Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 22:25

Hihi :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 22:42

Bij mijn paard doe ik dus nooit vlechten in der lange manen. Breken snel af en als ik de vlecht erin laat zitten valt er meer uit. Alleen als het warm weer is maak ik vlechten of staartjes voor het werk maar daarna haal ik ze er weer uit.

In tegen stelling tot ik zelf heb dun maar veel haar en altijd in staart of knot. Brak mijnh haar maar zo makkelijk af !!

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:01

dreamheart schreef:
Ik vraag me enorm af wat het verschil is tussen decathlon en decathlon easy.. iemand die het weet? :)

Ben hier ook wel benieuwd naar

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:16

waarom het geen pijn doet als ik een hele pluk haar uit mijn hoofd wordt getrokken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:22

Nou bij mij doet dat wel pijn hoor :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:47

Jeika schreef:
waarom het geen pijn doet als ik een hele pluk haar uit mijn hoofd wordt getrokken.

Mijn god, ik dacht dat ik de enige was

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 07:48

Vroeger was een retourtje met de trein goedkoper dan twee keer een enkele reis. Ik zie vandaag tot mijn verbazing dat een retourtje nu duurder is. Waarom is dit veranderd?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 07:49

Nog even terugkomend op de avondvierdaagse: weet iemand waarom drie buurgemeenten hem in drie achtereenvolgende weken organiseren en dat ze die kinderen dan door hetzelfde stuk bos laten lopen? Een keer erachter zitten onderweg naar de paarden geeft niet, maar ze zijn er steeds opnieuw, maar dan een stukje verderop.

Zal vast heel gezellig zijn hoor, rennen, schreeuwen, snoepen en zingen, maar waarom vertelt niemand die kinderen om rechts te houden en een beetje minder plek in te nemen?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 07:54

Dat heeft denk ik niet met de 4 daagse te maken maar met de tijdgeest; vroeger liepen wij wel "geordend" over straat tijdens de 4 daagse.

We kregen overigens geen snoep maar een stuk komkommer mee. En asociaal gedrag was er niet bij.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:33

Nikass schreef:
Vroeger was een retourtje met de trein goedkoper dan twee keer een enkele reis. Ik zie vandaag tot mijn verbazing dat een retourtje nu duurder is. Waarom is dit veranderd?

Een retourticket zou even duur moeten zijn als twee keer een enkele reis. Komt door de invoering van de ov-chipkaart. Als je met je ov kaart reist kan je feitelijk alleen maar enkeltjes kopen, waardoor ze de prijs van 2 enkele reizen gelijk hebben gesteld aan de prijs van 1 retourticket.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:41

Weet iemand hoe de site heet van de neurologen? iets met N... org.gaat over neurochirurgen enzo.
Ik weet het niet meer,kan het niet vinden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 14:30

gohya schreef:
Weet iemand hoe de site heet van de neurologen? iets met N... org.gaat over neurochirurgen enzo.

Is het gewoon een nederlandse site? Puur gericht op informatie voor neurochirurgen, of voor geinteresseerden?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:36

Damned schreef:
ik heb eens naar een filmpje van die douwe bob gekeken... wil hij zich nu voordoen als Elvis (als in , trekjes en houding imiteren) of zou dat natuurlijk zijn?

Hij heeft z'n nieuwe paard ook Presley genoemd dus zou me niks verbazen :))

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:50

Steeph schreef:
gohya schreef:

Is het gewoon een nederlandse site? Puur gericht op informatie voor neurochirurgen, of voor geinteresseerden?

Ja nederlandse site [Volgens mij over UMC Utrecht?]het is een afkorting van 3 of 4 letters en begint met een N of een W en dan .org erachter.Gericht op informatie w.b.t. operatie's enzo.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:17

gohya schreef:
Ja nederlandse site [Volgens mij over UMC Utrecht?]het is een afkorting van 3 of 4 letters en begint met een N of een W en dan .org erachter.Gericht op informatie w.b.t. operatie's enzo.

NVVN?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:15

Waarom we aan en uit zeggen ipv uit en aan want dat is wat we bvb doen met telefoon opnieuw opstarten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:16

Hoe zien mensen met boerka's eruit op pasfoto's? Mag dat gewoon met boerka, of niet? Bij bijvoorbeeld de douane lijkt het me ook best ingewikkeld.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:16

Ik gok omdat je met het woordje "uit" meer omlaag gaat in klank. Dat bekt makkelijker dan laag beginnen en omhoog gaan.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:54

Als je een jaar lang gratis een product krijgt, mag je er dan zoveel je wil of een jaarvoorraad? Jaarvoorraad neem ik aan maar vroeg het mij toch af :P en zijn het er dan 365 of meer/minder?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 00:28

Is vaak gewoon een aantal.
Ik heb een 'jaar lang gratis caviabrok' gewonnen ooit. Waren gewoon acht zakken :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 08:08

Een jaar lang iets winnen klinkt ook leuker dan acht zakken caviabrok :))

Bij zulke spelletjes altijd de voorwaarden erop doorlezen. Daar staat nl. precies in wat je echt wint. Dat is dus nooit zoveel jezelf wil, maar gewoon een gemiddelde van iets of een vastgesteld bedrag/hoeveelheid. Leef een jaar lang gratis er ook zo een. Wordt eerst aangeboden als jaar lang gratis boodschappen doen, gratis kleding kopen, gratis tanken en een jaar lang niets te betalen voor vakanties. Op de cheque staat vervolgens weer twv max. 35.000 euro.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 08:45

Nissima schreef:
gohya schreef:

NVVN?

Jaaa dat is hem,dank je wel!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 12:26

Sammie schreef:
Een jaar lang iets winnen klinkt ook leuker dan acht zakken caviabrok :))

Bij zulke spelletjes altijd de voorwaarden erop doorlezen. Daar staat nl. precies in wat je echt wint. Dat is dus nooit zoveel jezelf wil, maar gewoon een gemiddelde van iets of een vastgesteld bedrag/hoeveelheid. Leef een jaar lang gratis er ook zo een. Wordt eerst aangeboden als jaar lang gratis boodschappen doen, gratis kleding kopen, gratis tanken en een jaar lang niets te betalen voor vakanties. Op de cheque staat vervolgens weer twv max. 35.000 euro.

Het alternatief zou ook wat absurd zijn.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 13:37

Mijn oom vertelde laatst. Al je eigendommen die je hebt dalen naar mate je ze langer hebt in waarde. Je huurhuis stijgt echter in kosten elk jaar. Hoe kan dit.
Ik vind er wel een punt van waarheid inzitten. Begin me nu ook af te vragen of je als Wajonger ook een huis kan kopen?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 13:56

De waarde van een huis stijgt doorgaans. Dat komt door de inflatie.

En je tweede vraag kan waarschijnlijk met nee beantwoord worden.