Had jij nu een elektrische brander?
Molenhoek dat meen je niet

Weer overnieuw beginnen? Haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ik heb White Woods aan staan van Kringle. Mn laatste blokje
![]()
![]()
.
Twijfel of ik daar een jar van wil of van Cozy Cabin. Maar van Cozy heb ik nog 1,5 meltpackje op voorraad... Maar is ook zo lekker... Hmmm...
Vanilla Wonderland! Vrijdag ruiken.
Oef... Marshmallow... By far mijn favoriet![]()
Emmaa_ schreef:Nee ik heb er gewoon eentje met een waxinelichtje![]()
Ik heb pas twee geurtjes gebrand en tot nu toe is het 50/50Vond de French Vanilla van PureSoap wel heel lekker, maar deze is echt niet te doen zo smerig. Ik ga maar een andere uitzoeken
Pirouette66 schreef:Emmaa_ schreef:Nee ik heb er gewoon eentje met een waxinelichtje![]()
Ik heb pas twee geurtjes gebrand en tot nu toe is het 50/50Vond de French Vanilla van PureSoap wel heel lekker, maar deze is echt niet te doen zo smerig. Ik ga maar een andere uitzoeken
Misschien een te lage brander, dat de melts te heet worden?
Kirja schreef:Pure Soap heb ik zelf geen ervaring mee dus daar kan ik verder niks zinnigs over zeggen..
Had jij nu een elektrische brander?
Molenhoek dat meen je niet![]()
Weer overnieuw beginnen? Haha
Pirouette66 schreef:Yv_ schreef:Ik heb White Woods aan staan van Kringle. Mn laatste blokje
![]()
![]()
.
Twijfel of ik daar een jar van wil of van Cozy Cabin. Maar van Cozy heb ik nog 1,5 meltpackje op voorraad... Maar is ook zo lekker... Hmmm...
Vanilla Wonderland! Vrijdag ruiken.
Oef... Marshmallow... By far mijn favoriet![]()
Je kan ook gewoon van allebei een aantal pakjes melts inslaan, goedkoper, en geven altijd veel en lang geur af. En van het geld dat je bespaart... nog veel meer melts kopen
Yv_ schreef:Ja, volgens mij wel Celestial. Die ronde, houten zeg maar.
Heb ook hoop dat ze 'm er gewoon nog tussen heeft staan. Ze stuurde net wel een mailtje dat er vanaf vandaag allemaal spullen binnenkomen dus dat het vrijdag waarschijnlijk bolvol staat. Halleluja
![]()
![]()
![]()
.
Hou je van sterk? Kruiden?
Geurtjes die niet zo onwijs heftig zijn, maar wel erg lekker voor op de achtergrond vind ik persoonlijk Serengeti Sunset, Season Of Peace, Winter Glow, Lake Sunset en Egyptian Musk. Veel zijn ook weg van Pinks Sands, wat ook wel een beetje in die categorie valt. Vind 'm zelf alleen droog wat te zoet, dus heb 'm nog niet op de brander geprobeerd.