

Pirouette66 schreef:
Emmaa_ schreef:

Misschien een te lage brander, dat de melts te heet worden?

Dat zou heel goed kunnen... Heb een mooie grote brander en een mini brandertje. Had hem nu op die laatste gedaan omdat ik geen zin had om de grote schoon te maken!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:48

Dan zou ik idd de grote brander gebruiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:52

Kirja schreef:
Pure Soap heb ik zelf geen ervaring mee dus daar kan ik verder niks zinnigs over zeggen..
Had jij nu een elektrische brander?

Molenhoek dat meen je niet :')
Weer overnieuw beginnen? Haha

Weer het nog niet, nieuwe laptop zit er niet in, ga er mee naar de winkel en hoop dat ik het nog op usb ga kunnen zetten. Maar kan toch niet branden momenteel dus niets om bij te houden :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:08

Pirouette66 schreef:
Yv_ schreef:
Ik heb White Woods aan staan van Kringle <3. Mn laatste blokje |( |( |( .
Twijfel of ik daar een jar van wil of van Cozy Cabin. Maar van Cozy heb ik nog 1,5 meltpackje op voorraad... Maar is ook zo lekker... Hmmm...

Vanilla Wonderland! Vrijdag ruiken :)).

Oef... Marshmallow... By far mijn favoriet _O- :')

Je kan ook gewoon van allebei een aantal pakjes melts inslaan, goedkoper, en geven altijd veel en lang geur af. En van het geld dat je bespaart... nog veel meer melts kopen :P

Held dat je bent!!!!! _/-\o_
Weet je dat ik daar serieus nog niet over had nagedacht, dat ik alleen maar zat te denken welke kaars en dan melts als ik ze ruik :'). Ik vind het eigenlijk wel een héééééél goed idee van jou :)). Ook gezien wat er nog onderweg is aan kaarsen.

Heb ook heel erg zitten twijfelen of ik nog een electrische brander wilde na dat hele Scentsy horrorverhaal en ben eruit. Ik pak toch met regelmaat mijn lagere brander van de wc af om yankee enzo te branden, dus ik ga er een brander in dezelfde hoogte bij nemen. Gewoon met theelichtjes, kan die tenminste ook niet aan blijven staan met mijn vergeetachtige hoofd en ik denk dat mijn bankrekening dat leuker vindt aan het einde van het jaar met de energierekening :'). Vond die houtlook van ScentChips leuk die hier voorbij kwam, maar ga er even lekker voor neuzen.

Haha Marshmallow Bombe staat hier echt in mijn top 2 van meest smerige geuren ever. Maar gelukkig maar dat smaken verschillen, blijven er meer voor jou over :D.

Oh geen idee, wellicht is dat die "brand"geur waar ik hier mensen weleens over gehoord heb? Qua geur ken ik die ook niet, hou niet zo van koffie en koffiegeuren.

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:38

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:40

Whahaha Yv ik moest vreselijk lachen om jouw reactie.
Trouwens voor de energie rekening hoef je het niet te laten want zo'n brander trekt echt bijna niets hoor.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:51

Hahaha Yv :D
Is het nu opgelost met Kara?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:55

Had 'm een paar weken geleden ook gezien Estja, maar met verzendkosten werd het voor mij niet goedkoper omdat de intratuin hier slechts 2km vandaan zit. Maar wellicht als je geen intratuin in de buurt hebt! Of eentje met kleine assortiment ofzo!

Hahaha ja sorry. Maar ik ben echt een mega warhoofd wat dat betreft. Het zal niet de laatste keer geweest zijn dat ik uit mijn werk kom en dat de keukendeur nog openstaat ofzo :=.

Euhm... "opgelost" ja :r . Wil het verhaal niet hier neerzetten, want er is me al genoeg privé gemaakt :r :r maar evt. wil ik het wel per PB kwijt.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:00

Ik hoef er niet het fijne van te weten hoor! Maar als het voor jou maar enigszins redelijk opgelost is...
O ja en die houten brander die hier vorige week langs kwam was mooi!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:04

Mooi, scheelt me een berg typen :'). Nou nee, dat niet. Het heeft een staart"je" gekregen die ik in mijn nachtmerries nog nieteens had verwacht :=. Wat een raar mens. Klacht is in behandeling bij Scentsy UK en USA :).

Jaaaaa, maar zag ik nou net dat ze 'm niet meer heeft :'). Bummer!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:09

Dan snap ik dat je er klaar mee bent! Misschien heeft ze in de winkel wel voorraad die niet op de site staat...
Laatst bijgewerkt door Pirouette66 op 27-01-16 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:09

Gaat het over die brander die ik postte? Die heb ik niet gekozen omdat de andere brander 3 cm hoger was :) Leek me fijner voor GC en de brander staat anders ook in een houten kast, matcht niet zo mooi.

