Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Vroeger was een retourtje met de trein goedkoper dan twee keer een enkele reis. Ik zie vandaag tot mijn verbazing dat een retourtje nu duurder is. Waarom is dit veranderd?
Steeph schreef:gohya schreef:Weet iemand hoe de site heet van de neurologen? iets met N... org.gaat over neurochirurgen enzo.
Ik weet het niet meer,kan het niet vinden.
Is het gewoon een nederlandse site? Puur gericht op informatie voor neurochirurgen, of voor geinteresseerden?
gohya schreef:Ja nederlandse site [Volgens mij over UMC Utrecht?]het is een afkorting van 3 of 4 letters en begint met een N of een W en dan .org erachter.Gericht op informatie w.b.t. operatie's enzo.
Nissima schreef:gohya schreef:Ja nederlandse site [Volgens mij over UMC Utrecht?]het is een afkorting van 3 of 4 letters en begint met een N of een W en dan .org erachter.Gericht op informatie w.b.t. operatie's enzo.
NVVN?
Sammie schreef:Een jaar lang iets winnen klinkt ook leuker dan acht zakken caviabrok![]()
Bij zulke spelletjes altijd de voorwaarden erop doorlezen. Daar staat nl. precies in wat je echt wint. Dat is dus nooit zoveel jezelf wil, maar gewoon een gemiddelde van iets of een vastgesteld bedrag/hoeveelheid. Leef een jaar lang gratis er ook zo een. Wordt eerst aangeboden als jaar lang gratis boodschappen doen, gratis kleding kopen, gratis tanken en een jaar lang niets te betalen voor vakanties. Op de cheque staat vervolgens weer twv max. 35.000 euro.