Duhelo schreef:kon je de vakantie niet behouden? alleen, met een vriendin/kennis/bokker?
Nee, dat had ik inderdaad al geprobeerd maar dat was geen optie helaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Dat langsrijden zou me echt een creapy gevoel geven. Wees de komende tijd voor de zekerheid maar wat alerter. Better safe than sorry. Heb je camera's bij je huis? Ik wil je verder niet bang maken. Maar als je buren het al opgevallen is. Of weten zij van de situatie?
Benieuwd hoe hij op je betaalverzoek gaat reageren ook. Ik hoop dat je nog wat terugziet van het geld. Al moet je denk ik wel waken dat hij dat geld niet als manipulatiemiddel gaat inzetten. Daar had m'n ex een handje van.
CupCakes_ schreef:Duhelo schreef:kon je de vakantie niet behouden? alleen, met een vriendin/kennis/bokker?
Nee, dat had ik inderdaad al geprobeerd maar dat was geen optie helaas.
Needje schreef:Maar hij had met jou op die vakantie gewild. Jij wil niet meer. Hij kan daar dan toch weinig aan doen?
Vind het wat anders als je samen in goed overleg besluit om niet samen verder te gaan. Dan was waarschijnlijk die vakantie ook meteen besproken hoe dat op te lossen.
Maar iemand dumpen en vervolgens geld verwachten vind ik persoonlijk best cru.
Heb je hem gevraagd wat hij met die vakantie wil?
Needje schreef:Je zegt zelf dat ie het niet aan had zien komen die woensdag..
Needje schreef:Kan jij vinden.
Grappig dat jij iemand in woede dumpt zonder het te willen bespreken en dan tegen mij zegt dat je het wel netjes vindt om het als volwassenen af te handelen...
Geeft niets. Blijkbaar verschillen we van mening. En dat mag.