Hebben jullie nog goede tips voor Yankee candle? Niet te zoet of bloemig. Ik wil vrijdag langs een winkel hier in de buurt gaan *D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:14

Ja, volgens mij wel Celestial :j. Die ronde, houten zeg maar.
Heb ook hoop dat ze 'm er gewoon nog tussen heeft staan _O-. Ze stuurde net wel een mailtje dat er vanaf vandaag allemaal spullen binnenkomen dus dat het vrijdag waarschijnlijk bolvol staat. Halleluja :D :D :)) :').

Hou je van sterk? Kruiden?
Geurtjes die niet zo onwijs heftig zijn, maar wel erg lekker voor op de achtergrond vind ik persoonlijk Serengeti Sunset, Season Of Peace, Winter Glow, Lake Sunset en Egyptian Musk. Veel zijn ook weg van Pinks Sands, wat ook wel een beetje in die categorie valt. Vind 'm zelf alleen droog wat te zoet, dus heb 'm nog niet op de brander geprobeerd. Silver Birch vind ik ook een fantastische geur die niet overdreven scherp is ofzo, maar die is wel iets rijker aanwezig dan bovenstaande.

Madagascan Orchid moet je dan overslaan: heel zoet én bloemig _O-.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:19

Yv_ schreef:
Ja, volgens mij wel Celestial :j. Die ronde, houten zeg maar.
Heb ook hoop dat ze 'm er gewoon nog tussen heeft staan _O-. Ze stuurde net wel een mailtje dat er vanaf vandaag allemaal spullen binnenkomen dus dat het vrijdag waarschijnlijk bolvol staat. Halleluja :D :D :)) :').

Hou je van sterk? Kruiden?
Geurtjes die niet zo onwijs heftig zijn, maar wel erg lekker voor op de achtergrond vind ik persoonlijk Serengeti Sunset, Season Of Peace, Winter Glow, Lake Sunset en Egyptian Musk. Veel zijn ook weg van Pinks Sands, wat ook wel een beetje in die categorie valt. Vind 'm zelf alleen droog wat te zoet, dus heb 'm nog niet op de brander geprobeerd.

Hier staat de brander wel nog gewoon op de site van de 1000poot? Wat gek.

Super bedankt! Inderdaad iets kruidig, maar niet te aanwezig. Afternoon retreat van Bridgewater is vrij bekend geloof ik, die vind ik bijvoorbeeld erg lekker. De beschrijvingen van de geuren die je noemt, klinken goed! Ik ga eens kijken *\o/*

Ik heb bijvoorbeeld Cabin in the woods liggen, die vind ik ook droog niet lekker ruiken. Hopelijk verschilt de geur veel van die op de brander

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:21

Ik ben wel benieuwd Yv, maar goed, ben dan ook verschrikkelijk nieuwsgierig aangelegd :P
Hoop vrijdag achter mijn WME pakket te kunnen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:24

Ook nog als je op het item klikt? Want dan staat er bij mij uitverkocht.

Ik kijk morgen ff of ik zin heb om te typen oke? Ga nu mn bedje opzoeken, wekkertje morgen weer om 4u. Fijne avond ladies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:24

Voel jou zeker niet verplicht hoor! :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:27

Mocht je toch aan het typen gaan Yv_ hier nog één die wel erg benieuwd is naar dat staart"je" van het verhaal :=

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:32

Idd een heel vreemd verhaal zoals het is gelopen Yv!

Heb t op de voet gevolgd en echt :r

Ik heb Mountain lodge aan staan.
Maar m'n neus zit dicht :')
De verkoudheid heeft mij ook gevonden helaas...

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 23:36

Nou hier ook nog één, dat klinkt wel heel erg naar allemaal -O-

Ik dacht echt dat je Marchmallow bomb lekker vond :') maar inderdaad meer voor mij! :+

Iedereen ondertussen verkouden(geweest), niet leuk!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 08:44

Mijn geurbestelling uit Amerika wordt morgen al geleverd wow
Ik ben er niet het hele weekend niet dus moet nog kijken of het te regelen walt met schoonmoeder en anders kijken of het om kan zetten naar maandag of dinsdag ofzo. Maar echt wat gaat dat snel. Nu voor het eerst gekozen voor express maar dat is dus binnen 3 dagen geleverd ;) Dat scheelt nog al met het andere koeriersbedrijf.